הבלוג של sagitskuain

פעימות לב העסק שלך – Sagit Skuain

Founder & CEO at OctopusS. Web Marketing services אוהבת שיווק, אוהבת עסקים, אוהבת פסיכולוגיה ואת הרשת. חוקרת, לומדת, מתנסה ומשתפת בחוויות, טיפים, המלצות והצלחות הקשורות ושזורות ביניהם. מאמינה גדולה בשיווק מבצעים באהבה, או לא עושים בכלל... +עוד

Founder & CEO at OctopusS. Web Marketing services אוהבת שיווק, אוהבת עסקים, אוהבת פסיכולוגיה ואת הרשת. חוקרת, לומדת, מתנסה ומשתפת בחוויות, טיפים, המלצות והצלחות הקשורות ושזורות ביניהם. מאמינה גדולה בשיווק מבצעים באהבה, או לא עושים בכלל :-) https://www.facebook.com/OCTOPUSWEBSERVICES

עדכונים:

פוסטים: 7

החל מנובמבר 2014

1)   זרקו את המספרים

זו לא הכמות – זו האיכות.

קלישאתי, אך אבן יסוד מנצחת ברשת.

במקום לנתב משאבים, זמן, תקציב והמון אנרגיה לגיוס לייקים באמצעות קמפיינים, קניית לייקים, התמקדות על מספר הלייקים בדף העסקי, ועל מספר העוקבים בטוויטר, נסו לשנות תפישת שיווק והקשיבו לאוהדים הקיימים שלכם.

TO DO

  • העמיקו את הקשרים עם קהילת האוהדים הקיימת שלכם, צרו שיח מעניין, התעניינו בנושאים המדברים על ליבם, שאלו אותם לדעתם, מה היו רוצים לראות, ואיך הם מרגישים לגבי התכנים – למדו לקבל משוב.
  • צרו פעילויות המרצה, הניעו אותם להגיב באמצעות אינטראקציה מאתגרת, עודדו אותם לצרף חברים בעלי אותם תחומי עניין ואינטרסים, הגדילו את כמות האוהדים בדרכים אורגניות ואיכותיות.
  • שתפו אותם בתהליכים העוברים עליכם – על העסק שלכם, צרו סיפור היכרות ותכנים שיגרמו להזדהות עם המותג, עם המוצר או השירות, שתפו אותם בקבלת החלטות בעסק, ותנו להם להרגיש חלק מן המערך – זה יניב הרבה יותר מאשר עוד 50 לייקים נוספים.

 2)   הבליטו את הייחוד שלכם

התמקדו ביצירת בידול וייחוד, לא אל מול המתחרים, אלא כעומדים בפני עצמכם.

TO DO

  • שתפו את סיפור העסק שלכם, את סיפור המוצרים והשירותים שלכם, זנחו את ההשוואות והקימו מערך שיווק וקידום ברשת אופייני וייחודי לכם, כך תצרו הזדהות של קהל היעד שלכם, וזיהוי המותג בכול מקום ברשת ובאינטרנט.
  •  בידול מתחיל מיצירת קונספט המתאים לערכי העסק, בניית אג’נדה, תוכנית עבודה מאורגנת ומסודרת, תוך שימוש ביצירתיות וברעיונות שלכם.

מומלץ לשבת עם איש או אשת מקצוע בתחום / חברים בעלי ניסיון ולבצע סיעור מוחות – תגלו תשובות שיגרמו לעסק שלכם להיות שונה, לבלוט מעל פני השטח – גם אם זה בשירות או במוצר יחיד – יצרתם בידול וייחוד.

  •  מיתוג עיצובי – אלו החומרים הוויזואליים שילוו אתכם ואת העסק שלכם לאורך שנים, ייצרו הזדהות וזיהוי המותג, חשוב להדגיש בהם את הייחוד שלכם, את מוצר הדגל, את שירות ה”אקסטרה” שאתם מעניקים וכיו”ב.

תהליך זה הוא הכרחי וחשוב ביותר, מומלץ מאוד לא לדלג עליו וליצור חומרים אחידים, המדברים באותה שפה ונראות עיצובית (לוגו, סלוגן, חבילת נראות לרשתות חברתיות, עיצוב מותאם לאתר ועוד).

3)   שמרו על קשר

הקפידו לשמור על קשר ישיר, רציף ועקבי עם האוהדים שלכם, עם העוקבים, ועם קהלי היעד שלכם.

יצירת פעילויות ברשת היא מעולה, ויכולה להיות רלוונטית ואיכותית, שתניע עשרות ומאות מהאוהדים והעוקבים שלכם ליצור אינטראקציה, אך ברגע שלא הייתם שם בכדי לענות, להגיב, לסייע, לתמוך, לעודד, להגיד תודה וכול הכבוד, פספסתם את המטרה.

TO DO

  • הציעו שירות, וכזה איכותי המניב פניות ופידבקים חיוביים מהאוהדים.

מערך השירות בעסק הוא אחד המרכיבים החשובים, בעלי המשמעות וזה היוצר את המשך מערך היחסים עם הקהילה/ אוהדים/ קהל היעד שלכם.

השתדלו להעניק מענה רציף ועקבי, מענה אנושי ואמיתי, וזנחו את המענה האוטומטי, או זה המשתמש בתוכנות אוטומטיות (תקף גם להפצת תכנים אוטומטית ומאסיבית ברשת ובאימייל – הטאץ’ האישי לא קיים, לא מומלץ)

  •  הציעו מספר דרכים ליצירת קשר, ישנם כאלו שיגיבו באופן גלוי או כאלו שיעדיפו פנייה ישירה ופרטית, חשבו על מספר דרכים יצירתיות ומהירות לאפשר פניות מלקוחות ולקוחות פוטנציאליים.

העסק נבחן גם ביכולת ליצור עמכם קשר זמין ומהיר, במהירות התגובה, הטונציה הווירטואלית בה אתם מגיבים, והיכולת שלכם לשמר את הפונים ולהעניק מענה רלוונטי ואמין.

העסק שלכם הוא לב חי ונושם, המכיל מעגלים של אינטראקציות.

הקשר בין המותג / המוצר או השירות שלכם לבין קהלי היעד, האוהדים והקהילות שיצרתם ברשת

צריך להתקיים באופן שוטף, איכותי ורלוונטי, כזה שיעניק את התחושה של שייכות, אך לא יעמיס ויהפוך לנטל או לדבר שגרתי מדי.

נסו לחשוב כמו צרכן, היכנסו לרגע ל”נעלי הבית” שלו או שלה.

האם הפעילות הקיימת ברגע זה בעסק שלכם, הייתה מושכת אתכם פנימה?

האם היא יוצרת הזדהות? מעוררת בכם רגש כול שהוא?

האם המוצרים שבחרתם אכן עונים על הצרכים שהגדרתם?

לסיכום,

מספר הלייקים פחות רלוונטי

מספר העדויות המביעות הערכה ותודה – כן רלוונטי.

 שירות או מוצר שראיתם כבר ב- 15 בתי עסק שונים פחות רלוונטי

מוצר דגל עם טוויסט מנצח השונה במקצת ועונה על צורך מאוד ספציפי – כן רלוונטי.

 מענה אוטומטי או כזה המעביר אותך שלבים פחות רלוונטי

מענה אנושי וגישה ישירה, תשובה רלוונטית ומהירה, מתן פתרון וערך מוסף בתגובה – כן רלוונטי.

 בהצלחה :-)

זכויות שמורות לחברת אוקטופוס. שירותי שיווק וקידום עסקים באינטרנט

 thebiggestchallengeinlifeis0atorunamarathonwhen0amotivation0aisreaching0athefinishline0a28like29-default

עוד מהבלוג של sagitskuain

התוכן שלא תוכלו לשכוח בפייסבוק

כמה פעמים קרה לכם שראיתם פוסט, התוכן קרץ לכם, משך אתכם פנימה, אך לא היה לכם זמן להתעמק? זנחתם אותו, וכשרציתם לשוב אליו, הוא פשוט נעלם לכם מהפיד! חיפשתם, שאלתם, פניתם, קיוויתם, ציפיתם, אך הפוסט נעלם, ואתו התוכן שכ"כ רציתם ללמוד...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

צבעים מדברים שיווק - פסיכולוגיה של צרכנים

ויזואלית מוכרת, זו עובדה חיה ובועטת. המוח – עיניים קולטים תכנים ויזואליים באחוזים ניכרים מתכנים טקסטואליים, וזו סיבה מעולה להכניס קצת גרפיקה לשיווק שלכם ברשתות החברתיות, אתרים, בלוגים ופלטפורמות נוספות, בהם אתם...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

פעימות לב העסק שלך

פעימות לב  העסק שלך. יש חיה כזו. חיה, נושמת ורוטינית. לעיתים מתנשמת ולעיתים סדירה, לפרקים במרוצה להגיע לעוד פסגה, לרגעים בירידה כשרוח גבית נושפת בעורפה. בעלי ובעלות עסקים יקרים, הנכם יודעים זאת טוב מכול. שלל ההצעות...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה