מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה: אתם זיווג משמיים. אל תוותרו!

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה – זיווג משמיים. פתיחות לב, סבלנות, נחישות, הבעת רגשות – בהחלט יכולים למנף ולקדם אתכם ליצירת זוגיות אוהבת, נעימה ומלבבת. נכון, יש אתגרים בתקופה זו, אבל אל תוותרו לעצמיכם!(עודכן ב-25.11.17)

maayyan

יופי של זיווג משמיים, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מבית האח הגדול. בעיניים עצומות לרווחה, צעדו השניים לאט לאט בממד הזמן. נתנו לאהבה לחלחל, להרוות את צימאונם ולהתמזג ביחד. אהבה זו קיבלה חיזוקים בבדיקת התאמה זוגית עפ"י הקבלה\ אותיות השמות. איזה יופי! סקרנים לדעת? הבה נצא לדרך…(פורסם לראשונה ב-2.17 ועודכן ב-25.11.17)

זיווג משמיים \ התאמה זוגית עפ"י הקבלה, מה מבשרים הם למעיין אשכנזי ואביחי?

• מבחינה נומרולוגית– זה קשר של אמון משפחתי, המצביע על התפתחות אישית משותפת. קשר עם אחריות ובניית שורשים משפחתיים. יש להם מטרה וחזון משותפים, עליהם לפעול ביחד ולהימנע מביקורת הדדית. בקיצור: לאהוב אחד את השנייה בעיניים עצומות לרווחה.

• מבחינה קבלית- חיבור אותיות השם של בני הזוג מצביעים על קשר דאגני ומסירות מוחלטת אחד כלפי השנייה. זה קשר עמוק, ולשניהם יכולת רוחנית גבוהה. כמו כן, התאמה מינית יפה, ואין להם דרישות מעבר לקיים. ולראייה ציטוט אביחי: "לשנינו יש מחסום להגיד את המילים אבל אני יודע שאת אוהבת אותי. אני רואה לך את זה בעיניים. את האישה שלי ואני הגבר שלך". צודק!!!

אכן, זיווג משמיים! עפ"י נומרולוגיה קבלית- מי היא מעיין אשכנזי?

מעיין היא אישה רגישה, נשית, מינית אשר נוטה לא להראות את הרגשות שלה. יש לה אינטואיציות טובות והיא מאד חכמה, למרות שאולי נראית תמימה. בתפיסה שלה- חשוב לה שבן הזוג יהיה יציב כלכלית, שניתן לסמוך עליו ושיקולי כדאיות מאד משחקים תפקיד בבחירת בן זוג לחיים. מעיין אשכנזי מאד מחוברת למציאות והיא שילוב מעניין של רוחנית, פרקטית ומעשית. יש לה יכולת מעולה להתבונן פנימה, לגעת בכאב ולקבל תובנות. היא אשת בית מצוינת, ויש לה יכולת להגיע לגאוניות. הכוכב השולט בחייה מבחינה קבלית מצביע על היותה חברה נאמנה, חרוצה ואשת סוד מעולה.

מה דבר נומרולוגיה קבלית על השם אביחי אוחנה?

השם אביחי מצביע על אדם מקסים בעל שמחת חיים. אדם מיוחד ואהוב על הסביבה הקרובה. הוא אדם פתוח, תקשורתי ומלא ברעיונות. אביחי מאד רגיש, ובת הזוג והמסגרת הביתית מאד חשובים לו. וכן, גם לו ( כמו מעיין) חשובים קרירה וכסף והוא נחוש להשיג את מטרותיו. אביחי אדם עם יכולת מופלאה להגיע לאיזון בחיים ולהתחבר לצד הנשי והגברי שבו. קיימת בו שאיפה פנימית להרמוניה, שלמות ולבטא את עצמו רגשית באופן מקסימלי.

ליצירת זיווג משמיים- מהם השיעורים של כל אחד מבני הזוג?

• מעיין אשכנזי- עליה ללמוד לפתוח את סגור ליבה, להביע את עצמה רגשית ולפתח ביטחון עצמי. בנוסף, קיימות בתוכה מלחמות פנימיות וקונפליקטים הגורמים לה לעיתים לגלות חוסר סבלנות ופחד מכישלון. מומלץ לה להעצים את התכונות החיוביות שבה, על מנת לרכוש ביטחון עצמי ביצירת זוגיות.

• אביחי אוחנה- עליו ללמוד להיות החלטי, אסרטיבי ונחוש ביצירת מערכת זוגיות. קושי להחליט עלול לגרום לו לפספוסים בחיים…וחבל. אביחי לא תמיד סומך על אחרים. עליו ללמוד לסמוך כדי שהחיים שלו יהיו יותר קלים. לעיתים מחפש הוא תוצאות מידיות- כאן ועכשיו. עליו ללמוד שכל דבר הוא תהליך שלוקח זמן ליישם. כמו כן, חשוב לקחת דברים בפרופורציה הנכונה ולא לעשות דרמות מיותרות.

איך התזמון פוגש את בני הזוג \ זיווג משמיים?

מעיין אשכנזי –(תאריך לידה 24.2.1991) החל מ, 2.2017 עד 2.2018- מעיין השנה אישית 9 בהשפעת שנה 1. ז"א שבתקופה זו היא מסיימת תהליכים שמעיקים, מתפטרת מאמונות חוסמות, עושה שינויים מהותיים בחייה – והכל בסימן של התחלות חדשות. חלון הזדמנויות מעולה ליצירת זוגיות, שממשיך באהבה גם בשנה הבאה, החל מ- 2.2018…הללויה!  האות המשפיעה עליה מצביעה על רצון לבניית קן אהבה, בית, ביטחון כלכלי ורצון להיות במסגרת.

אביחי אוחנה -(תאריך לידה 17.4.1989)  ב- 2.2017 כתבתי ש:

  • החל מ 4.2016 ועד 4.2017 הוא בשנה טובה להצלחה בקריירה, בסימן זוגיות באופק. וכן, יש לו סיכויים לזכות בגמר האח הגדול! בהמשך …
  • החל מ- 4.2017 עד 4.2018  אביחי אוחנה ניצב בפני שנה דיי מאתגרת, הדורשת ממנו גיוס כל תעצומות הנפש העומדים לרשותו. האות המשפיעה עליו מצביעה ( כמו מעיין) גם כן על רצון לבניית קן אהבה, בית, ביטחון כלכלי ורצון להיות במסגרת.

 

לסיכום, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה – אכן זיווג משמיים בעיניים עצומות לרווחה. קצת פתיחות לב, סבלנות, נחישות, הבעת רגשות ללא חשש – כל אלה בהחלט יכולים למנף ולקדם את הזוג ליצירת זוגיות אוהבת, נעימה ומלבבת. נכון, יש אתגרים בתקופה זו, אבל אל תוותרו לעצמיכם!

 

בהצלחה ובאהבה,

 ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

052-8231669

מקורות: נפתלי פרום- ספר השמות המלא לפי הקבלה, זיווג מן השמיים 

 תמונה: אינסטגראם