הבלוג של oana-diet

oana-diet

עדכונים:

פוסטים: 4

החל מאוקטובר 2015

כמה פעמים הסתכלת במראה וחשבת לעצמך שהגיע הזמן לעשות שינוי? כמה פעמים קורה לך שאת מסתכלת בערגה אל עבר הג’ינס או השמלה האהובים עליך ונשבע שלא ירחק היום תשקיעי את כל כולך בדיאטה רצחנית שתחזיר אותך לגזרה המתאימה.
מהי הסיבה לחיפוש הבלתי נלאה אחר הדיאטה המהירה?
 אחד הקשיים המאפיינים את נושא ההרזיה והחיפוש אחר אותה הדיאטה האידיאלית, הוא בכך שהכל כל כך זמין ונגיש לנו. גם תחום הדיאטות הופך לנגיש וזמין יותר ויותר, ככל שנוקף הזמן, ומציע לנו דיאטות מהירות מסוגים שונים, המוגשות כמחקרים רפואיים או דיאטות מסורתיות, שגם הסבתות שלנו היו נעזרות בהן.על אף הטכניקות הבריאותיות, המבוקרות והבריאותיות הקיימות היום, אנחנו עדיין מעדיפות לחזור אל אותן שיטות קלאסיות של הדיאטה ולקבל תוצאות של הרזיה מהירה ללא מאמץ ניכר ותוך זמן קצר. כל זאת, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר (ירידה) ובזמן הקצר ביותר (רצוי כבר בתוך שבוע). האויב העיקרי של הדיאטה, הוא אי עמידה ביעדים ונקודת השבירה או במילה אחת “התמדה”.

דיאטה מהירה

המדריך לדיאטה מהירה

שלושת סוגי הדיאטות המהירות, הנפוצות ביותר בשוק הדיאטות המודרני:

דיאטת כרוב

דיאטת כרוב, היא אחת מהדיאטות המהירות ביותר הקיימות אך יש להתייחס אליה בהתאם. זוהי דיאטה אשר יוצרת ייבוש משמעותי בגוף מאחר והכרוב ידוע במיעוט והצמצום בנוזלים.
דיאטת הכרוב, מציגה תוצאות כבר בשבוע הראשון של הדיאטה אך מותר לעשות אותה באינטנסיביות במשך שבועיים, לכל היותר, ובהפרשים של שבועיים לפחות לפני תחילתה המחודשת, מפאת הסיכון מהתייבשות. בעת ביצוע דיאטה זו וכמו בכל דיאטה, רצוי להרבות בשתיית מים, למניעת אותו ייבוש.
חשוב לבצע הפסקות אלה, כדי למנוע פגיעה בריאותית למניעת התנפלות הקיבה והעלייה במשקל עקב המחסור במצבורי הנוזלים.

דיאטת אורז מלא

דיאטת אורז, היא דיאטה חדשה יחסית בנוף הדיאטות. האורז הוא פחמימה הידועה בעושר הקלורי שלה. יחד עם זאת, האורז המלא ובניית תפריט דיאטטי באמצעות האורז תורם במיוחד לירידה מהירה במשקל ולתהליכי הרזיה מהירה. גם את תוצאותיה של הדיאטה הזאת, מהירות במיוחד, אך החיסרון המשמעותי ביותר שלה, הוא התפריט המשעמם שלה, שגורם להגעה מהירה לנקודות שבירה, הפסקת הדיאטה, אי ירידה במשקל או חזרה למשקל הקודם תוך זמן קצר במיוחד.

דיאטה ללא פחמימות או דיאטת חלבונים

דיאטה ללא פחמימות, היא בין הדיאטות הנפוצות ביותר בעולם ובישראל בפרט. צריכת חלבונים בלבד וויתור על הפחמימות יוצרת ירידה דרסטית במשקל תוך זמן קצר במיוחד, יחד עם זאת חשוב לצרוך כמות מספקת של פחמימות לפחות אחת לשבוע ולשלב ויטמינים ומינראלים בצורה של תוספי תזונה להשבת הסיבים התזונתיים הנדרשים לספיגת החלבונים באין מקור קבוע של פחמימה, אשר רבים מופתעים לשמוע, כי מכילה גם רכיבים תזונתיים בריאים.
בכל דיאטה, מהירה או תהליכית חשוב מאוד לבצע מעקב של דיאטנית או תזונאית לשמירה על תפקוד בריאותי תקין, דיאטה לא מבוקרת עשויה להשפיע עלינו בצורות ההפוכות לחלוטין מהמטרות שלנו כמו השמנה, עלייה ברמת הכולסטרול והסוכר והתייבשות. תופעות המתרחשות בגוף כתוצאה ממחסור בויטמינים, מינראלים ונוזלים הדרושים לתפקוד התקין של הגוף.
לפרטים נוספים וליצירת קשר, בקרו באתר שלנו http://www.oanadiet.co.il/

עוד מהבלוג של oana-diet

תצוגה מקדימה

איך מורידים את אחוזי השומן בגוף?

אנשים רבים מבקשים להוריד במשקל אך אינם יודעים מהם בדיוק אחוזי שומן. הם תולים את התקוות שלהם בדיאטות רעב שונות, אשר מסייעות להם להוריד במשקל בשבועות הראשונים, אך להעלות אותו בחזרה מיד אחר כך. על מנת לרדת במשקל בצורה נכונה...

תגובות

פורסם לפני 4 years

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

דיאטה מהירה – זה טוב לי או רע לי?

לאורך ההיסטוריה תמיד היו חילוקי דעות בנוגע לאידיאל היופי המקובל. אם בעבר היה מקובל לחשוב שככל שאתה יותר שמן אתה חי יותר טוב, אוכל יותר טוב ויש לך יותר כסף, הרי שכיום המצב הפוך לחלוטין. אידיאל היופי המקובל הוא אנשים רזים...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה