הבלוג של אור קריבוס

orkrybus34

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג... +עוד

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג שלי וגם לאתר הפוקסייה שלי: www.hamaznika.co.il

עדכונים:

פוסטים: 44

החל מיולי 2014

נסו לחשוב- כמה אנשי מקצוע עוסקים בעולם התוכן שלכם?

כמה מנחות הורים יש? כמה יועצות שיווק? כמה יועצות שינה או מלוות נשים בתהליכי פוריות? לא מעט, נכון?

כולם מתחרים על אותם לקוחות אבל כל אחד מציע משהו קצת אחר. לא בהכרח בתוכן עצמו אלא דווקא בגישה, ביחס, במשהו האחר שמייחד כל איש או אשת מקצוע ששונה מהקולגה שלו או שלה.

מאחר וכולנו “מתחרים” על אותו קהל יעד, חשוב מאוד לשמור על כבוד ויחסים תקינים עם המעגל הסובב אותנו.

למה?

 

3c3a04da7d780ac7b600284e937640ce

1. לקוח מתעניין לא אוהב שמוכרים לו בכוח. אם תאדיר את עצמך על פני האחרים זה יגרום לו להירתע ולבחור איש מקצוע אחר.

2. כי העולם קטן וכמו שהיית רוצה שיפרגנו לך כך חשוב לפרגן לאחרים. העצם את התכונות הייחודיות של הקולגות שלך בפני הלקוח הפוטנציאלי. הראה לו כי אתה מכיר את מתחריך ואת הנקודות החזקות שלהם. הוא מאוד מאוד יעריך את זה.

3. באמצעות פרגונים הדדיים ניתן לבנות מעגל שיתופי פעולה שיסייעו לכל הצדדים. אם לקוח פוטנציאלי זקוק לשרות ביותר מתחום אחד, קולגה שלך יכולה לספק לו את השירות המשלים. על מנת שלהבא אותה קולגה תמליץ ללקוח שלה על שירות משלים אצלך, דאג “למכור” אותה כיד ימינך וכשירות הוליסטי.

4. בעמוד העסקי שלך פרסם כתבות ומאמרי תוכן של קולגות ודאג לתת להן קרדיט ואף לתייג אותן. אותה קולגה תעשה את אותו הדבר עם התוכן שלך ובכך מעגלי ההפצה של שניכם גדלים. לקוחות הנמצאים בעמוד שלו אך לא שלך ייחשפו לתוכן שלך באופן הקל ביותר- באמצעות המלצתו.

5. אם התרשמת מפועלו של קולגה שלך, עדכן אותו על כך באמצעות שיחה או פנייה ברשת. אמור לו כי קראת את התוכן שפירסם ואף שאל שאלות להרחבת ידיעותיך.

6. כאשר קולגה יוצר עימך קשר ומעוניין לקבל ממך מידע נוסף, אל תהסס לתת לו אותו ואל תחשוש מתחרות. הפץ את הידע שלך ברבים. הפצה ושיתוף בידע הם המקור להגדלת המתעניינים בך והמיקוד העסקי והמקצועי שלך בעיני אחרים.

7. ולבסוף- לקוחותיך יעריכו אותך יותר אם תכיר את הקולגות שלך בשמותיהם ואת השירותים שהם נותנים. כך תיצור תחושה שאתה “מכיר את השטח”. קרא עליהם, למד על המתודות שלהם, והרחב את מעגל אנשי המקצוע שסובבים אותך…

 

c4803a9644318264ac8fc0e8702aa676

איך יוצרים קשרים נכונים עם קולגות? איך מוצאים את המאמרים שלהם ברשת ומפרגנים להם בכיף? איך יוצרים שיתופי פעולה ומרחיבים את השירותים שלך לתחומים נוספים?

כל הסודות אצלי..דברו איתי…

אור קריבוס

המזניקה- ייעוץ שיווקי ועסקי בתחום ההורות

054-4413422

בקרו אותי:

המזניקה

עוד מהבלוג של אור קריבוס

איך הייתי רוצה לעשות הון מהתחת שלי... ועוד רעיונות מה לעשות כשלא בא לי...

יש ימים כאלה, שפשוט לא בא לי! לא בא לי לעשות כלום! יש לי בראש הר של משימות וכוונות טובות אבל משום מה, לא בא לי להוציא אותם החוצה. פשוט כלום לא יוצא. לא מצליחה לחשוב בבהירות, לא מצליחה ליצור, לא מצליחה לחשוב כמו שצריך. כל דבר...

אני פותחת בלוג! למה? אוףףף יש לי כל כך הרבה מה להגיד...

אני מדברת המון... אני שומעת מילה מהצד השני וכבר יודעת מה אני עומדת להגיד בעוד 3 דקות... אני מדברת ממש ממש מהר.. אני מסבירה את זה בזה שאני חושבת מהר :) תזרקו לי רעיון- תוך רגע אדע למי להפנות, מי יכול להיות שותף, איך כדאי לעשות...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

אמא? נצלי את חופשת הלידה לקידום האישי והמקצועי שלך!

מזל טוב, את אמא. נראה כאילו הכל עוצר מלכת וכל מה שמעניין אותך הוא לדאוג לתינוקך. נכנסת לתפקיד חדש, אף אחד לא הכין אותך לתקופה הזו, זו את והוא (או היא). מהר מאוד תגלי שטיפול בתינוק אכן גוזל ממך המון אנרגיות ונראה שאין לך מקום...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה