הקלה על כאבי רגליים – אנטיסטקס

לכל מי שהולך הרבה, רוקד, עומד ומבשל, או מטייל בחו"ל – ג'ל מקרר ומקל על רגליים עייפות.

IMG_8830

.

חזרתי מטיול משפחתי באמסטרדם. היה גשום וקר, מזג אויר ממש לא ידידותי שגרם לי להשתטות ולכולנו לבזבז המון כסף בחנויות, במסעדות ובבתי קפה בהמתנה להפוגה בזרמי המים משמים. בסופו של יום, זה לא מנע מאיתנו ללכת 7500 צעדים. נכון, זה לא ה- 10,000 המומלצים, שאותם לא הבנתי אף פעם איך ניתן להשיג בשגרת היום יום, אבל בכל זאת, 7,500 צעדים ביום, בשבילי, (עם פיברומיאלגיה) זה המון! אין ויכוח, זה נותן תחושה נהדרת לגוף ולנפש, אך לפעמים כשמטיילים הרגליים מתעייפות. טריק ידוע הוא לשבת עם הרגליים למעלה. מומלץ מאד. במיוחד כשמישהו אחר מכין את ארוחת הערב…

.

בנוסף לפני השינה, ניסיתי הפעם למרוח ג'ל שהושק לאחרונה בארץ:  אנטיסטקס (Antistax) – ג'ל עיסוי מקרר, המכיל גם תמצית מנטה, ומסייע בהקלה מיידית על רגליים כבדות ועייפות. מה לומר, זה מקרר את הרגליים, ושורף קצת כמה דקות אחרי המריחה, אותי לימדו ששורף קצת = עובד (שורף הרבה = הצילו). במקרה הזה, זה שרף אך למחרת הרגליים חזרו למסלולם ושוב יכולתי ללכת את ה- 7500 צעדים.  אז אם אתם לפני נסיעה, לטיול ולא לבטן-גב, ויש לכם נטייה לכאבי רגליים אחרי הליכה ממושכת או ליל ריקודים, כדאי שתיקחו את זה אתכם.

.

IMG_8817

למי שסובל/ת מכאבי רגליים וורידים נפוחים (מסתבר שזה קהל גדול של 23% מהאוכלוסיה) , המוצר הזה יכול להיחשב לבשורה, שכן הוא מהווה חלופה לטיפול כירורגי או בנוסף אליו.

חשוב להדגיש שהמותג אנטיסטקס (יש ג'ל ויש כדורים לבליעה) הוא פרי פיתוחה של חברת התרופות  בורינגר אינגלהיים, והוא מבוסס על תמצית עלי גפן אדומה AS195® Vitis Vinifera.  המוצרים משווקים ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופ"ח מאוחדת ובבתי טבע. מחיר מומלץ לצרכן: ג'ל מקרר 79.50 ₪. טבליות לטיפול חודשי – 119.50 ₪.

.

לפני סיום, עוד המלצה אישית, מי שסובל כמוני מכאבי שרירים בגב, בכתפיים ובצוואר – פרסקינדול, הג'ל בשפופרת הצהובה, שמיוצר בשוויץ ע"י חברת VIFOR.  ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובקופות החולים. המוצר מעולה גם לעוסקים בספורט אתגרי (ע"ע המלך…)

FullSizeRender (18)

מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק של חיים וטעים – בו תוכלו למצוא מתכונים טבעוניים, צבעוניים, טעימים ובריאים. https://www.facebook.com/Haim.v.Taim/
שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה נטולת כאבים, עם המון טיולים, בישולים, טעמים טובים ומתכונים בריאים. או במילים אחרות:

לבריאות!

חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.