הבלוג של nd

nd

אנחנו חיים בקופסה מתגוררים בדירה יורדים במעלית נוהגים במכונית עובדים במשרד יושבים מול מחשב צופים בטלוויזיה אז מה הפלא שאנחנו מרובעים? ("אמני החיים")

עדכונים:

פוסטים: 110

החל מאפריל 2014

כאשר מדברים על עסקים מדברים על מרחב שלם של אספקטים ונגזרות שונות. בשורה התחתונה, בעולם הקפיטליסטי, מה שמעניין הוא הריווחיות. זו לגיטימצית הקיום היחידה והבלעדית, למעט מקרים שבהם מדובר על ארגונים שלא למטרת רווח, וגם אלה חייבים להיות לכל הפחות מאוזנים בחשבונות שלהם בכדי להמשיך להתקיים.
טכנולוגיה

מאחר ויצירת רווח היא הדבר החשוב ביותר לקיומו של כל בית עסק, נוצר ענף שלם שכל עיסוקו הוא בליצר פלטפורמה ראויה לכך- קוראים לענף הזה שיווק. בתוך הכיפה הרחבה של שיווק אפשר למצוא התמחויות שונות, ביניהן פרסום, שיווק און ליין, יחסי ציבור, קידום מכירות ועוד מגוון של התמחויות ותתי התמחויות נוספות. חלקן ישירות ואגרסיביות יותר וחלקן פחות.

קידום מכירות למשל היא שיטה ישירה יותר בשיווק.

מהו קידום מכירות?

קידום מכירות הוא אוסף של פעולות ישירות שהמטרה שלהן היא לייצר המרה במכירות ובאופן ישיר שיפור בסעיף הרווח של החברה. ישנן דרכים שונות לקדם מכירות ואחת מהן היא באמצעות פרסים ומבצעים. מאחר וטכנולוגיה מהווה חלק אינטגראלי כל כך בחיי היום יום שלנו פרסים רבים הם מעולם הטכנולוגיה ואחד הפרסים האטרקטיביים ביותר הוא ipad 2. כל המטרה של קידום מכירות היא להניע לפעולה והדרך הטובה ביותר להניע אדם לפעולה היא באמצעות קטליזטור אטרקטיבי דיו. מהו קטליזטור טוב? קטליזטור הוא גורם שמייצר מוטיבציה לעשות משהו, גורם שמניע אותנו לבצע פעולה כלשהי.

אם מישהו רוצה שאעשה משהו, עליו להציע לי משהו משתלם מספיק בשביל שאקום ואעשה זאת. ipad 2 הוא בהחלט משתלם בשביל שאעשה משהו. כעת נשאלת השאלה, מה אני מוכנה לעשות בשביל ipad 2 ועל התשובה הזאת יהיה על החברה המפרסמת לענות.

ipad2

אם יציעו לי למלא טופס בכדי לקבל ipad 2, אעשה זאת. אמלא טופס גם למען הסיכוי לזכות ב ipad 2. תפקידו של מנהל השיווק הוא ליצר הלימה בין הפרס לבין הפעולה שאותה הוא רוצה שיבצעו בכדי לעודד בסופו של דבר את הרכישה.

בניית אסטרטגיה שיווקית

לא לכל בית עסק יש אסטרטגיה שיווקית זהה, אבל מרבית בתי העסק יכולים לעשות שימוש בקידום מכירות במסגרת ארסנל הכלים שלהם. את כל העטיפה יש להתאים בהתאם לנסיבות מטבע הדברים, אבל באופן אדפטיבי היא בהחלט יכולה להתאים לכל ענף.

קידום מכירות הוא כלי אדיר, אך אינו הכלי היחיד שמשפר באופן ישיר ואקטיבי את שורת הרווח של בית העסק. גם פעילויות יחסי ציבור, פרסום ואמצעים נוספים עובדים מצויין בנסיבות שונות.

החכמה היא לבחור את האמצעים שיעבדו באופן הטוב ביותר ביחס למוצר או שירות מסויים, בהתאם לאפיון קהל היעד שאליו פונה המוצר או השירות המדובר. כמובן שתמיד יש פונקציה של כסף שיש לעסק להשקיע לטובת הפעילות המדוברת.

עוד מהבלוג של nd

תצוגה מקדימה

איך נפטרים מסימני מתיחה?

השינויים שעוברים עלינו במהלך החיים משאירים עדות על הגוף שלנו, וגם העור שלנו משתנה בהתאם. לא ניתן למנוע מהגוף שלנו להשתנות לאורך השנים, וגם לא נכון יהיה לשאוף להיראות בגיל חמישים כמו בגיל עשרים. עם זאת, ניתן לשאוף לאסתטיקה...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

ביטוח חיים לחולי לב

בעידן הנוכחי ביטוח הוא אפשרות קיימת ונגישה לכולם. למרות דבריה המפורסמים של הלן קלר אודות חוסר קיומו של בטחון בטבע והיות האדם היצור היחיד שחי בתחושת ביטחון, שגויה, אנחנו כן יכולים לקבל ביטוח. זה נכון שאף אחד לא יכול להבטיח...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

לישון בראש שקט עם קידום אתרים יובי

לכל בעל עסק יש הרבה לילות ללא שינה. כאשר אנחנו בעלים של עסק עצמאי אנחנו יכולים להיות טרודים יום וליל בנוגע למצב של העסק שלנו. אנחנו יכולים להיות עסוקים כל הזמן במחשבה איך אנחנו יכולים להשיג עוד לקוחות. אם אנחנו רוצים לפרסם...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה