הבלוג של Netta Doron

צרחנית אינטרנט

בלוג על הורות,דילמות בהורות ונשים.אמא. במקצועי: קידום עסקים ברשת הלינקדאין, בניית נוכחות בלינקדאין לחברות ולפרטיים לאתר המקצועי: http://nettadoron.com/ [email protected]

עדכונים:

פוסטים: 210

החל מאפריל 2010

כאחת ששמה עין ומחטטת במסרים המכוונים לנשים מצד מפרסמים לא יכולתי שלא לשים לב לשני קמפיינים שמסתובבים פה לאחרונה:

  • קמפיין השחור לבן – של קסטרו
  • קמפיין שלטי החוצות של סטודיו C

ונפתח בחדשות הטובות: אהבתי את השמלות של קסטרו, ואפילו מאוד!

העניין הוא שיש לי בעיה עם גל גדות. היא מושלמת לי מדי..היא רזה מדי, ועוד אחרי שילדה, אני מוצאת עצמי שואלת “כיצד ייתכן?!”

אוקי,תגידו, “גנים טובים”, או תקראו לי “ממורמרת”, לא אכפת לי.  לדעתי (וכאן נכנס הטון הרציני) בבחירה של דוגמנית כה דקיקה יש אמירה.

“רק אם את רזה ואפילו רזה מאוד את נראית טוב”

להערכתי חוק הפוטושופ לא חל על קסטרו וגל גדות, תשפטו בעצמכם.

יודעים מה, אם הוא לא חל על התמונה הזאת, זה אפילו חמור יותר, כי אין מצב שמרבית הנשים תכנסנה לג’ינס כזה. יוצר קצת תסכול,לא? ומה תחשובנה אלפי נערות שמוצאות בכך מעין תכתיב?

ולא יעזור אם הן יודעות שמדובר בדוגמנית והיא בכוונה ומראש רזה ומושלמת…לא…כשרואים את גדות מול העיניים שוכחים את כל זה

נטע דורון

גל גדות - קסטרו מכתיבים רזון קיצוני

מסתבר שאני לא היחידה שחושבת שמשהו לא בסדר בקמפיין האנורקסיה של קסטרו, כי גם חלק מחברי עמוד קסטרו בפייסבוק ביטאו בדיוק את המחשבות שלי בנושא (כמובן,נשים)- ואלה רק חלק מהתגובות

נטע דורון

הרזון של גדות מוגזם

קסטרו,כמדיניות, כמובן שאינה מגיבה לדברי אותן נשים. אז מה אם הן קהל היעד. זה פשוט לא באג’נדה שלהם לעסוק בענייני משקל גוף ודימוי עצמי של נשים ונערות. הם כאן כדי למכור.

אני הייתי שמחה להבין מראשיה מה יחסם לנושא עידוד הרזון הקיצוני, בפרט כאשר מכוונים לנערות שכל-כך פגיעות רגשית.

סטודיו C – אישה בת 35 כנערה בת 15?

ונעבור לקמפיין סטודיו C שמעלה כאידאל את המטרה לחזור למידת הגי’נס מהתיכון.

אין זה משנה אם את אחרי לידה, כמה לידות, או שאת בת 35, 40. כי גם אם גופך השתנה במהלך השנים, ואולי את אפילו לא בעלת משקל עודף, האידאל א-לה סטודיו C הוא להיכנס לג’ינס שלך כמידת הגי’נס מימי התיכון העליזים.

אז מה המסר כאן בעצם? בואי לסטודיו C, רק כך תוכלי להגשים את חלום הרזון והמושלמות – מידה 34 !

הרובד הגלוי מדבר לכאורה על חזרה לגזרה מחמיאה, אבל המסר הסמוי צועק שזה לא רק המשקל, זו ההוויה שלך שצריכה להשתנות, לקדש את הנעורים, ושאם לא את כישלון. סטודיו C מבקשים כנראה למכור לך חלום כלשהו שלעולם לא יוכל להתגשם. ומי בעצם רוצה לחזור להיות בת 15??

להעריך אישה בשלה? להתאים מסרים לאישה אחרי לידה? מה פתאום. זה לא מספיק אטרקטיבי. צריך להיות פופוליסטי ולהדגים חזק מה סטודיו C נותנים – תוצאות! (נעורים,אעלק)

נטע דורון

סטודיו סי - הג'ינס מהתיכון כאידאל המפרסם

אז מה המסקנה שלי מכל זה? עגומה.

המסרים עקומים. המסרים שפונים לקהל יעד נשי בלעדי מזלזלים בהן. הנשים והנערות מסתכלות רובן ככולן בעיניים כלות אחרי אידאל שקיים אולי רק בסטודיו המעצבים של משרדי הפרסום, החברות מרוויחות ו..העולם שותק…

עוד מהבלוג של Netta Doron

תצוגה מקדימה

טרנד הטבעונות: פצצה מתקתקת

השבוע הילדה חזרה מבית הספר וסיפרה שהייתה הרצאה בנושא זכויות בעלי חיים וטבעונות. את הקציצה של ארוחת הצהריים היא כבר כמעט לא אכלה. "יש לי ייסורי מצפון", סיפרה. בשאר הימים התזונה שלה טובה מאוד והיא אוכלת כשלוש פעמים בשבוע בשר,...

תצוגה מקדימה

היום שבו הפסקתי להלביש את בתי בורוד

"אלה משחקים לבנות", נאמר לי בחנות הצעצועים. "וכאן של בנים". ברור,חשבתי לעצמי. שהבת שלי תתעניין במכוניות? בלגו? שום אמירה או שום בגד ורוד לא העלו סימני שאלה אצלי. כן,זו הנסיכה שלי, והיא לובשת גם ורוד, המתיקות הזו התינוקית...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

יזמות צעירה מיפו: אלכס ומתי מחזירים את הילדים שלנו לפשטות עם "קיפוד"

לאלכס, מעצבת תעשייתית בוגרת תואר ראשון מהמכון הטכנולוגי חולון היה חלום: לארוז את כל הידע וההנאה שהיא גורמת לילדים, בסדנאות העיצוב והיצירה שלה לכדי מוצר. אלכס עוסקת רבות בעיצוב לילדים , מעבירה סדנאות עיצוב ויצירה...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה