לוריאל ישראל מקדמת קיימות ואומנות ויוזמת מיצג סביבתי מאריזות מוצריה

לרגל יום המיחזור של ישראל מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב הכריז על משרדי לוריאל כמשרדים ללא פלסטיק החל מ-2020 . המיזם נוצר בשיתוף האמנית נירית לבב-פקר.

לוריאל ישראל מיצג אומנות צלם אסף לב

במסגרת יום המיחזור של ישראל שחל היום (17.12) ושבוע הקיימות שצוין בחברת לוריאל ישראל, תחת הכותרת "צמצום פסולת", אשר במהלכו הכריז מנכ"ל החברה אלי שגיב על משרדי לוריאל כמשרדים ללא פלסטיק החל מ-2020, יזמה לוריאל ישראל, חברת הביוטי הגדולה בעולם, את הקמתו של מיצג סביבתי המורכב כ-500 אריזות ממוצרי החברה בלבד, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות המחזור של אריזותיה.
לצורך כך חברה לוריאל לאמנית הקיימות המובילה נירית לבב-פקר המתמחה במיצגים סביבתיים מחומרים ממוחזרים, יוצרת מיצג TOY בדמות הזמרת נטע ברזילי, שהפך לאייקון של כפר האירוויזיון בתל אביב מוקדם יותר השנה.

לוריאל ישראל מיצג אומנות צלם אסף לב

לבב-פקר יצרה דמות של אישה מכ-500 אריזות של מוצרי החברה, ממגוון 19 המותגים המשווקים על ידי לוריאל בישראל. המיצג, לו ניתן השם Sustainable Beauty (יופי מקיים), מסמל את הצרכנית המודעת של היום, אשר נושאי איכות הסביבה, קיימות והשפעה חברתית וסביבתית חיובית חשובים לה.
כחברה שפועלת ללא הרף לשיפור השפעותיה החברתיות והסביבתיות הנובעות מעסקיה, לוריאל ישראל מבינה זאת, ומבקשת להעלות את המודעות לתחום חשוב זה. לצד פעילויות להעלאת מודעות הצרכנים והעובדים לנושא, קבעה לעצמה לוריאל יעדים משמעותיים להפחתת טביעת הרגל הסביבתית של אריזותיה ומדי שנה היא מראה שיפור ניכר בהתקדמות לעבר יעדים אלו.
ניתן לראות את המיצג במשרדי החברה בנתניה, בתיאום מראש.
מימין דניאלה פרוסקי שיאון נירית לבב פקר ואלי שגיב צלם אסף לב

מימין נירית לבב פקר ואלי שגיב צלם אסף לב

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי והסביבתי החיובי שהיא מייצרת ובאופן בו היא מנהלת את ההשפעות, החברתיות, הסביבתיות והכלכליות שלה. בלוריאל הבינו זאת מזמן וקבעו יעדים משמעותיים לשיפור מתמיד של טביעת הרגל הסביבתית של פעילות החברה. לצד זאת, חשוב לנו לעורר מודעות לחשיבות המיחזור לאחר השימוש במוצרינו. החבירה לאמנית המוערכת נירית לחבב-פקר היתה אך טבעית, שכן דרך אומנות ניתן להעביר מסרים בצורה מיוחדת ומעוררת מחשבה".
נירית לבב – פקר: "אני נהנית ליצור בעיקר מחומרים שנועדו לזריקה. הייתי רוצה שהיצירה שלי תעורר מבט נוסף על החומר ותגביר את המודעות למשבר האקלים שמהווה סכנה לקיומנו כאנושות. אני מודה ללוריאל על ההזדמנות ליצור עם החומרים שלהם. היצירה עם החומרים שקיבלתי מהם הייתה מהנה ומאתגרת – שילוב של חומרים שונים, מוצרי טיפוח, איפור ומוצרי שיער, גדלים, סוגים וצבעים שונים ש"הסתדרו" להיות פנים של אישה".
לפרטים נוספים: דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות, דוברת – 054-5772445
מימין נירית לבב פקר ואלי שגיב צלם אסף לב (3)

ערכה: נדיה היבא
עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת