להקת המחול קולבן דאנס מציגה "על הקצה" מופע חצוף וסוער

מופע מוערך אשר שב לאחרונה מפסטיבל במוסקבה ומסיבוב הופעות גדוש ומוצלח בביגין ובשנחאי. על הקצה הוא מופע רב-תחומי, המאפיין את שפת המחול הייחודית של להקת קולבן דאנס. יום רביעי, 4 בינואר, 2017 בשעה 21:00 , מרכז סוזן דלל, תל אביב

מופע חצוף וסוער של להקת המחול קולבן דאנס, המקרב את הקהל לחוויית מחול מחבקת ובועטת כאחד.
המופע ייערך ביום רביעי, 4 בינואר, בשעה 21:00, במרכז סוזן דלל – תל אביב.
יצירתו של הכוריאוגרף אמיר קולבן, "על הקצה" מהווה הזדמנות לצפות במופע מוערך אשר שב לאחרונה מפסטיבל במוסקבה ומסיבוב הופעות גדוש ומוצלח בביג’ין ובשנחאי. "על הקצה" הוא מופע רב-תחומי, המאפיין את שפת המחול הייחודית של להקת קולבן דאנס.
החיים על הקצה במציאות הישראלית והגלובאלית, עומדים במרכזו של המופע, המהווה תיאטרון מחול במיטבו: מופע אינטראקטיבי, קצבי, נועז ומרגש שמקרב את הקהל, תרתי-משמע, לחוויית מחול מחבקת. המופע נפתח מחוץ לאולם המופעים במפגש מפתיע, בלתי אמצעי ואינטראקטיבי בין הרקדנים- שחקנים לקהל, תוך חציית גבולות ההסכמה לגבי האזורים התחומים – ואף המקודשים – של הקהל. היצירה בוחנת את היחסים שחייבים להתקיים בין הקצה למה שאינו קצה, כלומר בין טריטוריות לגבולותיהן, וכחלק מזה מתעמקת במושג המחסום הממשי- גיאוגרפי והמחסום הנפשי.

על הקצה-להקת קולבן דאנס
על הקצה-להקת המחול קולבן דאנס . צילום: ג'ים קולמן

החיים על הקצה, שמחאות המילקי והקוטג' הן רק סימפטומים חלקיים ביותר שלהם, הם חיים בעולם שבו אנו בובות על חוט, שמישהו אחר, לעיתים בלתי ידוע, שולט בהן, וכדי שלא לראות זאת אנו נאחזים ככל יכולתנו באשליה של שליטה בגורלנו, שבאופן אירוני מסייעת למושך בחוטים להמשיך לעשות זאת בלי התנגדות. החיים על הקצה הם חיים במקום שבו קריאה לעזרה מהאחר איננה נשמעת כלל, או גרוע מזה, נופלת על אוזניים אטומות. רגעים של רוך, אינטימיות ותמיכה נעלמים שוב ושוב בגלים של התרחשויות של מלחמת הכל בכל.
החיים על הקצה הם חיים במקום בו קריאה לעזרה מהאחר היא בגדר מעשה בלתי אפשרי, קריאה שגם אם היא מושמעת, נופלת על אוזניים אטומות. רגעים של רוך, אינטימיות ותמיכה, שלעיתים הם כל מה שנחוץ כדי לנוע מן הקצה לאזור מבטחים, נעלמים שוב ושוב בגלים של התרחשויות מהירות מכפי יכולתנו להכיל, ושל מלחמת הכל בכל. ובכל זאת, על הקצה הוא גם מקום שבו נעשה המאמץ החוזר ונשנה ליצור חיבור ממשי עם האחר, אחר אנונימי כלשהו, שניצב בקצה האחר של התהום המפרידה בינינו. המאמץ הבלתי נלאה יוצר תקווה לניצחון התשוקה הממשית, החמה, האנושית.
כוריאוגרפיה: אמיר קולבן
רקדנים: ארין שנד, גאל ואן לירדה, יעל כהן, נעם חורין, תמר גוטהרץ, אלינור פוקס,רגב כהן, שחר דולינסקי
יום רביעי, 4 בינואר, 2017 בשעה 21:00 , מרכז סוזן דלל, תל אביב
לרכישת כרטיסים: 03-5105656
ערכה: נדיה היבא
צילומים באישור שימוש היח"צ