REVITALIZING SUPREME לאישה קרייריסטית ועסוקה בהמון מטלות

בחורה עם מחשב נייד

בתוך המרוץ האין סופי ותמרון בין קריירה במשרה מלאה, טיפול ב-3 ילדים קטנים, תחזוק משק בית, כולל בישולים וניקיונות וספורט בשעות הערב במכון הכושר, למי יש זמן לחשוב על איך שאת נראית? רק אם חברה טובה או בעל, אנשים שלא פוחדים להגיד את האמת, מעירים לך על מצב העור שלך, את מתחילה להבין שהגעת לגיל שאפשר להתחיל…

בדיוק לנשים כמוני מיועד הקרם המתקדם והרב- תכליתי REVITALIZING SUPREME  של אסתי לאודר, אשר מגיב לא רק לצרכיו המשתנים של העור, אלא גם מעכב את סימני ההזדקנות הרבים, לרבות קמטים וקמטוטים, אובדן מוצקות, עמימות ויובש.

הרגלי הטיפוח של האישה שהקרם פותח עבורה, דומים להרגלי הטיפוח שלי: אני רואה בהתבגרות תהליך טבעי, אין לי דאגות או טרדות ספציפיות (למרות שיש לי קמטים במספר מקומות:) ואני לא אובססיבית לגבי המראה או הקמטים. אני מבחינה ומודעת לשינויים במראה העור שלי ומעדיפה גישה לא פולשנית, טבעית ותומכת לעור שלי.

לפני כ-3 שנים, לאחר מחקרים רבים,  הוחלט בחברת אסתי לאודר  לפתח קרם, הנותן מענה כולל ללקוחה שמחפשת קרם עם תוצאה ומרקם, והריח שלו מאוד חשובים לה.

סרטון פלאש

יתרונות של הקרם:

 

 REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING CREME מתאים לכל סוגי העור. הוא אינו גורם להופעת אקנה, נבדק דרמטולוגית ואופתלמולוגיה ואף עמיד בכל תנאי מזג אוויר.

  

ההתנסות שלי בקרם:

ראשית, ניקוי פנים:

לאחר מכן, מריחת הקרם REVITALIZING SUPREME  :

מדובר לא רק בפינוק אלא בטיפול, הגורם לעור להיות צח וקורן יותר. באופן מיידי ותוך ארבעה שבועות בלבד, 92% מהנשים הראו שיפור משמעותי ברמת מיצוק העור. העור הופך לגמיש וחיוני יותר באופן יפה מאוד לעין.

התנסות בבית:

האריזה: האריזה היוקרתית מעידה על מוצר יוקרתי:

בנוסף, למכסה פלסטיק מצורפת ידית פלסטיק- המצאה גאונית המקלה על פתיחת הצנצנת בקלי קלות ושימוש ללא בזבוז חומר!

המרקם: כבר במריחה הראשונה התלהבתי מהמרקם 

 

רך-משיי ייחודי וקליל בניחוח מענג. ניחוח נעים של פריחת הדרים, מכיל תווים עליונים שקופים של מנדרינה וברגמוט, משולבים בתווים פרחוניים של ורד התה, יסמין וסיגלית המסתיימים בניחוח מושלם של וטיבר, סנדלווד ווניל פודרתי.

כבר לאחר כמה מריחות, העור הרגיש מוצק ונעים יותר, גם קבל מגע של משי, ולדעת בעלי, הפך לחלק יותר.

 אופן שימוש בקרם:

ב-REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING יש להשתמש בבוקר וערב על עור עור פנים נקי. ניתן גם למרוח אותו מעל סרום התיקון  Advanced Night Repair.

 

שרון גוטליב, מנהלת הדרכה של אסתי לאודר, חזרה על המשפט של אסתי לאודר עם משמעות שאני מסכימה איתה: " כל אישה יכולה להיות יפה. אין אישה לא יפה – יש אישה עצלנית".. בהשקה קבלנו הסבר על Nrf2

Nrf2 הינו אחד התגליות המרגשות ביותר של מדעני הגנטיקה בשנים האחרונות. זהו חלבון המצוי בתאים המפעילים את הגנים במצב מצוקה על מנת לייצר אנזימים חיוניים המסייעים לתאים בהתמודדות מול מצבים.

Nrf2פועל כווסת-על של תהליך ההזדקנות והינו חיוני לתפקוד אופטימלי של התאים. בהיעדר Nrf2, כל השפעה סביבתית מזיקה עלולה לגרום להרס מסיבי של תפקוד התאים. למרבה הצער, ככל שאנו מזדקנים, רמות ה-Nrf2פוחתות באופן טבעי. במקביל לירידה המתמשכת של ה-Nrf2, העור מאבד את יכולתו להתמודד עם השפעות הסביבה המזיקות.

הטכנולוגיה פורצת הדרך ב-REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING CRÈMEהחדש תומכת בהפעלה טבעית של Nrf2, אותו "מתג על" המסוגל להפעיל יותר מ-200 גנים ולהמריץ את החלבונים והאנזימים הקריטיים המסייעים לתאים להאט את קצב ההזנדקנות של העור. בדיקות מעבדה הראו כי טכנולוגיית IntuiGen™הבלעדית של אסתי לאודר מסייעת לתאי העור לתפקד נכונה ולעכב את קצב ההזדקנות. התוצאה –  העור נראה חלק יותר, בהיר יותר, מלא חיים וזוהר. בשימוש מתמשך במוצר העור מתחזק ,מתגמש וחושף זוהר מחודש וחיוניות צעירה.

 

 

אז מעכשיו -אין תירוצים – כל אישה יכולה להיות יפה