הבלוג של אור קריבוס

orkrybus34

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג... +עוד

שנתיים לפני משבר גיל ה 40, אמא לשתיים. אוהבת את המיוחד, השונה, השפיצי... מלווה עסקים קטנים בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, מומחית לבידול עסקים, מומחית בהכנת בולוניז, מומחית בלישון שנ"צ, מומחית בלדבר ואז לחשוב.. כנסו לבלוג שלי וגם לאתר הפוקסייה שלי: www.hamaznika.co.il

עדכונים:

פוסטים: 44

החל מיולי 2014

מהו הסוד להגדלת המכירות? איך אני יוצרת שובל של לקוחות? איך אני מגיעה לקהל היעד שלי ומצליחה “ללכוד אותו?” להלן חלק ראשון מתוך שלושה שעוסקים בסוד הפשוט כל כך- כיצד להגדיל את המכירות שלי.

חלק א’- דברו אל הרגש 

יש לכם מוצר מצויין ושירות יוצא דופן ואין ספק שאתם הכי טובים במה שאתם עושים. אבל- משום מה, ובאופן מאוד לא ברור, אתם לא מצליחים למכור אותו. למה?

אתם עושים המון פעולות שיווקיות, נמצאים בכל מקום, מפרסמים, מדברים, משתפים אבל הלקוחות לא מגיעים…

מהו הסוד להגדלת המכירות? מהו הסוד שיגרום ללקוחות שאני חושקת בהם להגיע אלי?

 

78a5a0149bc4355c291324365a3ad5a9

רגש, ערך, תועלת.

רובינו מפרסמים ומפיצים את עצמנו לפי הטייטל שלנו- “אני יועצת שינה” ;”אני מדריכת הורים”; “אני מלווה משפחות ..”. פה בדיוק הבעיה. לדעת מה הטייטל שלך זה נפלא אבל לא מוביל לשום מקום. הלקוח שלך רוצה לדעת מה את נותנת, מה הערך שיקבל לאחר פגישה איתך, איך תובילי אותו ממצב מצוי למצב הרצוי שאליו הוא רוצה להגיע.

ולכן, בבואך להציג את עצמך בפרסום, בפוסט בפייסבוק, בקבוצת נטוורקינג, במפגש פנים מול פנים עם לקוח פוטנציאלי, אל תספרי לו על קורות החיים שלך מייד. אימרי לו מה התועלת מכך שיכיר אותך וישתמש בשרותייך.

לדוגמא:

במקום “אני יועצת שינה לגילאי 0-2″ הציגי עצמך כך: “אני עוזרת להורים עייפים לקום בבוקר רעננים ולהינות מזמן איכות בינהם”

במקום “אני מדריכת הורים לגיל ההתבגרות” הציגי עצמך כך: “אני עוזרת להורים לחזור מיום עבודה לבית שקט עם אוירה הרמונית בין כל בני המשפחה”

במקום: “יש לי מוצר לנשים בהריון” הציגי עצמך כך: “אני עוזרת לנשים בהריון לעבור את התקופה המסחררת באופן רגוע ומצמיח”.

 

78f2cd7e073ecd612a1bed31bfa6006f

כלומר- פנו אל הרגש של הלקוח, דברו איתו על התועלות של המוצר, ולא מהו המוצר או השירות. 

בפנייתכם השיווקית ציינו מהי התועלת של הלקוח מהשירות שלכם, איך הוא מגיע ממצב א’ שבו הוא נמצא כרגע למצב ב’, שאליו הוא שואף להגיע. ציינו מהו הערך של הלקוח מהמוצר/שרות שלכם.

 

רוצה לבנות את רשימת התועלות שלך יחד? דברי איתי…

אור קריבוס ליאון

המזניקה- פיתוח עסקי ליזמים ועסקים בעולם ההורות

054-4413422

בקרו אותי:

https://www.facebook.com/maznika

 

עוד מהבלוג של אור קריבוס

איך הייתי רוצה לעשות הון מהתחת שלי... ועוד רעיונות מה לעשות כשלא בא לי...

יש ימים כאלה, שפשוט לא בא לי! לא בא לי לעשות כלום! יש לי בראש הר של משימות וכוונות טובות אבל משום מה, לא בא לי להוציא אותם החוצה. פשוט כלום לא יוצא. לא מצליחה לחשוב בבהירות, לא מצליחה ליצור, לא מצליחה לחשוב כמו שצריך. כל דבר...

אני פותחת בלוג! למה? אוףףף יש לי כל כך הרבה מה להגיד...

אני מדברת המון... אני שומעת מילה מהצד השני וכבר יודעת מה אני עומדת להגיד בעוד 3 דקות... אני מדברת ממש ממש מהר.. אני מסבירה את זה בזה שאני חושבת מהר :) תזרקו לי רעיון- תוך רגע אדע למי להפנות, מי יכול להיות שותף, איך כדאי לעשות...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

אמא? נצלי את חופשת הלידה לקידום האישי והמקצועי שלך!

מזל טוב, את אמא. נראה כאילו הכל עוצר מלכת וכל מה שמעניין אותך הוא לדאוג לתינוקך. נכנסת לתפקיד חדש, אף אחד לא הכין אותך לתקופה הזו, זו את והוא (או היא). מהר מאוד תגלי שטיפול בתינוק אכן גוזל ממך המון אנרגיות ונראה שאין לך מקום...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה