נירלט יוצאת בסדרת קורסים, סדנאות והרצאות בנושאי צביעת הבית והום סטיילינג

עשה זאת בעצמך, קורסים, סדנאות והרצאות של חברת נירלט בנושאי צביעת הבית והום סטיילינג באופן עצמאי לקהל הרחב, אדריכלים, מעצבים וצבעים

כיצד צובעים קיר במראה של סופת חול?
איך מחדשים רהיטי עץ ישנים?
מהם הפריטים הקטנים שעושים את כל ההבדל בחלל?
מהו הום סטיילינג?

נירלט
נירלט – עיצוב חללים וצביעת ריהוט. צילום יח"צ

נירלט, חברת צבע מובילה, יוצאת בסדרה של קורסים, סדנאות והרצאות בנושאי צביעת הבית באופן עצמאי, חידוש רהיטי עץ והום סטיילינג , שיתקיימו במרכז נירלט בדיזיין סנטר בבני ברק.
הסדנאות יועברו על ידי מקצועני צביעה של נירלט ומעצבי פנים מובילים והן מיועדות לקהל הרחב, לאדריכלים, מעצבים וצבעים.
שיר זכאי, סמנכ"לית השיווק של נירלט: " בשנים האחרונות קיימת עליה משמעותית במספר האנשים שמעצבים בעצמם את הבית, ללא עזרה של בעלי מקצוע והציבור מחפש הדרכות והסברים גם בנושאים העיצוביים וגם בנושאים הפונקציונאליים. נירלט כחברת צבע מובילה עושה כל מה שביכולתה בכדי להדריך וללוות את הצרכנים בכל הנושאים של הצביעה ועיצוב הבית בצבע, החל ממרכז נירלט שהינו מרכז השראה המשך בכל הכלים הדיגיטלים שמאפשרים לצרכנים לבחור גוונים, מוצרים ועוד והמשך בקו הייעוץ הטלפוני. הסדנאות והקורסים שאנחנו מעבירים במרכז נירלט הינם נדבך נוסף להעמקת הידע בנושאי הצביעה והעיצוב".
חידוש רהיטי עץ 1 (1)
נירלט – חידוש רהיטי עץ. צילום יח"צ

מבין הקורסים הסדנאות וההרצאות שתציע נירלט, ניתן למצוא:

  • קורס הום סטיילינג –    המורכב מ-3 מפגשים ומיועד לכל מי שמתחשק לו לעשות שינוי בבית ומתעניין בתחום..
  • קורס חידוש ריהוט עץ –    המורכב מ-4 מפגשים במסגרתם המשתתפים ירכשו ידע ראשוני והרגלי עבודה ויערכו היכרות עם כלים ומכשירים לשיפוץ רהיטים, תהליכי הצביעה ובחירת חומרים וגוונים בסוף הקורס יצאו המשתתפים עם רהיט מחודש פרי עבודתם.
  • סדנת אפקטים –     סדנה בת מפגש אחד בין שעתיים במסגרתה ניתן ללמוד עד כמה פשוט וקל לעצב את הבית בעזרת גוונים, טקסטורות ואפקטים מקוריים.

 
למוקד נירלט לפרטים והרשמה: 1700-500-004
לאתר נירלט   http://www.nirlat.com/
ערכה: נדיה היבא
צילומים באישור שימוש היח"צ