הבלוג של נירה פרי

לשנות כיוון

נירה פרי ,מאמנת אישית ומאמנת קבוצות מתמחה בהעצמת נשים במעגלי החיים,בלוגרית ,לוכדת רגעים ,חולמת ציורים :) מחייכת לחיים

עדכונים:

פוסטים: 149

החל מפברואר 2011

בישראל הוא כמעט בן תשע , גדל בקצב מהיר, שומר על מוניטין ,מתחדש כל שנה ומאפשר לנו הצרכנים לקחת חלק בהכתרתו. הכתר שלו אדום ואני בטוחה שפגשתם אותו ואפילו יותר מפעם אחת.

23/12/2013

בישראל הוא כמעט בן תשע , גדל בקצב מהיר, שומר על מוניטין ,מתחדש כל שנה ומאפשר לנו הצרכנים לקחת חלק בהכתרתו. הכתר שלו אדום ואני בטוחה שפגשתם אותו ואפילו יותר מפעם אחת.

כשאני נתקלת בו עולה בי תחושת גאווה אני גאה להשתייך לקהל הצרכנים שמשפיע על מפת מוצרי הצריכה בישראל.

אני נמנית אל קהילת “מוצר השנה” מזה ארבע שנים .

מרגישה שותפה להליך צמיחה שדורש הרבה העזה מעוף ויצירתיות ונהנית מהחיבור, הבמה ,הכוח שניתן לי להשפיעה כצרכנית.

שמחה לגלות שמוצרים ושירותים שאני אוהבת  אהובים גם על אחרים ותמיד להיחשף למוצרים ושירותים חדשים שאחרים המליצו עליהם

וללא הפלטפורמה של מוצר השנה לא הייתי נחשפת אליהם. אני מאמינה שחלומות מתגשמים אם עושים להגשמתם לכן כל פעם מתרגשת לראות איך חשיבה מחוץ לקופסא מניבה תוצאות מפתיעות.

אז, מהו “מוצר השנה”?

“מוצר השנה” הוא פרס הניתן למוצרים ושירותים הבולטים בחדשנותם  ונבחרים על ידי צוות מומחים הכולל מומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה ועל ידי קהל הצרכנים הישראלי.

בבחירת מוצרי השנה וחלוקת פרסים למוצרים ולשירותים הנבחרים חברה ישראל לפני כתשע שנים לתחרויות המתקיימות ברחבי העולם במעל 30 מדינות כבר יותר מעשרים ושבע שנים . פרסי מוצר השנה הינם פרסים בינלאומיים .

פרסי “מוצר השנה” עונים בכל העולם על הצורך של הצרכנים לאתר במהירות מוצרים ושירותים חדשים שמספקים להם תועלת, ושצרכנים כמוהם ניסו – והיו מרוצים מהם.

העוצמה של פרסי מוצר השנה מבוססת על העובדה, שמי שמכריע מיהם מוצרי השנה – זה אנחנו הצרכנים.

כיצד מתבצעת הבחירה?

בכל שנה, בכל מדינה המשתתפת בתחרות, מתבקש מדגם ענק של צרכנים לחוות דעתו על מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשים בקטגוריות המזון, המשקאות, המוצרים לבית, מוצרי חשמל, מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה ושירותים.

הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים על פי שלושה פרמטרים:

1      מידת האטרקטיביות (25% מהציון הסופי)

2      רמת החדשנות ( 25%(

3      רמת שביעות הרצון מהשימוש בהם בפועל ( 50%  מהציון הסופי (

לאחר מחקר צרכנים מקיף (בישראל השתתפו בשנה החולפת במחקר  מעל 2,000 צרכנים )           המוצר או שירות שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, מוכתר כ”מוצר השנה” בתחומו והוא רשאי להשתמש בלוגו של “מוצר השנה” במשך שנה שלמה.

אם התג האדום שמוצמד  למוצר קורא לכם דעו שבחרו בו צרכנים כמוכם.

שלכם ובשבילכם,

נירה

צרכנית, בלוגרית ,לוכדת רגעים ,חולמת ציורים :) מחייכת לחיים

עוד מהבלוג של נירה פרי

תצוגה מקדימה

"סליחה על ההפרעה" – מופע שפותח זווית אחרת להסתכל על הפרעה נפשית

  מופע הסטנד – אפ "סליחה על ההפרעה" מפתיע, מעצים ומאתגר אותנו החברה לצאת משבלונות וסטראוטיפים ולהמשיך לכוון את העדשה דרכה אנו מסתכלים על  בריאות הנפש, התמודדות עם בעיות...

תצוגה מקדימה

בן ושרה – הצגה המבוססת על סיפור אמיתי

צילום: אילנה בן יעקב "בן ושרה", הצגה המבוססת על סיפור אמיתי שהתרחש בארה”ב, היא מחזה ראשון שעולה לבמה של המחזאית אילת סלומון-עקיבא. בן, בחור נוצרי אמריקאי, ילד פרחים המאמין...

תצוגה מקדימה

"דבר אלי בפרחים" - קאברט מוזיקלי שתאהבו

היה לי העונג להשתתף בערב הגאלה החגיגי של הקאברט המוזיקלי: ”דבר אלי בפרחים" המבוצע על ידי זמרת, שחקנית צעירה ומוכשרת, נעמה פרידמן, בוגרת טרייה של בית צבי. נעמה הגישה מופע...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה