הבלוג של ניוזלטר גורו

ניוזלטר גורו

עדכונים:

פוסטים: 3

החל מאוקטובר 2011

דיוור אלקטרונייותר ויותר חברות ובעלי עסקים בוחרים בשנים האחרונות להפיץ את המידע השיווקי שלהם ולשמור על קשר עם לקוחות בעזרת דיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר, כך שע”י פעולה פשוטה למדי, כמו שליחת מייל, ניתן להגיע אל מספר עצום של לקוחות ולידע אותם אודות מבצעים בצורה ממוקדת ואינדיבידואלית. מערכת דיוור יכולה להוות כלי נהדר לקידום, מיתוג ושיווק כך שכל בעל עסק, חברות, עסקים קטנים וארגונים גדולים או נותני שירות אחרים חייבים לשקול ברצינות שימוש מושכל ואפקטיבי במערכת שכזאת.

קידום לעומת דחיפה

“אם אתה לא שם אתה לא קיים”. כולנו מכירים את האמרה הנפוצה ובמקרה של העולם הווירטואלי היא תופסת במיוחד. גם אם בתור בעלי עסק או נותני שירות כלשהו אתם מספקים את המוצר המשתלם והאיכותי ביותר כרגע בתחומכם, אף אחד מלקוחותיכם הקיימים והפוטנציאליים לא ידע על כך ללא הדיוור המתאים. בעוד קידום אתרים בגוגל נוגע אך ורק למצבים בהם הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים אחר מוצר באינטרנט באופן אקטיבי, דיוור אלקטרוני למעשה “דוחף” אותם אל עבר האתר שלכם על מנת לבצע רכישה או לידע על מוצר חדש או לפחות להקליק על forward ולהעביר את המסר לכל חבריהם ולשתף ברשתות חברתיות.

פתיחת המייל מייד עם הפעלת המחשב

הדיוור האלקטרוני גורם למידע שברצונכם להפיץ להגיע אל לקוחות רבים ואל רשימות התפוצה שלהם. נמצא כי הרוב המוחץ של האנשים פותחים דווקא את האי מייל הפרטי שלהם עם כניסתם הראשונית לאינטרנט ולא גולשים ישר לרשתות החברתיות כפי שמקובל לחשוב. מכאן נובע הכוח של הדיוור האלקטרוני להגיע אל הלקוחות ולהשפיע עליהם יותר מכל דרך אחרת.

הצלחת הדיוור תלויה במערכת המפעילה אותו

הגורם האחראי, המתזמן והמנטר את שליחת המיילים הוא בעצם מערכת הדיוור האלקטרונית אשר בעזרתה ניתן לשלוח אי-מיילים מסוגננים ומעוצבים ללקוחות רבים בלחיצת כפתור, בקלות וביעילות. עלות התחזוקה של מערכת דיוור אלקטרוני אינה גבוהה במיוחד, כך שהערך המוסף בשימוש במערכת זו גובר פי אלף מונים על מחירה.

יתרון אדיר של מערכת דיוור הוא היכולת לבצע מעקב (ולהציגו באופן מפורט) אחר תנועת הגולשים כתוצאה משליחת הדיוור עצמו, מי קיבל את ההודעה, כמה הודעות לא הגיעו ליעדן (מייל שגוי), כמה קישורים התקבלו לאתר כתוצאה מהדיוור ואף כמה רכישות בוצעו כתוצאה ישירה מכך.

עוד מהבלוג של ניוזלטר גורו

ניוזלטר - טיפים להגדלת שיעור ההירשמות של מנויים לרשימת התפוצה

הצלחה בדיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר מצריכה עבודה קשה, ולעיתים אפילו סיזיפית. אבל אם מבצעים עבודת קידום טובה, ניתן להגיע בתוך זמן לא רב לתוצאות טובות מאד. שיטות הקידום המקובלות הן, בין השאר: קידום אתרים אורגני, קידום...

תגובות

פורסם לפני 9 years

מה זה דיוור ישיר? למה ובמה הוא כל כך יעיל?

אחת משיטות השיווק היעילות הידועות כיום היא שיטת הדיוור הישיר. משלוח דבר דואר ממוען לקבוצה נבחרת של נמענים בעלי מאפיינים מסוימים שאובחנו כבעלי פוטנציאל לביצוע פעולת רכישה מביא, אם נעשתה עבודת אבחון נכונה, לתוצאות טובות...

תגובות

פורסם לפני 9 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה