nisimgal

הבלוג של nisimgal

החל מאוגוסט 2014

טיול חלומי לרייביירה הצרפתית, קאן וניס

אזור הריביירה הצרפתית חבל פרובנס משלב בתוכו עיירות מקסימות לצד חופים נהדרים. המציגים אטרקציות מעניינות וגם טבע עוצר נשימה מסלול הטיול יכול להיות בין 5-7 ימים בהתאם למסלול שתבנו לכם. היום הראשון של הטיול החל בניס היפה, בביקור בטיילת המקסימה של העיר, מבנים מעוצבים בסגנוו ארט-דקו שלאורכה בתי קפה, בתי מלון, מסעדות ואטרקציות כמצופה...

גאורגיה היפה - חוויה של טיול לשבעה ימים

טיול לגאורגיה שתי חברות טובות יצאו לגאורגיה המרתקת בנופיה המרהיבים, לתור ולהכיר את התרבות ואורח החיים המיוחד ותעדו את חוויותיהן לטובת כולנו ביום הראשון לטיול – הגענו לטביליסי, ביקרנו במוזיאון האתנוגרפי שמלמד על אורח החיים והתרבות של הגיאורגים , עלינו לתצפית על טביליסי, ראינו את הפסל של אמא גיאורגיה שמתנשא לגובה של כ- 20 מטר ...

סובב ניו יורק בעשרה ימים –טיול טעימות כוכב

בחודש אוגוסט 2016 טסנו לניו יורק לשבועיים של חופשה זוגית מתוכננת לפרטיה כשהיעד הוא ניו יורק – מנהטן, אטלנטיק סיטי, מפלי הניאגרה ווושינגטון די סי. ביום הראשון עם הגעתנו למנהטן יצאנו לשייט על נהר ההאדסון במעבורת סטטן איילנד שנמשך כ15 דקות לכל כיוון במהלכו השקפנו על פסל החירות ומנהטן המרהיבה בנופיה. משם המשכנו לביקור בגורד ...

לגדל בני נוער

כאם לשלושה ילדים מתוכם שני בני נוער מקסימים ומאתגרים בני 17.5 ו14.5 אני חווה את קשיי ואתגרי גיל ההתבגרות בשנית וחוזרת אחרונית לחוויותי והתנסיותי בשלב זה. בתי הגדולה בת ה-17.5 הפכה מנערה לאישה צעירה ומושכת תוך פרק זמן קצר, בעלת נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה , חובבת אקסטרים ובילוים כמו מרבית בני גילה, מכירה בחורים ...

אחדות המשפחה בימינו – כשכל מתבגר אינדיבידואל

בביתי גדלים להם בנחת שלושה מתבגרים מהזן המודרני : בני 17.5, 14.5 ו9.5. שלכל אחד מהם הוא אינדיבידואל עם רצונות, צרכים ומחשבות. הצורך של הילדים הפרטיים שלי ומניסיוני כמורה לשעבר גם של מתבגרים אחרים הוא להיות בצנטרום של המשפחה, לקבל תמיכה בעת הצורך ומאידך עצמאות כראוי לגיל ההתבגרות. הקונפליקט הוא בין הרצון שלנו ההורים להתגבש ...

• nisimgal

גידול מתבגרים - אתגר או משבר ?

גיל ההתבגרות מצטייר כגיל בו ההורים מתמודדים עם ילדים מתמרדים, הדורשים מימון הוצאות, מבלים עד מאוחר וההורים נשארים בבית לדאוג שישובו בשלום, הלימודים והציונים נמצאים בסדר העדיפות האחרון אחרי חיי החברה, טיפוח המראה החיצוני,רכישות מותגים ועוד. בגיל זה חלים שינויים הורמונלים חיצוניים במראה המתבגרים והמראה החיצוני והמעמד החברתי...

• nisimgal

שילוב בין קריירה ובית לאישה במאה ה21 – מציאות או חלום ?

פתרון הקסם המאפשר שילוב של עבודה תובענית בת 9 שעות ומעלה מחוץ לבית לצד גידול 2-3 ילדים ותחזוק הבית וזוגיות טובה סקרן והפליא אותי תמיד. טרם צאתי להסבה מקצועית מההוראה, מסגרת בה לרוב מגיעים הביתה בשעות הצהרים ובה יש חופשות קיץ,בחגים סוכות, חנוכה ופסח לעבודה בשוק הפרטי בו החופשים מצומצמים, ערכתי תשאול קצר של חברות ...

שינויים

בגיל 35 עמדתי בפני צומת דרכים מקצועי : האם להמשיך ולהיות מורה במערכת החינוך עם הנוחיות המתלווה לתפקיד או לקפוץ למים העמוקים ולצאת לשוק הפרטי ולהתמודד על תפקידים בתחום משאבי אנוש ושיווק עליהם חלמתי. כדי להתמודד עם הקונפליקט יצאתי לקורס של לנדמרק הדן בהעצמה, שינויים ובחירה. לנדמרק אדיוקשיין נמצאים במתחם בשפיים והדיאלוג שהם מנהלים...

מסלול החיים

כשהייתי ילדה הייתי בטוחה שמסלול חיי די ברור וסלול : נישואים, קריירה ומשפחה ולפיו אנתב כשאתבגר ואהיה אדון לגורלי. החיים כמו שכולנו יודעים טומנים בחובם שינויים, חלקם מרצון וחלקם מכורח המציאות ועימם אנו זורמים או ממשיכים מטבע הדברים. מסלול חיי התקדם בהתאם לנוסחה שכל הורה פולני או דאגן מתווה לילדיו : סיום מסלול תיכון בהצלחה, ...

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...