הבלוג של אור קריבוס

orkrybus34

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג... +עוד

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג שלי וגם לאתר הפוקסייה שלי: www.hamaznika.co.il

עדכונים:

פוסטים: 44

החל מיולי 2014

מהו הסוד להגדלת המכירות? איך אני יוצרת שובל של לקוחות? איך אני מגיעה לקהל היעד שלי ומצליחה “ללכוד אותו?” להלן חלק שלישי ואחרון העוסק בסוד הפשוט כל כך- כיצד להגדיל את המכירות שלי.

בחלק א’ כתבתי על הרגש כאמצעי מנצח למכירות

בחלק ב’ כתבתי על שלוש שיטות שכנוע פשוטות

חלק ג’- שלוש שיטות שכנוע פשוטות נוספות ואחרונות

איך אשכנע את הלקוח הניצב מולי לרכוש את המוצר או השירות שלי? מה יגרום לו לבחור בי ולא באחרים?

1. I LOVE YOU-

בבואנו לרכוש מוצר או שירות מאיש מקצוע לרוב נעדיף לרכוש ממישהו שאנחנו חשים אליו אהדה או קירבה. מה גורם לנו לאהוד את המוכר שעומד מולנו? אדם שדומה לנו, שיש לו אופי דומה לשלנו, יש לנו ערכים משותפים, תחביבים דומים. מה עוד? אנשים בעלי חזות נעמה יעוררו בנו רצון גבוה יותר לרכוש מהם ואנשים בעלי מטרה משותפת.

איך נעשה זאת?

**כיתבו על עצמכם, ספרו לקהל היעד שלכם דברים אישיים (עד גבול מסויים) עליכם.

** בזמן תהליך המכירה, מיצאו תחומי עניין משותפים והראו בהם בקיאות

** צלמו את עצמכם בוידאו ובסטילס והעלו תמונות שלכם לאתר/עמוד עסקי/בלוג כדי שאנשים ידעו שיש “פנים” מאחורי המוצר

0c603507b64ff8c1325618fb4d10fd5b

2. מומחיות

אנחנו נוטים לרכוש ממי שאנו מעריכים כבעלי סמכות ומומחיות בתחום מסויים. אנחנו נשלם יותר עבור אדם שהוא בר סמכא משום שנאמין שהוא ה-מומחה בתחומו והוא יוכל לענות על צורך שלי.

איך נעשה זאת?

**נציין את התארים, הסמכות וידיעותינו בתחום

**נתלבש באופן שמעביר תחושה סמכותית ולא מרושלת

**כאשר נפיץ את ידיעותינו בצילום וידאו נדבר בבטחון ובאופן שוטף

450239bf22b3fa1f81263b9034dcb1e9

3. טבעת נישואים

כאשר אנחנו חותמים על הכתובה אנחנו נעשים מחוייבים לנישואים. כאשר אנו חותמים על עצומה, אנו מחוייבים לפעול על פיה כי התחייבנו וחתמנו. ככל שנתאמץ יותר לעמוד בהתחייבות שלנו, כך נהיה עקביים בהגעה אל המטרה. ומה יגרום לנו להיות עקביים? אם אמרנו בעבר “כן” למשהו, לרוב לא נסרב לו. כאשר אנחנו בוחרים להתחיל דיאטה, לרוב בשבועות הראשונים אנחנו נשארים נאמנים להחלטה ונותרים עקביים (מה שקורה אח”כ…)

איך נעשה את זה?

**ברגע שנגרום ללקוח למצוא עניין במוצר או שירות שלנו הוא ירכוש אותו.

**ברגע שמכרנו מוצר וסיפקנו עבורו אחריות, לרוב לא תהיינה החזרות או ביטולים. כי ברגע ש”חתמנו עליו” נשאר עקביים ונשתמש בו ללא החזרה. לקוחות שכבר קנו מרגישים מחוייבים למוצר או השירות.

**אם נציע “תקופת נסיון” לשירות או המוצר שלנו, הסיכוי שהלקוח יחזיר או יתחרט הוא אפסי. למה? משום שהוא ירגיש מחוייב. המוצר או השירות כבר אצלו.

c2493cc3a6836fd2ba081abd2dae7cd5

 איך תכל’ס מבצעים את השיטות הללו? בקלי קלות…

דברו איתי

אור קריבוס 

המזניקה- פיתוח עסקי בעולם ההורות

054-4413422

בקרו אותי:

המזניקה

 

עוד מהבלוג של אור קריבוס

איך הייתי רוצה לעשות הון מהתחת שלי... ועוד רעיונות מה לעשות כשלא בא לי...

יש ימים כאלה, שפשוט לא בא לי! לא בא לי לעשות כלום! יש לי בראש הר של משימות וכוונות טובות אבל משום מה, לא בא לי להוציא אותם החוצה. פשוט כלום לא יוצא. לא מצליחה לחשוב בבהירות, לא מצליחה ליצור, לא מצליחה לחשוב כמו שצריך. כל דבר...

אני פותחת בלוג! למה? אוףףף יש לי כל כך הרבה מה להגיד...

אני מדברת המון... אני שומעת מילה מהצד השני וכבר יודעת מה אני עומדת להגיד בעוד 3 דקות... אני מדברת ממש ממש מהר.. אני מסבירה את זה בזה שאני חושבת מהר :) תזרקו לי רעיון- תוך רגע אדע למי להפנות, מי יכול להיות שותף, איך כדאי לעשות...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

אמא? נצלי את חופשת הלידה לקידום האישי והמקצועי שלך!

מזל טוב, את אמא. נראה כאילו הכל עוצר מלכת וכל מה שמעניין אותך הוא לדאוג לתינוקך. נכנסת לתפקיד חדש, אף אחד לא הכין אותך לתקופה הזו, זו את והוא (או היא). מהר מאוד תגלי שטיפול בתינוק אכן גוזל ממך המון אנרגיות ונראה שאין לך מקום...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה