הבלוג של Geektime

Geektime

גיקטיים (Geektime) הוא בלוג הטכנולוגיה הגדול והמוביל בישראל, הפונה לקהילת הטכנולוגיה והסטאטראפים בישראל ומספק חדשות, עדכונים וכתבות בנושאים מגוונים בתחום הטכנולוגיה בעברית. בסלונה מתארח גיקטיים באמצעות פוסטים ייחודים... +עוד

גיקטיים (Geektime) הוא בלוג הטכנולוגיה הגדול והמוביל בישראל, הפונה לקהילת הטכנולוגיה והסטאטראפים בישראל ומספק חדשות, עדכונים וכתבות בנושאים מגוונים בתחום הטכנולוגיה בעברית. בסלונה מתארח גיקטיים באמצעות פוסטים ייחודים שראו אור באתר וכוללים תוכן פחות מקצועי וקצת יותר קליל, העוסק בסוגיות מעניינות שנוגעות לשיח הציבורי טכנולוגי

עדכונים:

פוסטים: 119

החל מאוגוסט 2012

לכבוד ׳ליל כל הקדושים׳ אותו חגגו רבים במהלך סוף השבוע האחרון, בחנה אינסטגרם פיצ׳ר חדש שאיפשר למשתמשים בארה׳׳ב לצפות בסרטוני וידאו חגיגיים ללא הפסקה תחת פיד ייעודי לכך. בקרוב אצלנו?

מקור: צילום מסך, חשבון הטוויטר של אינסטגרם

מקור: צילום מסך, חשבון הטוויטר של אינסטגרם

הפוסט נכתב על ידי הילה חיימוביץ’. 

אינסטגרם
 השיקה ערוץ וידאו ייעודי חדש המתמקד כולו סביב אירוע ספציפי, כאשר המאורע הראשון אותו בחרה לציין הוא ליל כל הקדושים, שרבים חגגו במהלך הסופ״ש האחרון. על ידי לחיצה על כפתור ה-Explore שבאפליקציה, משתמשי אינסטגרם נחתו בממלכה ווירטואלית המורכבת אך ורק מסרטונים מקריפים יותר ופחות שעלו לרשת במשך 24 שעות.

כרגע – חוויה מוגבלת וממוקדת במיוחד

משתמשים בארה״ב אשר פתחו את האפליקציה ביום שבת, הבחינו בכפתור חדש ׳שקרא׳ להם ללחוץ עליו כדי לצפות בסרטוני ליל כל הקדושים הטובים ביותר. משתמשים שבחרו להתנסות בחוויה החדשה מצאו את עצמם בפיד ייעודי המורכב כולו מסרטוני וידאו שנבחרו בקפידה על ידי מחלקת התוכן באינסטגרם. לשם שינוי, אותם סרטונים לא היו נתונים למגבלות זמן ולא הוצגו בפורמט המרובע הרגיל מלווים בטקסט, כדי שהמשתמשים יוכלו להישאב לעולם של כל טוב בלי הפרעות ברקע, ולצפות בסרטונים ללא הפסקה.

במשך 24 שעות מאז שעלתה לאוויר התכונה החדשה, משתמשים יכלו להציע את הסרטונים שלהם למחלקת העריכה באינסטגרם על די תיוגם עם ההאשטאג ighalloween#. כמובן שהמשתמשים לא חייבים להיות פסיביים לגמרי ורק לצרוך את התוכן, וביכולתם לעשות לייק (לב) לסרטון או ללחוץ על שם המשתמש של היוזר כדי להתרשם מהתכנים הנוספים שהועלו לפיד שלו או שלה.

למרות שלעת עתה הוצג רק פיד וידאו אחד לצורך בדיקה, יש להניח שבקרוב יתווספו אלבומים נוספים שכן הם ממכרים להפליא ומאפשרים למשתמשים לחוות אירועים דרך עיניהם של אנשים נוספים שחווים את אותו האירוע בדיוק. יש לקוות כי מפרסמים למיניהם, שרק לאחרונה התחילו לככב בפיד האינסטגרם של כולנו, לא יקחו חלק בפיצ׳ר החדש גם כן.

מקור: צילום מסך, טוויטר

מקור: צילום מסך, טוויטר

אינסטגרם ממש לא לבד בטרנד החדש של הצגת עמודי תוכן ייעודיים המסודרים לפי נושאים ספציפיים; אפליקצית סנאפצ׳אט היא הראשונה שהציעה למשתמשיה לצפות בתכנים ׳אנושיים׳ של משתמשים מרחבי העולם, בעזרת ״Live Stories״, אוסף סרטונים שנוצר מאירועים כדוגמת הופעות או משחקי ספורט. בהמשך, גם טוויטר הצטרפה לטרנד והציגה את ״Moments״, מוצר די דומה המורכב מציוצים הקשורים לאירועים או נושאים ספציפיים, אשר רוכזו יחד בשל השימוש באותו האשטאג. הפיד שטוויטר מציעה כביכול עשיר יותר, שכן מורכב מטקסט, תמונות וסרטונים ביחד, ויתרונו הגדול טמון בכך שפתוח בפני משתמשים ברחבי העולם, ומאפשר גם לאלו שלא חוגגים את ליל כל הקדושים למשל,  להצטרף למסיבה וליהנות מסרטונים ותמונות משעשעות במיוחד.

הפוסט פורסם לראשונה באתר Geektime.

עוד מהבלוג של Geektime

תצוגה מקדימה

הייטקיסטיות מעוררות השראה וסוף שבוע שכולו יזמות

כולנו יודעים כי ישראל היא ה-"Startup Nation" ונמצאת במקום גבוה בעולם (למעשה שני מיד אחרי ארה"ב) בכל מה שקשור ביזמות. לא סתם חברות ישראליות זוכות בתחרויות או למשקיעים מפורסמים. זאת אחת מהסיבות שהחלטנו שהגיע הזמן לערוך אירוע נוסף...

חולצה אחת שהופכת ל-24 חולצות שונות - קמפיין ישראלי חדש כובש את קיקסטארטר

מורף (MORF) הוא מיזם חדש ויצירתי אשר אמנם אינו טכנולוגי, אך קסום לא פחות. מדובר בחולצה אחת אשר ניתן ליצור באמצעותה לא פחות מ-24 אאוטפיטים שונים. שוחחנו עם תמרה סלם, אשר ביחד עם שותפה ברק קירשנר, פיתחו מוצר שביכולתו לחולל מהפכה...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

כלי זיהוי הגיל של מיקרוסופט במבחן: בני כמה טים קוק וגנדלף?

אתר צנוע של 2 מפתחים ממיקרוסופט הפך לתופעה ויראלית שהציפה את הפידים של הרבה מאיתנו. אז כיצד עובדת טכנולוגיית זיהוי הגיל ובני כמה לארה קרופט, גנדלף ושמעון פרס? הפוסט נכתב על ידי...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה