הבלוג של Netta Doron

צרחנית אינטרנט

בלוג על הורות,דילמות בהורות ונשים.אמא. במקצועי: קידום עסקים ברשת הלינקדאין, בניית נוכחות בלינקדאין לחברות ולפרטיים לאתר המקצועי: http://nettadoron.com/ [email protected]

עדכונים:

פוסטים: 210

החל מאפריל 2010

אסטרטגיה ידועה בעולם הפרסום היא הרצון לעורר שיח רשת כאשר מבקשים להעלות מודעות בנושא מסויים.

ומה טוב יותר מאשר לעשות קצת פרובוקציות. ישנו משרד פרסום שבעבר אפילו התמחה בכך.

אך לאחרונה נדמה לי יותר ויותר שקמפיינים שמטרתם הראשונית היא העלאת נושאים חשובים ביותר חוטאים בחטא ההשפלה של נשואי הקמפיין.

אני לא סבורה שאני יפת נפש.

כשאני רואה קמפיין שגורם לי תחושה לא נעימה אני יודעת שכנראה משהו כאן לא טוב. זו תחושה אינטואיטיבית.

בקמפיין שבוע המודעות לסם האונס זה צעק לשמיים, משחק המלים האינפטילי בין כוס שתייה לווגינה כבר נלעס היטב ברשת, בפרט באתר סלונה.

ועתה בקמפיין המלחמה בהשמנת יתר של ילדים זה קורה שוב.

נטע דורון

ילד שמן מפסיק להיות חמוד

משרד הפרסום לקח תמונת ילד, ניפח אותו כבלון בתעלול פוטושופ כדי שלא נטעה שהוא באמת מאוד שמן ושזה באמת ילד אמיתי

וכתב (טקסט סמוי) להורים:

“תראי מה זה ,אמא, מרוב שהוא שמן לא רואים שהוא מחייך”

או

תראה מה זה,אבא, הילד שלך כזה דובון שמן, איך יהיה שמח,איך?!

אז תודה רבה, משרדי פרסום רגישים, שאתם עושים קריאייטיב זכיר.

אולי יווצר כאן שיח רשת, אולי העליתם מודעות, אז מה אם בדרך דרכתם על רגשות של כמה אנשים שגם כך עצובים ודואגים. האם לא היה ניתן לגשת לנושא מכיוון חיובי? אני תוהה.

נ.ב.

לא נראה לי שבא לי לעשות האשטג באינסטגרם ולהצטלם ליד פוסטר כזה.תודה רבה,מוותרת.

מה בכלל הקשר?למה “לאנוס” את האינסטגרם בקמפיין הזה?

עוד מהבלוג של Netta Doron

תצוגה מקדימה

טרנד הטבעונות: פצצה מתקתקת

השבוע הילדה חזרה מבית הספר וסיפרה שהייתה הרצאה בנושא זכויות בעלי חיים וטבעונות. את הקציצה של ארוחת הצהריים היא כבר כמעט לא אכלה. "יש לי ייסורי מצפון", סיפרה. בשאר הימים התזונה שלה טובה מאוד והיא אוכלת כשלוש פעמים בשבוע בשר,...

תצוגה מקדימה

היום שבו הפסקתי להלביש את בתי בורוד

"אלה משחקים לבנות", נאמר לי בחנות הצעצועים. "וכאן של בנים". ברור,חשבתי לעצמי. שהבת שלי תתעניין במכוניות? בלגו? שום אמירה או שום בגד ורוד לא העלו סימני שאלה אצלי. כן,זו הנסיכה שלי, והיא לובשת גם ורוד, המתיקות הזו התינוקית...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

יזמות צעירה מיפו: אלכס ומתי מחזירים את הילדים שלנו לפשטות עם "קיפוד"

לאלכס, מעצבת תעשייתית בוגרת תואר ראשון מהמכון הטכנולוגי חולון היה חלום: לארוז את כל הידע וההנאה שהיא גורמת לילדים, בסדנאות העיצוב והיצירה שלה לכדי מוצר. אלכס עוסקת רבות בעיצוב לילדים , מעבירה סדנאות עיצוב ויצירה...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה