השקת קולקציית קיץ 2017 של ORIGINAL PENGUIN

פי2

השבוע נכחתי בהשקת קולקציית הקיץ של ORGINAL PENGUIN שהתקיימה בפאב התל אביבי הנודע SPEAK EASY בשדרות רוטשילד בתל אביב. כבלוגרית וותיקה אני מגיעה ללא מעט אירועי השקה וזה היה אחד המושקעים שבהם. הן מבחינת המיקום והן מבחינת האופן המקורי והאמנותי בו הוצגה הקולקציה. כבר בכניסה לפאב נחשפו הבאים למיצג אמנותי של כ- 30 דוגמנים שהציגו את פריטי הקולקציה. הדוגמנים עמדו ללא תזוזה, כאילו היו בובות בחנות ראווה, והמוזמנים ניגשו, התפעלו וצילמו כדי להנציח את המופע. השילוב של אופנה ואמנות הוא שילוב מנצח והרעיון של מיצג אנושי בו נחשפנו, מיד בכניסה, לאופנת אורגינל פינגווין, הוא רעיון מקורי וייחודי ועל כך שאפו לגולן נהרדעא בעל חברת היח"צ שניצח על האירוע.

פי1

גם למיקום שנבחר פאב ה- SPEAK EASY חלק בהצלחת האירוע. המרפסת הגדולה של הפאב הנושקת לקו הרקיע מאפשרת אווירה שונה של פנים וחוץ בו זמנית. של אפשרות לצפות בדוגמנים המציגים את הקולקציה ותוך כדי להביט אל המרחב שבחוץ.

הקולקציה של קיץ 2017 היא קולקציה צעירה, שיקית ומלאת אנרגיה. כזו שתתאים לגברים הצעירים הרוצים להתלבש עדכני, ייחודי ופרקטי. על מקורות ההשראה לקולקציה ארחיב בהמשך.

Or_Ghefen_(167) Or_Ghefen_(184) Or_Ghefen_(178) Or_Ghefen_(197) Or_Ghefen_(200)

בין המוזמנים הרבים שהגיעו להתפעל מהקולקציה המגוונת היו- שי חי וארוסתו תניה גרבר, חן אהרוני, חיים רביבו, שגית רביבו, אוריאל יקותיאל, איציק זוהר, מושיק גאלמין, קסניה טרנטול ועומרי בן נתן , דניאל בן חיים, קארין דונסקי ועוד רבים.

Or_Ghefen_(125)

בצילום- גולן נהרדעא עם עומרי בו נתן וקסניה טרנטול

Or_Ghefen_(98)

בצילום- קארין דונסקי

חברת ORGINAL PENGUIN הוקמה בשנת 1955 במיניאפוליס. בתחילה נקראה חברת  Munsingwear  אך לאחר שהשיקה חולצת גולף בשם  an Original Penguin  אשר הייתה להצלחה מסחררת והפכה את השם פינגוון לשם מוכר בכל בית אמריקאי, שינתה את שמה.

החברה Original Penguin  מוכרת וידועה בזכות מוצריה הייחודיים וההומוריסטיים, תוך התמקדות בפרטים הקטנים. ומציעה מגוון שלם ורחב של בגדי גברים, ילדים, אביזרים ואף בשמים. תוכלו למצוא את סניפי החברה בצפון, מרכז ודרום אמריקה, באירופה, הודו והפיליפינים. לחברה ישנן מעל 1250 נקודות מכירה ביותר מ-99 חנויות ברחבי העולם.

קולקציית אביב- קיץ 2017 מורכבת משני מקורות השראה ייחודים וקונטרסטיים היוצרים קונספט יחיד ומקורי.

בעונה החדשה  Original Penguin חוזרת אל עברה, אל שורשיה האותנטיים שבאו מן התרבות האמריקאית-אורבאנית.

מקור ההשראה להשני לקוח מעולם הסאפרי הבא לידי ביטוי בעזרת הדפסי בעלי- חיים, צמחייה וצבעוניות אפריקאית.

קונספט הסאפרי- אורבאני מיוצג בעזרת צבעוניות נקייה הנשברת על ידי איורים והדפסים משחקיים. הבדים נבחרו בקפידה והינם בעלי טקסטורה מחוספסת. לוגויים במרכז, והדפסים גיאומטריים.

Or_Ghefen_(191)

פלטת הצבעים מורכבת מאדום- סמבה, כחול- דיווה, וגוונים זהובים- צהבהבים.

כל אלו יחד יוצרים קולקציית אופנה רטרו- ספורט פרקטית, המהווה שילוב מנצח של הנאה ופונקציונאליות העומדת בסטנדרט המותג-  an Original Penguin

את המותג פינגווין ניתן למצוא בחנויות יוקרתיות ברחבי ארה”ב.

המותג נודע בקרב “סלבס” בעולם כגון: בראד פיט , ג’ייק ג’יילנהאל , ואת אדם ברודי, כמו גם את חברי האינטרפול , ארקטי קופים , ו All-American Rejects ‘frontman, טייסון ריטר.

פי24

​טווח המחירים בארץ : 149-649 ₪.

צילומים- אור גפן, יח"צ, יפה גביש

 ניתן למצוא:

באתר המסחר האלקטרוני ייעודי –  www.originalpenguin.com

ובמקומות הבאים:

רטרו- תל אביב, קינג ג’ורג’ . זיקו- נצרת עלית, קניון מבנה. אברבנל- פתח תקווה, שכונת התקווה 14. טורנדו- אשדוד, קניון סיטי. בן מן וואר- תל אביב, קניון G קומה 1

אקסטזי נענע- טבריה, הירדן 6. אקסטזי שוז- עפולה, הנשיא 10.

שיגעון/ ת.י.ל קוקי שיווק אופנה בע”מ- ירושלים, קניון מלחה.

דיפרטמנט סטור- תל אביב, דיזינגוף 155

מותגי יוקרה- הרצליה, סוקולוב 39

אנג’ל מותגים- נתניה, הרצל 54

פלאטון- חיפה, גרנד קניון

אינפיניטי מותגים/טרגט פוינט סוכנוות בינ”ל בעמ- בית שאן, העמל 7 (מתחם צים סנטר)

בוטיק פרינס- חולון, סוקולוב 53

ONE PROJECT אתר אינטרנט- רמלה, הר הגלבוע 1

האוס אוף סטייל- רחובות הרצל 130

אברמוביץ- זכרון יעקוב.

טופ מן- אשקלון

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.