הבלוג של אור קריבוס

orkrybus34

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג... +עוד

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג שלי וגם לאתר הפוקסייה שלי: www.hamaznika.co.il

עדכונים:

פוסטים: 44

החל מיולי 2014

אוף אני עצבנית!!!!!

היום צפיתי בסרטון של יועצת שיווקית מאוד מוערכת שאמרה דברים שמאוד לא הערכתי. מה זה לא הערכתי???? התעצבנתי!!!!!!

היא דיברה בסרטןו על בידול עסקים. אתן יודעות- המילה המעצבנת הזו- בידול? שאף אחד לא אוהב לומר אותה ולא תמיד מבין מה היא אומרת?

נחזור לענייננו…

אותה יועצת שיווקית באמת מוערכת אמרה שאין טעם שעסקים קטנים יבחרו להם בידול. “חבל על המאמץ” היא חזרה ואמרה- “אם מישהו ירצה אתכם, הוא יגיע. ואיך הוא יגיע? כי הוא יאהב את השפה שלכם, הוא יאהב את התוכן שלכם, ולכן, אני לא ממליצה לכם להתמקד בקהל אחד אלא דווקא לפנות לכמה שיותר” (!!!!!).

עכשיו, בעלי עסקים קטנים, שקוראים תכנים שיווקיים, הולכים לקורסי שיווק, לומדים כל הזמן איך לשווק את העסק שלהם יודעים כבר ש”לפנות לכולם” לא יעיל. תפסת מרובה לא תפסת.

נכון שבעל עסק צריך לשווק את העסק שלו בדרך הייחודית לו, האותנטית שלו, הטבעית לו. אבל!!!! ויש אבל גדול- מה הסיכוי שישימו לב אליו אם הוא משווק לכולם? איפה הייחוד העסקי שלו? איפה הבידול שלו (שוב המילה המעצבנת הזו..)? איפה השפיץ שלו????????

תצליחו להתעלם מדבר כזה?

תצליחו להתעלם מדבר כזה?

 

תקשיבו לי..

בעל עסק צריך, מוכרח, חייב, תבחרו איזו מילה שאתם רוצים, להבליט את עצמו על פני האחרים אחרת- איך ישימו לב אליו????? מאמנת אישית? יש המון! נטורופתית? יש המון! תטא הילרית? יש המון! יועצת שינה? יש המון! מאפרת? יש המון! הבנתם, נכון??

כדי שאנשים ידברו עלינו, כדי שלקוחות ירצו בנו (ורק בנו), כדי שנעורר עניין ונשיג את תשומת הלב אנחנו צריכים למצוא את השפיץ של העסק שלנו:

  • אם בנישה ייחודית לנו- התמחות, מומחיות בתחום מסויים.
  • אם בקהל יעד ייחודי לנו- קהל מסויים עם צורך מסויים.

 

עכשיו נרגעתי…..

בעל עסק שלא רוצה לטבוע (ומהר) בים המתחרים- עליו למצוא ייחוד השמור לו. בוודאי ובוודאי שיהיו עוד עסקים בדיוק באותו תחום. אבל- השוק יהיה מצומצם יותר ויהיה לו קל לשווק את העסק שלו בדיוק לקהל היעד הממוקד שלו, מה שיוביל ל:

1. צמצום משאבי פרסום ושיווק

2. הבאת לקוחות שמחפשים בדיוק את מה שהוא מספק

3. תמחור גבוה יותר בשל התמחותו הייחודית

4. שיתופי פעולה מוצלחים וממוקדים בתחומו

5. מיצובו כמומחה, בעל שם והעלאת המוניטין שלו

ועוד … ועוד … ועוד …..

 

אז כמובן שצריך לשווק בשפה הייחודית, וכמובן שהתוכן חשוב מאין כמוהו- אך הוא צריך להיעשות תחת השפיץ העסקי.

אז אחרי שנרגעתי (לקח לי בדיוק כמה דקות לכתוב את הפוסט הזה) ופרשתי את משנתי השיווקית, בבקשה בבקשה- אם אתם רוצים להצליח עם העסק שלכם, אם אתם רוצים להזניק אותו, אם אתם רוצים לקוחות מדוייקים לכם, מיצאו לעצמם שפיץ מנצח וצאו מהתחרות.. מדמם שם….

 

שלכם

אור קריבוס- המזניקה- מומחית לבידול עסקים

קיפצו לבקר!

תנו חיבוק ונשיקה

 

עוד מהבלוג של אור קריבוס

איך הייתי רוצה לעשות הון מהתחת שלי... ועוד רעיונות מה לעשות כשלא בא לי...

יש ימים כאלה, שפשוט לא בא לי! לא בא לי לעשות כלום! יש לי בראש הר של משימות וכוונות טובות אבל משום מה, לא בא לי להוציא אותם החוצה. פשוט כלום לא יוצא. לא מצליחה לחשוב בבהירות, לא מצליחה ליצור, לא מצליחה לחשוב כמו שצריך. כל דבר...

אני פותחת בלוג! למה? אוףףף יש לי כל כך הרבה מה להגיד...

אני מדברת המון... אני שומעת מילה מהצד השני וכבר יודעת מה אני עומדת להגיד בעוד 3 דקות... אני מדברת ממש ממש מהר.. אני מסבירה את זה בזה שאני חושבת מהר :) תזרקו לי רעיון- תוך רגע אדע למי להפנות, מי יכול להיות שותף, איך כדאי לעשות...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

אמא? נצלי את חופשת הלידה לקידום האישי והמקצועי שלך!

מזל טוב, את אמא. נראה כאילו הכל עוצר מלכת וכל מה שמעניין אותך הוא לדאוג לתינוקך. נכנסת לתפקיד חדש, אף אחד לא הכין אותך לתקופה הזו, זו את והוא (או היא). מהר מאוד תגלי שטיפול בתינוק אכן גוזל ממך המון אנרגיות ונראה שאין לך מקום...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה