הבלוג של נדיה היבא

אופנה, עיצוב, טיפוח ולייף סטייל

מזמינה אותכם, אוהבי החיים הטובים, הלייף סטייל, חובבי האופנה, היופי ,הטיפוח והעיצוב לגלוש בבלוג ולהנות מעולמות האופנה, הצרכנות, מחופשות מפנקות במלונות , תיירות, המלצות ועוד...

עדכונים:

פוסטים: 954

החל ממרץ 2014

קרם הלחות המומלץ ביותר ע”י דרמטולוגים בארצות-הברית עכשיו בישראל

29/04/2019

לוריאל ישראל השיקה היום ביפו-תל-אביב – בבית על הים, בנוכחות נציגי החברה ואנשי תקשורת את המותג האמריקאי CeraVe.

CeraVe הינו מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש שפותח בשיתוף דרמטולוגים. הפורמולות של CeraVe מכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור וטכנולוגיה חדשנית להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

לוריאל ישראל משיקה את CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש.
צילום: נדיה היבא

שוק הדרמו-  קוסמטיקה בישראל הינו דינמי וגדל משנה לשנה בקצב מהיר. בשנת 2018 הוערך המחזור ב-200 מיליון ש”ח (במחירים לצרכן), גידול של 8% לעומת 2017. בשנת 2019 צפוי השוק לצמוח בשיעור דומה.

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: “בשנים האחרונות תחום הדרמו-קוסמטיקה מוגדר כתחום החם, הצומח והמסקרן בתעשיית הקוסמטיקה, קטגוריית ה Mass Medical בתוכו, אינה מפותחת בישראל וזו ההזדמנות שלנו לבנות את הקטגוריה ולשרת צרכנים חדשים אשר יקבלו איכות מוצרים שפותחו עם מחקר ופיתוח דרמטולוגי במחירים נגישים. המותג ישלים את פורטפוליו המותגים שלנו: לה רוש-פוזה אשר מתמחה בעור רגיש ביותר ו-וישי המתמחה בטיפוח עור הפנים, אליהם יצטרף CeraVe כמותג מתמחה בעור יבש אשר פונה לכל מי שרוצה להזין את עור גופו במנת בריאות”.

לוריאל ישראל משיקה את CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש.
צילום: נדיה היבא

מותג CeraVe, אשר נרכש ע”י קונצרן לוריאל בשנת 2017, הושק בקצב מואץ ברחבי העולם בשנת 2018 ובמאי 2019 המותג יושק גם בישראל. ההתרחבות המהירה היא תוצאה של הצמיחה האדירה של המותג בצפון אמריקה (CeraVe הוא המותג מס’ 1 של קרמי לחות בארה”ב ) ושל ביקוש עולמי גובר למוצרי טיפוח עור פרה-רפואיים במחירים נגישים המעניקים חווית מרקם איכותי.

המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכולל קרמי לחות ותרחיצי ניקוי. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים- 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

קרם הלחות הינו מוצר הדגל העולמי והפך להיות קרם הלחות המומלץ ביותר ע”י דרמטולוגים בארה”ב .הקרם מתאים גם לילדים, היפואלרגני, ללא בישום, ללא פראבן.

המותג CERAVE יימכר ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ.

לוריאל ישראל משיקה את CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש.
צילום: נדיה היבא

לוריאל ישראל משיקה את CeraVe מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור יבש.
צילום: נדיה היבא

סיפור המותג:  ב-2005, CeraVe פותח בשיתוף פעולה הדוק עם רופאי עור והושק לראשונה בשוק האמריקאי. המותג מתמקד בטיפוח עור המשלב 3 סרמידים חיוניים, 1, 3, ו- 6-II, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. סרמידיםאלו, זהים לסרמידים המצויים בעור וחיוניים לתפקודו התקין. בשילוב מערכת הולכה חדשנית הידועה בשם MultiVesicularEmulsionTechnology (MVE), מרכיבים אלו חודרים לעור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן בלחות למשך שעות ארוכות.

פיתוח הסרמידים עם טכנולוגית MVE הביא ללידתו של המותג CERAVE{CERAmides + MVE}המיועד לכל אחד ואחת, במרקם איכותי, המתאפיין בשימוש מהימן ובטוח ובהמלצות רבות מרופאים ומטופלים כאחד.

סדרת מוצרים סרווה – CERAVE של לוריאל. צילום: יחצ

המוצרים הנמכרים בישראל:

CERAVE – סרווה תחליב ג’ל לניקוי תחליב לחות לפנים- לילה – לעור רגיל עד יבש תכולה – 52 מל מחיר – 69.90 שח
צילום – מוטי פייבשן (Custom)

טיפוח גוף
קרם לחות לפנים ולגוף לעור יבש עד יבש מאוד
מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה: 177 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן:54.90 ₪ /340 גר’, מחיר מומלץ לצרכן94.90 ₪ / 454 גר’, מחיר מומלץ לצרכן: 114.90 ₪

תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד
מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים וילדים. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה 236 מ”ל,מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ / 473 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן:99.90 ₪

