הבלוג של אור קריבוס

orkrybus34

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג... +עוד

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג שלי וגם לאתר הפוקסייה שלי: www.hamaznika.co.il

עדכונים:

פוסטים: 44

החל מיולי 2014

נשות מקצוע בעולם ההורות חושבות לא מעט איך לייחד את השרות שלהן ואת עצמן בתוך ים העסקים הקיימים בעולם התוכן שלהן.

רובן מסתפקות בהעלאת עצות בקבוצות ייעודיות, שליחת ניוזלטרים עם כתבות רלוונטיות ובשיתופי פעולה שאולי יניבו להן עבודה.

אחת הדרכים לבדל את העסק שלך הוא ליצור ארוע עבור חוג לקוחותייך. המילה “ארוע” יכול להרתיע את מי שאין לה נסיון בכך אבל עם כמה עצות מועילות כל אחת יכולה לצלוח את המשימה ודי בקלות.

על קצה קצהו של המזלג- כמה טיפים ראשוניים לבניית הארוע הראשון שלך:bab4fe9116cce435845662b220a5f704

קהל יעד:

אשת מקצוע העוסקת בתחום האמהות, פונה לרוב לקהל של אמהות בחופשת לידה. אמהות בתקופה זו משוועות לתוכן ועניין, כל דבר שיוציא אותן מהבית וייאפשר להן לפגוש עוד אמהות כמותן.

דעי שיש לך קהל. גם אם לא ברשימת התפוצה האישית שלך, יש דרך קלה להגיע אליהן כי הן שם והן מעוניינות! ((חברות של חברות, קבוצות בפייסבוק, רשימות תפוצה…)

תוכן:

נשות מקצוע פועלות לרוב בשיתופי פעולה. ולכן- ניתן לאגד מספר נשות מקצוע מתחומים שונים ולקיים ארוע עשיר בתוכן.

אל תהססי לפנות לנשות מקצוע אחרות גם אם אינך מכירה אותן באופן אישי. רובן ישמחו לקחת חלק בארוע, לפרוס את ידיעותיהן בתחומן ולהציג בפני קהל יעד חדש וטרי!

מיקום:

מיקום הארוע הוא אחד הגורמים העיקריים להצלחתו. מאחר ומדובר באמהות בחופשת לידה, חשובה הנגישות למקום עם עגלות. לכן- רצוי שהוא יתקיים בקומת קרקע או בקומה עליונה אך עם מעלית רחבה או מספר מעליות במקביל. את לא רוצה אמהות זועפות בכניסה לארוע רק משום שנאלצו לחכות דקות ארוכות למעלית… אחת האופציות הזולות והמותאמות לארוע לאמהות עם עגלות היא מרכז פעילות קיים או ג’ימבורי מרווח. האופציה היקרה יותר (ואז את צריכה לחשוב על גביית תשלום בכניסה או מימון באמצעות חסות) הוא אולם רחב ידיים מותאם לצרכי הארוע שלך, מסעדה עם אולם פרטי ועוד…

לאמהות חשובה הנוחות! מקום נוח לשבת, מקום נוח להניק, מקום נוח לחתל, שרותים קרובים וגישה קלה למקום! 

מתנות כמובן!

אמהות בחופשת לידה אוהבות לקבל מתנות. הן מוציאות הון תועפות בשנה הראשונה על מה שחשוב ומה שלא ותמיד ישמחו להתנסות בדברים חדשים ולקבל עוד לסטוק שיש להם במחסן. אמהות מתייחסות ברצינות יתר לארועים בהם מציגים חברות מעולם התוכן שלהן (חיתולים, טיפוח, תמ”ל..) כך שאם תצרפי חברות אלה שלהן לארוע, הסיכוי שהן תבאנה, גבוה פי כמה.

כל חברה בשוק התינוקות תשמח לתת לך מתנות לחלוקה עבור קהל לקוחותייך. זהו שיווק קל מבחינתן, אין הן צריכות להשקיע בכך כסף והמוצר שלהן עובר ישירות לידיים הנכונות.

אל תהססי לפנות לחברת מוצרי צריכה (חיתולים, פורמולה, טיפוח, בקבוקים וכו’..) בבקשה לקבל מתנות לחלוקה עבור האורחות בארוע שלך. רובן יגדילו ויעשו וישלחו אלייך עם שליח את המתנות.

אם מדובר בארוע עם כמות של מעל 200 משתתפות, ניתן אף לבקש “חסות” מאחת החברות למימון הארוע. ככל שתהיינה לך יותר אמהות בארוע, קרי, קהל יעד רב יותר ממוקד חברה צרכנית, הסבירות שאותה חברה תשלם לך עבור השתתפותה בארוע גדולה יותר.

 

276278d6df2b6ef3f751f18ce75d8268

 

הארוע הוא שלך!

