על דניאל גרינברג, אייל גולן והנומרולוגיה שביניהם:)

*פורסם לראשונה ב 3.19* מבחורה שלא הכרנו לפני 7.2018 הפכה דניאל גרינברג לאישה מפורסמת ומצליחה כולל זוגיות מתוקשרת עם אייל גולן. מה מבשר העתיד, ומה עליה לעשות כדי להיות ממש מאושרת עם אייל ובכלל? וגם רמז קטן על התאמה זוגית לפי נומרולוגיה…

daniel

*פורסם לראשונה  ב 3.19* מפת הלידה של דניאל גרינברג, חושפת אישה חושנית, חמת מזג ואוהבת לעזור לזולת. היא רגישה, קולטת אנשים ומאד מושפעת מאנרגיות שליליות. וכן, היא הבנאי של החיים שלה עם יכולת מדהימה להגיע לאיזון…ויש עוד כמה סודות ועתידות במפת הלידה עפ"י נומרולוגיה קבלית. סקרנים לדעת? בואו איתי:)

 לפי נומרולוגיה קבלית \ תאריך לידה של דניאל גרינברג – מה מספרת עליה מפת לידה?

מספר יום לידהמצביע על התמודדות עם שינוי  גישה. ברגע שתהיה פתוחה לשינויים, היא תגלה את החופש האמיתי, וגם התקשורת שלה עם אנשים תהיה טובה יותר. המשפחה נותנת לה עוגן רגשי, מעניקה לה ביטחון ואת האומץ ליצור שינוי בחיים. האמת, יש לה מזל גדול!

מספר גורל \ייעוד – מחזק את האינטואיציות שלה, ויש לה יכולת לראות את הנולד. מפת הלידה מצביעה על אפשרות להגיע לגאוניות, לביטחון עצמי וכושר ביטוי רגשי. היא רגישה ופגיעה ולעיתים עלולה להזדהות עם כאב הזולת. עליה ללמוד לשמור על גבולות, לא לרצות ולאהוב את עצמה. כמו כן- האיזון בין השכל לרגש פועל יפה ברגע שהיא מאוזנת ועם שתי רגלים על הקרקע. אחד השיעורים של דניאל זה התלבטויות וקושי להחליט. תכונה זו מקבל חיזוקים לטובה מהפרשנות הקבלית של השם דניאל.

איך השם דניאל גרינברג משרת אותה לבנייה אישית, ומאידך – מאתגר אותה?

השם דניאל מצביע על אישה חמת מזג ותקיפה. היא ילדותית, בעלת לב טוב וגם יודעת להיות עקשנית. היא יצרית ומינית ובעלת כישורים שכליים גבוהים. לעיתים היא חסרת סבלנות וחסרת מנוח. אחד השיעורים שלה הוא הקושי להחליט. חיבור לעוצמות שלה, ובמיוחד אם תזכור שהיא הבנאי של החיים שלו- יזניקו אותה לקבל החלטות בלי לעפעף. יש לה גאווה עצמית והיא יודעת לשלוט בה. בשם דניאל רואים את האיזון בין חיים גשמיים לרוחניים, בין אהבה עצמית לאהבת הזולת ובין אנוכיות לשיתוף פעולה. הכוכב השולט לפי הקבלה מצביע עליה כאישה היודעת מהו ערכה האמיתי, מלאה חיוניות, חמה והשמחה שרויה במעונה. גם במצבים קשים לא תיתן לעצמה ליפול ולהיכנס לרחמים עצמיים.

 פסגה ואתגר עפ"י תאריך לידה של דניאל גרינברג 14.3.1994– מגלים לנו ש…

בין הגילאים 23-32 קיים פוטנציאל להצליח מבחינה כלכלית וגם להתפרסם. וזה קורה! על מנת לממש את הפסגה, חשוב שתפעל ממקום דיפלומטי, תשתף פעולה ותשחרר תלותיות יתר. כדי להרגיש ביחד בזוגיות עם אייל גולן, עליה ללמוד לעגל פינות, להתחשב בצרכים שלו\של הזולת ולהיזהר מהחלטות פזיזות. לזכותה יאמר שמפת הלידה שלה מסייעת לה לממש את פסגת ההצלחה והפרסום, ולהתגבר על האתגרים הניצבים בפניה.

 דניאל גרינברג בת 25: מה מבשר העתיד החל מ- 3.2019?

עפ"י השם דניאל- האות המשפיעה עליה בין הגילאים 25-28 היא האות ל'. אות זו היא האחרונה בשמה, משום כך קורים דברים משמעותיים בחייה (כגון חתונה, ילדים, מעבר דירה). בתקופה זו דניאל תעשה הכל למען שלום בית ושמירת ההרמוניה בזוגיות עם אייל גולן. היא פתוחה לשמוע, לדעת הכל וגם לוותר. היא לאט לאט משנה את דעותיה ולומדת לקבל דעות שונות העוזרות לה בחיים. מבחינה זוגית המוטו שלה: טובים השניים מן האחד.

עפ"י שנה אישית – החל מ- 3.2019 עד 3.2020, דניאל בשנה אישית טובה ליצירת קשרים ושותפויות. זו שנה של חיבור לרגשות, חיזוק הקשר הזוגי ואולי הריון. החל מ-6.2019 חלון הזדמנויות מעולה למיסוד הקשר ומעבר דירה.

 שורה תחתונה-  מבחורה אנונימית ב- 7.18 הפכה דניאל גרינברג לאישה מפורסמת ומצליחה. הזוגיות המתוקשרת שלה עם אייל גולן, אכן מוסיפה נופך חיובי לחיים שלה, ולראייה- לפי נומרולוגיה קבלית, התאמה זוגית יפה יש ביניהם. בל נתעלם מכך, שמפת הלידה של דניאל מצביעה על פרסום וקבלת הכרה. ואכן, זה מה שקורה לה היום. והכל בזכות עצמה ולא בגלל האחר…

 בהצלחה מכל הלב,

 ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית לזוגיות ויחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

052-8231669

תמונה: צילום מסך ראיון מאקו\החדשות

מאמר נוסף בנושא: דניאל גרינברג: מה מסתתר מאחורי היופי המושלם הזה?

מקורות: נפתלי פרום| ספר השמות המלא לפי הקבלה.