ריבר – נהר של טעמים כשרים

חוויות, תמונות וטעמים מארוחה של אחיות בסניף החדש במגדלי בסר ברמת גן

את מסעדת ריבר מאד אוהבים אצלנו המשפחה ועל ביקור מהנה בסניף רחובות כבר כתבתי בעבר. לאחרונה נודע לי שהרשת פתחה גם סניף כשר, במגדלי בסר בלב העסקים של רמת גן.

לרגל יום הולדתה של אחותי הקטנה (והיחידה) החלטתי לנסות את המקום.

הגענו למקום בשעת ערב מוקדמת יחסית, 19:00, כדי שנוכל לצלם את המנות כשעדיין אור יום בחוץ. איזה יתרון אדיר זה שעון הקיץ הזה!!!

להפתעתי, הסניף הרבה יותר קטן מזה של רחובות או מאחיו הבכור באזור הבורסה של רמת גן. נראה לי שהביקוש לסניף כשר במיקום הזה הוא גדול מאד. לפי התפוסה במקום, יש לי הרגשה שיצטרכו להרחיב את הסניף בקרוב. בטח אחרי הסקירה שלי…
טוב, זה כבר ספויילר, אבל אני לא יכולה להתאפק: ההתרשמות שלי היא שלמרות מגבלות הכשרות, האוכל טעים, המגוון עשיר והמחיר ידידותי למדי.
אז מה צריך יותר מזה? אהה כן, תמונות, תיאורים וחוויות…

פצחנו את הארוחה בברכת ״לחיים״ ומזל טוב עם גביע של לימונענע גרוסה ומרעננת שהוגשה לנו בגביעי מרטיני. שיחקנו אותה נשות העולם הגדול… א-לה-קוקטייל…

לראשונות טעמנו:

סיגר עוף ברוטב צ׳ילי מתוק וטחינה יפנית (פיקנטית). את המנה הזו אכלתי כבר בעבר וידעתי שזה ללכת על בטוח. 29 ש״ח ל-2 סיגרים

גיוזה מעורבת – לא ברור למה קוראים לזה גיוזה. כי אל השולחן הגיעו 5 יחידות של כיסוני דים סאם מאודים עם מליות שונות: עוף, בקר, פיטריות שיטאקי,אווז ובטטה. מנה עדינה וטעימה מאד. 36 ש״ח

סלט ריבר הוא הרי חובה! ולו רק בשביל צ׳יפס הבטטה והבוטנים המסוכרים שמעל. כמו תמיד, הירק הוא רק תירוץ. 36 ש״ח

לעיקריות טעמנו:

עוף בקשיו – נתחי עוף עם ירקות ואגוזי קשיו מקורמלים (ממכרים) ברוטב סויה ושומשום המוגשים לצד אורז מוקפץ עם ביצה ובצל ירוק (שלשמחתי ניתן היה להרחיקו ולא ניכר בטעמו). מנה מתקתקה וטעימה, שמזכירה את האוכל הסיני של פעם אך מעודנת יותר. 56 ש״ח

הקימונו הירוק – נודלס עם ירקות ירוקים: תרד, באק צ׳וי, שעועית ירוקה, נענע, כוסברה ומעט קארי ירוק ועוף. מנה נהדרת שמזכירה את טעמי המזרח הרחוק ומתאימה לאוהבי הירוקים והכוסברה. כמות העוף במנה לא גדולה, וגם זה כמו במזרח. שם העיקר זה הנודלס והירקות. 49 ש״ח.

מנת ההוריקן – סטייק פרגית על האש עם אורז וירקות היתה הכי פחות מוצלחת מכל המנות שאכלנו. 57 ש״ח.

היות והתפריט מתהדר במנות סושי רבות, ״חובה״ לטעום גם מהן. האמת היא, שכבר לא היה לנו מקום לכלום, אבל משהו קטן, בכל זאת… אז דגמנו מנה של מאקי. הדגים היו טריים וטובים. הפרזנטציה אסתטית כולל הרטבים וכל הנלווה. בפעם הבאה אבוא במטרה לאכול סושי.

לקינוח (בכל זאת יום הולדת) חלקנו 3 כדורי סורבה קוקוס בציפוי שבבי פקאן מסוכר שמוגשים עם רוטב טופי קרמל. קינוח שאותו אני מכירה מסניפים אחרים של הרשת, אלא שם זה כדור אחד גדול. מנה נהדרת! אני מגדירה אותה כמנת חובה! 36 ש״ח

לסיכום: אני נהנתי לאכול ולפטפט שיחת בנות עם אחותי. אחרי הכל מתי יצא לנו לעשות זאת לאחרונה ככה אחת על אחת? בטח לא מאז שהיא היתה בת 7 ואני בת 14 והלכנו יחד לבית ספר מדי בוקר (היתה שנה אחת כזו שבה חלקנו בית ספר. היא היתה בכיתה א׳ ואני בכיתה ח׳).
אחותי, שיותר שמרנית ממני באוכל, התפעלה מעושר הטעמים (היא אמרה לי שבזכותי היא טעמה מנות שלא היתה מזמינה מיוזמתה) וכן, גם קצת ממני (או ככה לפחות אני מפנטזת, מה׳כפת לכם? פרגנו לי את זה… בכל זאת אני האחות הבכורה).

לסיכום הסיכום: ריבר היא מסעדת כיף! טועמים, מתחלקים, צוחקים…

ריבר, סניף בסר, בן גוריון 2 (מגדל בסר 1), רמת גן. טלפון: 6969*
הסניף כשר

שעות פעילות: א-ה 16:00-23:00
שישי – סגור
שבת- משעה אחרי צאת השבת עד חצות.

אגב, במקום פועל שירות שלוחים (הם קוראים לזה: נהר של משלוחים, אהבתי). דמי משלוח – 9 ש״ח. מינימום הזמנה 60 ש״ח.

בתיאבון!
חיים וטעים
!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.