הבלוג של נירי שאול

על אופנה וגעגוע, וגם על החיים

אמא לשניים, אישה לאחד. גרה ברעננה, חולמת על לונדון ומנסה למצוא רגעים קטנים של נחת במירוץ הגדול של החיים. עוסקת בייעוץ תדמית עסקית, הגשמה עצמית, וגם מתופפת, כותבת, ועושה רק מה שאני אוהבת. לאתר שלי: http://www.nirishaul.co.il/ לעמוד... +עוד

אמא לשניים, אישה לאחד. גרה ברעננה, חולמת על לונדון ומנסה למצוא רגעים קטנים של נחת במירוץ הגדול של החיים. עוסקת בייעוץ תדמית עסקית, הגשמה עצמית, וגם מתופפת, כותבת, ועושה רק מה שאני אוהבת. לאתר שלי: http://www.nirishaul.co.il/ לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/NiriShaulBusinessImage

עדכונים:

פוסטים: 60

החל מדצמבר 2012

כשדנה גורודצקי פרץ התקשתה למצוא בחנויות פריטי לבוש אופנתיים וטרנדיים במידות שיתאימו לבתה בת ה-10, היא פשוט החליטה לעצב ולייצר בעצמה מותג שיענה על הצורך הזה. SAMESTORY, מותג אופנה לנערות וילדות מתבגרות, שמתבסס על ייצור פריטים בהתאמה אישית, כי כל אחת היא יחידה ומיוחדת.

15/03/2016

בשנים האחרונות, מאז שהתחלתי לעבוד עם נערות ומתבגרות, אני מקבלת המון פניות מאימהות שמתקשות למצוא לבנותיהן בגדים מגוונים במידות ובפרופורציות שיתאימו להן.
התסכול הולך וגובר כשהבנות רוצות ללבוש בגדים טרנדיים, שיחמיאו להן, ומוצאות את עצמן הרבה פעמים רוכשות בגדים במידות בעייתיות הרחוקות מלהחמיא להן, או, במקרים הגרועים, מסיימות את השופינג בחנויות של נשים מבוגרות ועם רכישות שאולי מתאימות במידה – אבל רחוקות מלהתאים להן בדוגמאות, בגזרות, בהדפסים ובצבעוניות.

את דנה אני מכירה כבר כמה שנים, וגם ממנה שמעתי לא פעם על התסכול הזה ביחס לילדיה. לכן, כשהבנתי שהיא מקימה מותג שעומד לענות בדיוק על הצורך הספציפי הזה, קודם כל שמחתי בשבילה מאוד, ואח”כ הרגשתי שאני חייבת לספר על זה לכל העולם (או לפחות לכל אותן אמהות שזה יכול לעזור להן).

PicMonkey Collage6

תכירו, דנה גורודצקי פרץ, בת 39 ואמא לשלושה. במקור מרחובות, ובשנים האחרונות מתגוררת באירופה עם בן זוגה והילדים.

את המותג החליטה להקים כאמור בעקבות התסכול האישי שלה ושל בתה, מאיה בת ה-10, כשהתקשו למצוא לה בגדים בחנויות.
“במשך שעות בחנויות לקחנו קולב ועוד קולב ועוד שמלה, עוד מכנס , ועוד חולצה, כששום דבר באף דרך לא התאים לבת שלי. כמי שמבינה ויודעת להעריך מותגים ובגדי איכות, לא עצרתי בבית אופנה אחד, אלא חיפשתי עוד ועוד עד לכדי ייאוש – מצד אחד לא רציתי להתפשר על טרנדים לא הולמים את אישיותה כי זה מה שיש בחנויות, ומצד שני כשכבר מצאנו משהו אז המידות לא התאימו למבנה גופה”

בערך באותה נשימה החליטה דנה שאם אחרים לא עושים – היא תעשה בעצמה. מתוך רצון לייצר למאיה קולקציה מיוחדת, בעיצוב שיתאים למבנה גופה ואישיותה, יצאה דנה להרפתקה של עיצוב וייצור פריטי לבוש בהתאמה אישית למאיה ומשם העניינים התחילו לרוץ.

PicMonkey Collage4

SAMESTORY – מותג בהתאמה אישית

במבט ראשון  מדובר במותג צבעוני, שמח ואופנתי. קולקציית הקיץ שיצאה ממש בימים אלה כוללת שמלות, מכנסיים קצרים, חולצות וחצאיות. כל הפריטים בעיצוב מינימליסטי ונקי ובאיכות וגימור גבוהים.
“המותג מכוון לאוכלוסיה שמחה, בטוחה בעצמה שלא שופטת ומכבדת כל ילדה באשר היא” מספרת דנה. “דרך הבגדים שמפגינים נוחות, קלילות, בקווים נקיים, אנחנו גורמים לאופי האמיתי של הילדה לצוף החוצה ולאפשר לה להיות מי שהיא. בנוחות ובביטחון”.
“ההשראה לקולקציה החדשה באה ממקום שלכל ילדה יש זכות להיות מי שהיא רוצה להיות, ולחגוג את זה עם הגוון שלה. הבגדים מאפשרים לך להיות ספורטיבית, אופנתית, חצופה, חמוצה, מצחיקה, ילדותית, נעימה, אומנית, ולכן בחרתי צבעים שכל אחת תמצא את האופי שלה בה”.

הבגדים נתפרים במיוחד בהתאם להיקפים שנותנות הלקוחות בעת ההזמנה, מה שמבטיח את ההתאמה האישית של כל פריט ללובשת אותו ובעצם, בשונה ממותגים אחרים שעובדים על פי מידות מסחריות, אינו תלוי גיל וגובה.

מה חשוב לך שהלקוחה שלך תרגיש כשהיא רוכשת / לובשת פריט של המותג?

“חשוב לי שהלקוחה שלי תחווה את תחושת הנוחות בגוף שלה, לבושה בבגד מעוצב, איכותי, שבעיקר מאפשר לה להיות היא. אותה תחושה תוביל אותה להבנה שאין לה צורך לנסות לשנות את עצמה בכדי להתאים לבגד כלשהו, שהיא נכונה, שלמה ומיוחדת בדיוק כפי שהיא. ההרגשה שהבגד מתאים את עצמו אלי ומאפשר לי להישאר מי שאני”.

מה מייחד את המותג ומבדיל אותו ממותגים דומים אחרים?
“המותג למעשה מאפשר לכל ילדה למצוא את הגוון שלה, כולנו נמצאים באותו סיפור ולכן השם הוא SAMESTORY, אך למצוא את הייחוד של כל ילדה זהו מסר שצריך לחזק. לכל ילדה יש את הגוון המיוחד שלה, והעולם יכול להיצבע בצבעים שלה. כל ילדה צריכה ורוצה להיות שמחה, יש מספיק דברים שיכולים להפיל את רוחה. אני בעד שהבגד, התדמית שלה, תהיה נוחה, נעימה, בטוחה ועוצמתית, כך שהיא תוכל לפלס את דרכה ולמצוא את הביטוי האישי שלה בעולם הזה .
אנחנו רוצים להראות שבעזרת היצע בגדים נכון אפשר לפרוץ מחסומים רגשיים בנושא של דימוי גוף.
המותג מהווה השראה לאמהות וילדות להרגיש בנוח עם עצמן ולאהוב את עצמן בדיוק כפי שהן. לשאוף לאותנטיות.
המידות מותאמות להיקפים האישיים של הלקוחה. כל מה שצריך לעשות הוא למדוד באמצעות סרט מדידה ביתי פשוט תוך כדי הרכישה. משם זה תפקידי לוודא שכל ילדה תקבל בגד המותאם למידותיה”.

PicMonkey Collage

מאיפה את מקבלת השראה לעיצובים שלך?

“אני מתגוררת המון שנים באירופה, החשיפה לתרבויות וסגנונות שונים של עיצוב אקלקטי מוביל אותי להמון רעיונות עיצוביים,  אך ההשראה הגדולה מכולן היא בתי מאיה וממנה אני מתחילה ומסיימת כל בגד.

תארי בקצרה את תהליך העבודה שלך בבניית קולקציה

“בשלב העיצוב של הקולקציה וחיפושי השראה עומדת לנגד עיני ילדה\נערה שמחפשת משהו אחר, בגד שמאפשר לה להישאר מי שהיא. הקולקציה מתוכננת על ידי שיתוף פעולה של מאיה ושלי, אנחנו מציירות ביחד, משנות, מתייעצות. אני קשובה לרצונות שלה ומכבדת את החלטותיה.
הקולקציה הבסיסית נתפרת למידותיה, תוך כדי שינויים במהלך המדידות והתאמה מדויקת למידות גוף ומבנה. תהליך התפירה ורכישת הבדים נעשה כולו באירופה”.

PicMonkey Collage3

למה היה לך חשוב שמאיה תיקח חלק ככ פעיל בתהליך?

“מאיה מהווה חלק חשוב בתהליך העיצוב ובחירת הצבעים לקולקציה. היא גם הפרזנטורית של המותג.
אני מכבדת את הטעם שלה והיא למעשה מאפשרת לי לייצר קולקציה ממבט של ילדה עם מידות אחרות. הבגרות, ההבנה, הרגישות, אלו תכונות שהיו נחלשות והופכות לביקורת עצמית בפעמים שניסינו לרכוש לה בגדים. אנחנו שותפות להתלבטויות על מבנה גוף,זהות חיצונית ובעיקר איך להיות מי שאתה ללא מסכות. תוך כדי שיתוף הפעולה בינינו אנחנו עוברת מסע משותף של קבלה עצמית, ייחודיות, אסטתיקה והרבה זמן איכות”.