CERAVE – סרווה קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד תכולה – 50 מל מחיר – 34.90 שח
צילום – מוטי פיישבן (Custom)

קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד
מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. היפואלרגני.ללא בישום. ללא פראבן. אינו משאיר תחושה שמנונית.
תכולה : 50 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪

קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד מחוספס וגבשושי
מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכךאת העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעיתשל העור ללא בישום. ללא פראבן. היפואלרגני.
תכולה: 88 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪

 

CeraVe – סרווה תחליב ג’ל לניקוי והזנת העור בלחות- לעור רגיל עד יבש תכולה 236 מל מחיר 54.90
שח צילום – מוטי פייבשן (Custom)

ניקויים:
תחליב ג’ל לניקוי והזנת העור בלחות לעור רגיל עד יבש
מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפניםוהגוף היפואלרגני. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה 236 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ / 473 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪

CERAVE – סרווה ג’ל מקציף לניקוי העור- לעור רגיל עד שמן תכולה – 236 מל מחיר – 54.90 שח
צילום מוטי פיישבן (Custom)

ג’ל מקציף לניקוי לעור רגיל עד שמן
מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עורהפנים והגוף. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן. לא קומודוגני.
תכולה 236 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ / 473 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪

CERAVE – סרווה -קרם לחות לעור יבש עד יבש מאוד תכולה – 340 מל מחיר- 94.90 שח
צילום מוטי פייבשן (Custom)

טיפוח פנים
תחליב לחות לפנים לעור רגיל עד יבש
מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.ללא בישום. ללא פראבן
תכולה: 52 מ”ל,מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪

CERAVE – סרווה – תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד תכולה 236 מל מחיר 69.90 שח
צילום מוטי פייבשן (Custom)

תחליב לחות לפנים עם SPF25 לעור רגיל עד יבש
מעניק לחות לכל אורך היום ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ללא בישום. ללא פראבן. לא קומדוגני.
תכולה 52 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪

CERAVE – סרווה קרם עיניים משקם תכולה – 15 מל מחיר – 74.90 שח צילום מוטי פיישבן

קרם עיניים משקם
מפחית את מראה העיגולים השחורים ואת הנפיחות סביב העיניים. מסייע בשיקוםשכבת ההגנה הטבעית של העור. ללא בישום. ללא פראבן.
תכולה: 14 מ”ל, מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ₪

אודות לוריאל
לוריאל מקדישה את עצמה ליופי זה למעלה מ-100 שנים. עם הפורטפוליו הייחודי שלה של 34 מותגים בינלאומיים, משלימים, שונים ומגוונים, סך המכירות של קבוצת לוריאל עמד על 25.8 מיליארד אירו ב-2016, והיא מעסיקה 89,300 עובדים ברחבי העולם. כחברת היופי המובילה בעולם, לוריאל פועלת בכל רשתות ההפצה: השוק המאס מרקט, חנויות כלבו, בתי מרקחת וחנויות הפארם, מספרות, חנויות דיוטי פרי, חנויות מותג ומסחר אלקטרוני. מחקר וחדשנות, וצוות מחקר ייעודי ומסור המונה 3,870 אנשים, הם בליבת האסטרטגיה של לוריאל, והם פועלים על מנת לענות על שאיפות היופי בכל רחבי העולם. מחויבות הקיימות של לוריאל לשנת 2020 “חולקים יופי עם כל אחד ואחת” קובעת יעדים שאפתנים לפיתוח בר-קיימא לאורך שרשרת הערך של קבוצת לוריאל.
למידע נוסף: www.loreal.co.il.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 

עוד מהבלוג של נדיה היבא

תצוגה מקדימה

ספא VIM בראשל"צ, זה לא רק מכון כושר

במתחם G2  צמוד למתחם הסינמה סיטי בראשון לציון מערב,  במתחם המסחרי , בקומה השנייה של המבנה - את השלט אי אפשר לפספס - נמצא ספא VIM , שהינו ספא  ענק ויוקרתי בראשון לציון. עם הכניסה לספא, נעלם כל הרעש וההמולה של המרכז המסחרי,...

תצוגה מקדימה

מותג ההנעלה גלי השיקה את קולקציית סתיו חורף 2015/16 לנשים

קולקציית נעלי הנשים של רשת גלי לסתיו חורף 2015/16, מציעה מגוון רחב של סגנונות המושפעים מהטרנדים המובילים בעולם. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי קז'ואל, לצד מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים בשלל גבהים וצורות, עקבים...

תצוגה מקדימה

"מעודד צבעים" מציגה את החידושים בתחום הצבע והטפטים לשנת 2015/2016

הקיץ, העונה החמה של השנה, הוא בדיוק הזמן לצבוע ולרענן את הבית, רגע לפני החגים שאוטוטו כבר שוב כאן. "מעודד צבעים" המתמחה בכל הקשור ליבוא וייצור צבע ומוצריו, מציגה את הצבעוניות השולטת לצד הטרנדים והחידושים החמים בעולם הצבע...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה