סיציליאנו מודיעין – אוכל איטלקי מהיר וממש לא עצבני

רשת המזון האיטלקי המהיר פתחה סניף במודיעין והוזמנתי לבוא להתרשם ולטעום

ללכת לאכול פיצה עם הילדים זכור לי כתענוג גדול. כולנו יושבים מסביב לשולחן עם שקיות טרופית ענבים והילדים מכרסמים בהנאה משולש פיצה. ואני? אוכלת את הקצה הקראנצ׳י של הבצק…
טוב, הילדים גדלו להם, ואין לי עם מי לאכול פיצה בפיצרייה השכונתית. אולם, בשביל פסטה וסלטים טובים אני לא צריכה ילדים קטנים (איזה מזל, כבר עמדתי לתלות מודעה ״מעוניינת לשכור לשעתיים, 2 ילדים מנומסים, חובבי פיצה״).

רשת המזון האיטלקי המהיר ״סיציליאנו״ פתחה סניף ממש בשכונה הקרובה למקום מגוריי והוזמנתי לבוא עם משפחתי כדי להתרשם ולטעום. היות והגוזלים שלי פרחו מהקן זה מכבר, הגעתי למקום, עם המלך, ביום המיועד. כבר במבט ראשון ראיתי שהמטבח פתוח בצורה המאפשרת לראות את תהליך הכנת האוכל. אני אוהבת מטבח פתוח. כי כיף לי לראות עבודת מטבח (כמעט לבשתי סינור ועברתי לצידו השני של הדלפק). מעבר לכך, זו אטרקציה לילדים ובאותה הזדמנות, ההורים יכולים לבחון את האסתטיקה של מקום.

ונעבור לשלב הטעימות:

סלט הטונה היה ענק ועשיר. הסלט הכיל כמות נדיבה של טונה, ביצה קשה, תירס ועוד.

.
סלט הקפרזהה היה טעים מאד. שילוב של עלים ירוקים עם כדורי בייבי מוצרלה, עגבניות ובזיליקום. במקור יש גם בצל, אך ביקשתי את שלי בלי.

2 הערות לגבי הסלטים:
1. מנות הסלט מגיעות בקופסאות ענקיות! ממש! סלט אחד יכול להספיק לשני סועדים, בטח אם אוכלים גם פיצה או פסטה.

2. יש בהם המון רוטב. מומלץ לבקש עם מעט רוטב, או אפילו עם הרוטב בצד.

פסטה ברוטב פסטו – קיבלנו מנה נדיבה של פטוצ׳יני עשוי לדרגה הנכונה ומצופה ברוטב טעים בכמות שלא מציפה את הפסטה בשלולית רוטב. המנה היתה טעימה.
.
פסטה פנה ברוטב עגבניות פיקנט עם חצילים, זיתים שחורים ועגבניות היתה מלוחה מדי ולכן הוחזרה למטבח. המנה החדשה שהוגשה לנו היתה טעימה וטובה. מידת העשייה של הפסטה היתה נכונה והמנה היתה מדויקת מבחינת איזון הטעמים. היות ולא הצלחתי להתגבר על המנה, לקחתי את מה שנשאר הביתה ונהנתי ממנה גם למחרת.

כל מנות הפסטה מוכנות מפסטה טרייה ולא מפסטה יבשה!

לקינוח טעמתי פיצה מגולגלת במילוי שוקולד, חלווה ומרשמלו. זה טעים כשזה חם, אבל מיותר למדי מבחינתי. עדיף לקנח בגלידה מהגלידרייה הסמוכה.

מחירים לדוגמא מהתפריט:
פיצה משפחתית בגודל L : 49-61₪
פיצה משפחתית בגדול XL : 59-73₪

פסטה טרייה במבחר רטבים (פטוצ'יני, רביולי, פנה, ספגטי, ניוקי ועוד): 30-35₪.
מבחר סלטים בקופסאות ענקיות (סלט בלקני, סלט קיסר, סלטר איכרים, פנצנלה ועוד): 29-35₪

ארוחות ילדים:
משולש פיצה + טרופית + הפתעה: 19 ₪
פסטה ברוטב עגבניות + טרופית + הפתעה: 29 ₪

סיציליאנו מודיעין – גינות דותן, מרכז מרל״ז.

לאתר האינטרנט: www.siciliano.co.il

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.