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

“את המבט, החיוך והשלווה של הילדות כשהן מודדות לראשונה בגד שנתפר בהתאם למידותיהן”

מה הכי קשה / מאתגר אותך בעסק?

“מכשול השפה היא חלק מאוד מאתגר בתהליך העבודה.  אני עובדת עם אנשי מקצוע בולגריים שרובם אינם דוברים אנגלית ותהליכי הייצור, השינויים, התוספות וההתקשרות ברובה בשפה הבולגרית. גוגל טרנסלייטור הוא חבר טוב מאוד שלי. בסופו של דבר למדתי לתקשר איתם ואני מצליחה להעביר את מה שאני רוצה גם אם זה מצריך כמה וכמה חזרות”.

PicMonkey Collage5

רגע מיוחד שזכור לך לטובה מכל תהליך בניית המותג?

“בקולקציה הראשונה שנתפרה, הפעם הראשונה שבתי אמרה לי בסיפוק אדיר – “אמא אני נראית ממש אני בבגדים האלו”. חוויתי ניצחון אישי של אמא שהחליטה לייצר מציאות אחרת , מכילה ומאפשרת”

מסר שחשוב לך להעביר ללקוחות שלך?

“אני יכולה לדבר על מה שגרם לנחת וצמיחה בבית עם הילדה הפרטית שלי. אני יודעת שאם נשכיל לייצר מסגרת מאפשרת, מדויקת שמבליטה את אופייה של הילדה – היא תפרח ותגדל בלי עקבות בדימוי גוף ועם ביטחון עצמי ושלווה פנימית ולכן אני לא נכנעת לתכתיבים, סגנונות וסטנדרטים שמשהו אחר בנה ושמתאימים לאנשים שונים אך לגמרי לא מתאימים במקרה שלנו. ברגע שאני יודעת ומבינה שאני יכולה לעצור תסכול, בזבוז זמן, ולייצר ביטחון ונחת מעוצב לאמא ולילדה, אני יודעת שאני חלק מתהליך של קבלה עצמית”.

איפה את רואה את עצמך ואת המותג בעוד חמש שנים?

“אני רוצה להמשיך לטייל בעולם ולחוות תרבויות זרות, להתפתח באופן אישי בתחום האופנה, המטרה היא לפתוח חנויות פיזיות שיאפשרו לילדות להגיע, להימדד במקום ולבחור את הבגד המתאים להן תוך מתן הרגשה טובה, העצמה והרבה סטיילינג משובח”.
בעתיד מתוכננת גם קולקציה לבנים, ויש חלום להקים מותג בגדי ים לילדות מלאות שאותו תשמח דנה להגשים במידה ותהיה לה אפשרות.

PicMonkey Collage2

אני מסיימת את הפוסט הזה בחיוך. בעידן של שיח כל כך טעון סביב תעשיית האופנה, כל כך כייף לי לראות מישהי שעפה עם החלום הכי גבוה שאפשר (זה ידוע שאני אוהבת נשים שמגשימות את עצמן), אבל במקרה הזה, אני בעיקר שמחה כשאני מבינה כמה זה יכול לעזור לנערות וילדות להרגיש טוב עם עצמן ולאהוב את מי שהן.

לאתר האינטרנט של SAMESTORY / לדף הפייסבוק של SAMESTORY / לחנות האונליין של  SAMESTORY

****
כל התמונות – צילום Assaf MatarassoסטיילינגZofit Messa

עוד מהבלוג של נירי שאול

תצוגה מקדימה

שבוע האופנה - המעצבים המבטיחים

Upcoming Designers  תצוגת המעצבים המבטיחים שנערכה השנה בחסות מפעל הפיס, כללה 8 מעצבים שזכו במלגה בסך 150,000 שקלים להעמדת הקולקציות ובהדרכה של מנטור צמוד. המעצבים, בהחלט מבטיחים, הצדיקו לחלוטין את הבחירה בהם ועיצבו קולקציות...

תצוגה מקדימה

אזור התעשייה / בר וילהיים – דוגמנית בינלאומית.

היא פותחת לי את הדלת, 180 ס"מ של יופי טבעי פלוס חיוך מקסים, איך ידעתי שאני אתאהב בה גם במציאות! תכירו את בר וילהיים, דוגמנית ישראלית בינלאומית, שצמחה כאן בשקט בשקט בשנתיים האחרונות וכיום עובדת בכל בירות האופנה הנחשבות...

תצוגה מקדימה

איך לעזור לילדים שלנו לאהוב את עצמם קצת יותר?

בתקופה האחרונה הרשת גועשת לי קצת יותר מהרגיל.. קמפיין נגד השמנת ילדים, פוסטים נגד תעשיית האופנה המכתיבה מודלים בלתי אפשריים לחיקוי, כתבות נגד אכילת בשר, נגד אכילת ממתקים, נגד אכילת מוצרי חלב, נגד פוטושופ, שלטי חוצות...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה