מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מציג את REVITALIFT LASER PADS

לוריאל פריז מרחיב את סדרת REVITALIFT LASER X3 וחושף פיתוח מדעי פורץ דרך: פדים לטיפול אנטי-אייג'ינג – ספוגים בחומצה גליקולית

עם הגיל, קצב התחדשות התאים בעור מואט ותאי עור מתים עשויים להצטבר על עור הפנים. הצטברות זו עלולה ליצור מחסום לספיגת מרכיבי האנטי אייג'ינג, ולמנוע טיפול אופטימאלי.

טיפוח העור לקראת לילה הוא קריטי: ניקוי והסרת איפור חיוניים לפינוי פני העור מלכלוך; סרום וקרם לחות המתאימים ללילה חיוניים על מנת להעניק לו הזנה ולסייע בהתחדשותו. עורנו "מקבל" טיפוח בצורה טובה יותר בלילה, מפני שהוא משחרר את ההגנות המאפיינות אותו ביום, מפנה את משאביו להתחדשות וביכולתו לספוג הזנה בצורה יעילה פי 2 מאפשר בשעות היום.

כאשר מבקרים אצל רופאי עור ודרמטולוגים, ולפני טיפול דרמטולוגי כזה או אחר, נוהגים הרופאים לעשות פילינג באמצעות חומצה גליקולית על מנת להסיר את התאים המתים מפני העור. הדבר מכין את העור לטיפוח שאחרי, ובעצם מייעל את פעולת הטיפוח.

לוריאל פריז – REVITALIFT LASER PADS 2019 צילום יחצ חול

על בסיס זה, ומתוך הרצון להנגיש את היעילות המושגת באמצעות פעולה דרמטולוגית פשוטה זו, מרחיב מותג הטיפוח הבילנאומי לוריאל פריז את סדרת הטיפוח רויטליפט לייזר X3. הסדרה כולה מבוססת על יעילות טיפוח המבוססת על פעולות דרמטולוגיות- כגון טיפול בקרני לייזר, וכעת מצטרף אליה REVITALIFT LASER PADS- מוצר המכיל פדים ספוגים מראש בקומפלקס גליקולי, המסייעים בהסרת תאי עור מתים. מדובר בפעולת קילוף והסרה יעילה במיוחד, שצירופה לשגרת טיפוח האנטי אייג'ינג שלכם מדי ערב תחדד ותעצים את תוצאותיה.

יעילות מוכחת:
הפורמולה המתקדמת מתאימה לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי ביתי. רויטליפט לייזר פד, מכילים פורמולה המועשרת בקומפלקס גליקולי, לסיוע בטיפול בקמטים, המרצת התחדשות העור, האחדת הגוון ושיפור מרקמו.

מגמה חזקה בתחום הדרמטולוגיה: לייזר לטיפול בקמטים
במהלך השנים האחרונות, התבססו מספר רב של אפשרויות דרמטולוגיות להענקת מראה צעיר יותר לעור. דרמטולוגים רבים משתמשים בטיפולי לייזר שונים על מנת לצמצם ולשפר את מראה הקמטים. סדרת רויטליפט לייזר X3 נוסדה עקב גילוי חדשני של לוריאל פריז, לפיה שימוש יומיומי במשך חודשיים בקרם היום של הסדרה, מפחית את מראה הקמטים שעל העור בכ-3 שנים(!), ואילו שימוש יומיומי של חצי שנה, "מוריד" ממראה הקמטים על הפנים כ-7 שנים*. יכולת זאת, המתכתבת עם טיפולי הלייזר הדרמטולוגיים השונים.

לוריאל פריז קרם לפנים מסדרת רויטיליפט לייזר 39.90ש"ח. צילום יחצ  חול

שגרת טיפוח ערב יעילה, משולבת LASER PADS:
1. בערב, הסירו איפור ונקו היטב את הפנים עם הניקוי הרגיל שלכם.

2.השתמשו בפד אחד של LASER PADS ועסו בעזרתו את הפנים בתנועות סיבוביות. יש להימנע מאזור העיניים והשפתיים. אין צורך לשטוף את עור הפנים לאחר המריחה. הפד ספוג בקומפלקס גליקולי, ולכן אין להניח על הפד שום חומר מכל סוג. יש לסגור את הצנצנת היטב לאחר השימוש, על מנת למנוע התייבשות הפדים הנותרים.

3. כעת, מרחו בחופשיות וכרגיל את הסרום, ולאחריו קרם לילה מסדרת רויטליפט LASER X3. ספיגת קרמים מטפחים תהיה יעילה יותר, הודות לשימוש ב-LASER PADS מסדרת רויטליפט לייזר.

לוריאל פריז פדים לפנים מסדרת רויטיליפט לייזר 39.90שח בחודש השקה מרץ
מחיר מומלץ לצרכן 80 שח צילום יחצ חול

יש להשתמש במוצר בעל מקדם הגנה (SPF) בבוקר למחרת השימוש ב- LASER PADS.
טיפ: ניתן להשתמש בקרם יום ללא הגנה, ולהוסיף מעליו מוצר איפור בעל SPF. זוהי הגנה מספקת.

תכולה: 30 פדים בצנצנת
במהלך חודש מרץ 2019 , מחיר השקה מיוחד 59.90 ₪
מחיר מומלץ לצרכן:80 ₪

*ע"פ מחקר קליני על 97 נשים, נבדקו קמטים בצידי העיניים בלבד
**במכירות. נתוני המכירה לפי דו"ח נילסן, אוקטובר 2017-2018.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