שעה של שקט

וילה בצפון השקט של תל אביב, עם נוף לגינה ומפלי מים. לא, זו לא מודעת נדל״ן זו הזמנה לשעה קלה של רוגע. 
ספא של פינוק והתחדשות בתל אביב

כחובבת מסאז׳ים וטיפולי גוף מכל הסוגים (רפלקסולוגיה, מסאז׳ רגליים תאילנדי וכדומה), אני לא אומרת לא לעיסוי, ולכן מיד עניתי בחיוב כשהוזמנתי להתפנק במסאז׳ בוילה ספא, בתל אביב. בעצם הדבר היחיד שעניין אותי הוא החנייה. כי אם אין חנייה זמינה, או לחילופין, כשיש חנייה והיא עולה 30 ₪ לשעה, אזדקק להרבה יותר מ-50 דקות של מסאז׳ כדי להירגע. לשמחתי, החנייה איננה בעייתית. יש חניון פתוח ברחוב בובליק, שזה 6 דקות הליכה מהספא. 
ביום נעים של שמש חורפית, צעדתי לכיוון הספא. החצר היפה והשלט המזמין קראו לי פנימה. פתחתי את הדלת ומיד נכנסתי לאווירה הנכונה: העיצוב משדר שלווה ורוגע, האנשים מדברים בלחש, ברקע שומעים את פכפוך המים ממפלי הפנג-שוואי, הריהוט העתיק, הספות וכורסאות הנוחות, פינת משקאות מתוכה התכבדתי בסיידר חם בזמן שמילאתי טופס הצהרת בריאות ששש… עכשיו הכל רגוע… מתחילים…
הטיפול שקיבלתי הוא עיסוי שוודי, שהוא למעשה העיסוי הקלאסי והנפוץ ביותר, ומטרתו להביא לרגיעה והרפייה ממתחים. העיסוי מתבצע בעזרת שמנים ועפ״י מה שקראתי באתר האינטרנט של הספא אמור לסייע בהאצת קצב חילוף החומרים, המרצת מחזור הדם, הפגת מתחים וסילוק רעלים. כמה פעולות במסאז׳ אחד! (כמעט כמו טבליות ידועות למדיח, או נוזל רצפות…). ואני, אני רק בשביל הפגת מתחים והרפייה מוכנה להתמסר לטיפול כזה מדי יום. צנועה שכמותי.
לפני תחילת העיסוי (שהתקיים בקומה העליונה), שאלה אותי נועה, המעסה, אם יש לי בקשה מיוחדת, או בעייה מיוחדת. סיפרתי לה שבלילה נתפס לי הצוואר ואני מבקשת שתנסה לשחררו. בשאר הזמן ביקשתי עיסוי לכל הגוף, בעוצמה בינונית, כדי לא לגרות את נקודות הכאב של הפיברומיאלגיה ממנה אני סובלת.
נועה עבדה על הגב, וטיפלה בו ביסודיות, אחכ עברה לאזור הרגליים והידיים. לגבי העורף, היא ביקשה שאסתובב לשכב על הגב ואז טיפלה באזור הצוואר והעורף. הטיפול עזר לי מאד, כך יכולתי להמשיך לתפקד ולבצע את מטלות היום יום שלי בלי קושי. כלומר, לחזור לבישול עבור הטור החדש שלי.

בתום העיסוי, היתה לי אפשרות להתקלח במקלחת הסמוכה, אולם נועה הציעה שאשאר עוד כמה שעות עם השמנים על העור. שמעתי בעצתה, ויתרתי על המקלחת, התלבשתי וירדתי למטה בריחוף קל.
שם הציעו לי שתיה חמה. התלבטתי בין חליטה טובה, סיידר תוצרת עצמית ובסוף בחרתי באספרסו, שיחזיר אותי לקרקע, היות ואני צריכה לנהוג חזרה.

התכבדתי בעוגיית בריאות ובכדור שוקולד שהחדירו לי המון אנרגיות, בהיתי כמה דקות בגינה האחורית ויצאתי בחיוך לדרכי.
אז אם בא לכם להתפנק בתוך העיר, לקחת שעה לעצמכם כדי לחדש אנרגיות, למלא מצברים, להירגע ולנוח, וילה ספא זה המקום. או כפי שהם כותבים: תנו להם לעסות לכם את היום!
מחירים:
255 ₪ (50 דקות)
345 ₪ (75 דקות)
בוילה ספא ניתן לקבל חבילות ספא המותאמות לצרכים ספציפיים, כך למשל יש חבילה לאנשי עסקים הכוללת: עיסוי גוף מפנק ומרגיע ממגוון העיסויים הקלאסיים + עיסוי ראש וצוואר לשחרור לחצים + אמבט שמנים ומלחים (מחיר : 485 ש"ח).
מגוון אפשרויות לטיפולים זוגיים – מתאים בול לוולנטיין (מחירים 500-1000₪ בהתאם לחבילה), טיפולים לנשים בהיריון וטיפולי פנים.

וילה ספא 
יהודה המכבי 10, תל אביב. 
טלפון: 03-5460608
פקס 03-6049225
מייל : info@vilaspa.co.il

אהבתם את הפוסט הזה? אם אתם לא רוצים לפספס פוסטים נוספים של ״חיים וטעים״, פשוט לחצו על כפתור ״עקבו אחרי״ למעלה משמאל, הכניסו את כתובת המייל שלכם וקבלו הודעה למייל בכל פעם שאפרסם כאן משהו חדש.
לבריאות!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.