בושם חדש – Magnetic Gold

חוויית ההתנסות שלי בבושם חדש שהושק לאחרונה בישראל

בושם

ד"ר ז'יוואגו זה אחד מסרטי המופת שראיתי בצעירותי, יחד עם חלף עם הרוח, מעתה ועד עולם והאזרח קיין. אמנם לבושם הזה אין כלל קשר לסרט, לעומר שריף השרמנטי או למותג ד"ר ז'יוואגו, אבל המוח שלנו מתעתע לפעמים, ונוטה לחשוב אסוציאטיבית ולא בהכרח לוגית. לכן, שמחתי לקבל להתנסות את הבושם החדש של ג'יוואגו לאישה, העונה לשם: Magnetic Gold

מבחינתי מה שחשוב בבושם זה הריח, העמידות ומה יגידו הסובבים אותי (יווו איזה ריח טוב יש לך…).

ניסיתי את הבושם ביום חול, כשאני פעילה ובשבת כשאני במנוחה (נניח). הניחוח פרחוני, מתקתק משהו ובעיקר נעים. הריח נשאר על גוף לפחות 5-6 שעות וזה מעולה בעיני.

כפי שציינתי הריח נעים, ומתאים ליום-יום, אולם מה שמיוחד לדעתי בבושם זה פתיתי הזהב 24 קראט שיש בבקבוק והם צפים, עולים ושוקעים באטיות בכל התזה. לי זה הזכיר בערגה את כדורי השלג של הילדות.

כדור שלגהיצרן טוען שמדובר ב"בושם ממגנט, בעל ניחוח אינטנסיבי, מפעיל חושים, נועז אך רומנטי ואלגנטי. לאשה ולגבר האורבניים והעכשוויים אשר אינם חוששים להחצין את נוכחותם".

רציתי לכתוב שהתהלכתי ברחוב הלוך וחזור, ואכן כמה אנשים הסתכלו עלי ועקבו אחרי ושזה בטח בהשפעת המגנטיות של הבושם, לא בגלל התנהגותי המוזרה. אך אני בחורה רצינית ולא אכתוב זאת.

למי שמתעניין בהרכב של הבושם:

  • תו עליון – ניחוח פרחים פירותי נשי המשלב דומדמניות עם תו ירוק מרענן
  • לב הבושם – אקורדים אוריינטלים מפתים של עץ סנדלווד מהולים בויסטריה ואפרסק.
  • תו הבסיס – תו עצי המשלב פטצ'ולי, מרוכך על ידי פרחי טונקה וונילה.

.

להשיג ברשתות השיווק, ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות.

מחיר לצרכן: או דה פרפיום לאשה 100 מ"ל 419 ₪ – זה המחיר הרשמי המלא. אני תמיד מחפשת מבצעים. גם אתם?

לבריאות!

חיים וטעים!

 צילום בושם – יח"צ
צילום כדורי שלג: © 2017 Pixabay
אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.