“מפיקות” מתחילות עושות לא מעט את הטעות ומזמינות את קהל הלקוחות שלהן לארוע ממותג חברה מסויימת. במקום לשים דגש על כך שהארוע הוא שלהן והן “מארחות” מותג, הן נותנות את הבמה לחברה נותנת המתנות או החסות. נכון שישנן חברות שיתנו את השתתפותן בכך שהשפה של הארוע יהיה על פי המותג שלהן אך אינך חייבת להסכים. אם הארוע שאת מפיקה מיועד להעצים אותך, לפרסם את שרותייך ןלספק תוכן שבתחומך, החברה המתארחת יכולה לספק ערך מוסף (באמצעות הרצאה קצרה, ייעוץ פרטני, חלוקת מתנות באמצעות דיילות) אך לא צריכה להיות העיקר. נוסף לכך, אמהות היום סופר חכמות. הן לא אוהבות חומר שיווקי לווריד. ולכן, במינון נכון תוכלי להשיג שני דברים: קהל לקוחות שיגיע לארוע שימתג אותך והזרקור יהיה עלייך וחברה גדולה שתלווה אותך במהלך שאר הארועים שלך (נאמנות).

הארוע הוא שלך! הזרקור הוא עלייך! את מקדמת את עצמך! מתנות וחסויות הן ערך מוסף כדי להעשיר את הארוע , לא כדי להיות העיקר!

כיבוד:

הארוע שלך לא צריך להסתובב סביב אוכל. התוכן הוא העיקר. אבל- את צריכה לחשוב על צרכיהן של האמהות- המניקות, העייפות, הרעבות. כיבוד בסיסי יספיק בהחלט (תלוי כמובן באופי הארוע).

דאגי לשתייה קלה, נשנושים בריאים, אך לא אוכל כבד שיעייף את האמהות..

ועוד תוכן ועניין:

אם הצלחת לאסוף כמות גדולה של אמהות לארוע שלך (מעולה את!) ניתן להעשיר אותו בדוכני מכירה של מוצרים המיועדים לקהל שלך. את יכולה להציע למציגים שונים להציג את מרכולתם בארוע  (בתשלום או לא, על פי החלטתך). כך את “משאירה” את הקהל שלך זמן רב יותר ויכולה ליצור קשרים נוספים שיעשירו את רשימת התפוצה שלך וסיפוק מידע אודותייך.

ועוד קצת:

פני לעסקים הפונים לקהל היעד שלך מהסביבה הקרובה ובקשי שוברים, הנחות והטבות. צרי שקית מתנה עבור כל משתתפת עם יציאתה מהארוע כך שתרגיש שהעשירו אותה עוד יותר.

והכי חשוב:

יום לאחר הארוע ערכי משוב בקרב אורחות הארוע שלך ובקשי הערות להמשך. כך תיצרי תחושת נאמנות אצל הלקוחה שדעתה נשמעת ומעניינת והיי סמוכה שאם תטמיעי את הערותיה היא תגיע עם חברות נוספות לארוע הבא שלך…

בהצלחה…

 מעוניינת להפיק ארוע? מחפשת מישהי שמתמתחה בזה? דברי איתי!

 

אור קריבוס ליאון – המזניקה- פיתוח עסקי ליזמים ועסקים בעולם ההורות

054-4413422

בקרו אותי:

https://www.facebook.com/maznika?ref=br_rs 

עוד מהבלוג של אור קריבוס

איך הייתי רוצה לעשות הון מהתחת שלי... ועוד רעיונות מה לעשות כשלא בא לי...

יש ימים כאלה, שפשוט לא בא לי! לא בא לי לעשות כלום! יש לי בראש הר של משימות וכוונות טובות אבל משום מה, לא בא לי להוציא אותם החוצה. פשוט כלום לא יוצא. לא מצליחה לחשוב בבהירות, לא מצליחה ליצור, לא מצליחה לחשוב כמו שצריך. כל דבר...

אני פותחת בלוג! למה? אוףףף יש לי כל כך הרבה מה להגיד...

אני מדברת המון... אני שומעת מילה מהצד השני וכבר יודעת מה אני עומדת להגיד בעוד 3 דקות... אני מדברת ממש ממש מהר.. אני מסבירה את זה בזה שאני חושבת מהר :) תזרקו לי רעיון- תוך רגע אדע למי להפנות, מי יכול להיות שותף, איך כדאי לעשות...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

אמא? נצלי את חופשת הלידה לקידום האישי והמקצועי שלך!

מזל טוב, את אמא. נראה כאילו הכל עוצר מלכת וכל מה שמעניין אותך הוא לדאוג לתינוקך. נכנסת לתפקיד חדש, אף אחד לא הכין אותך לתקופה הזו, זו את והוא (או היא). מהר מאוד תגלי שטיפול בתינוק אכן גוזל ממך המון אנרגיות ונראה שאין לך מקום...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה