משקפי השמש הלוהטים למותג GIGI BARCELONA בקיץ 2019

כל קולקציה מביאה איתה בשורה חדשנית ומרעננת לעולם האופטיקה ומציגה מבחר גדול של דוגמאות מרהיבות וסגנונות שונים ,שיהפכו לפריטי המאסט של הקיץ הקרוב.

דיוק אופטיקס - קולקציית קיץ 2019. צילום יחצ

כיצד תוכלו לשפר את הלוק שלכם בקיץ הקרוב?
אומנם אנחנו בחורף 2018 , אבל  השיקו כבר  את קולקציות קיץ 2019 של מותגי המשקפיים היוקרתיים ביותר בעולם.

קולקציית קיץ 2019. צילום יחצ

כל קולקציה מביאה איתה בשורה חדשנית ומרעננת לעולם האופטיקה ומציגה מבחר גדול של דוגמאות מרהיבות וסגנונות שונים ,שיהפכו לפריטי חובה לכל אחד ואחת בקיץ הקרוב.
המותג LGR מציג קולקציה מפתה במראה חתולי וכוללת בתוכה מסגרות מתכת מעוצבות המשלבות משחק בין צורות גיאומטריות ושילוב בין מראה אלגנטי ויוקרתי לקריצה שובבה בצבעוניות עדינה של גווני ברונזה, זהוב עדין ומנומר טרנדי.
קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

את המראה ההיפסטרי ניתן למצוא במותג הגרמני KREUZBRGKINDER שמציג קולקציה בהשראת שנות ה-70 הססגוניות, עם צבעוניות פסטלית ברוח התקופה יחד עם מטאליות מודרנית. בקולקציה מבחר מסגרות אופטיות בצורות שונות ומגוונות, סטייל ייחודי אך אוניברסלי ושימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים במיוחד.
DITA, מותג היוקרה האמריקאי , מוציא השנה ליין עם מסגרות עבות ו"מוגזמות". העיצובים פוסט מודרניים יוקרתיים ובעלי נוכחות המתאימים לחובבי אופנה ומובילי דעה אופנתית. המסגרות של המותג מיוצרות על-ידי אמנים יפנים הפועלים במפעלים המתמחים בהנדסת אנוש ומשלבים בתוכם בנועזות זהב 18K, טיטניום ואצטט יפני.
קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

GIGI BARCELONA האופנתית משיקה קולקציית משקפי שמש מתוקה, צבעונית ושובבה, השואבת השראה מעולם האומנות המודרנית ומשלבת בתוכה פונקציונליות ללא פשרות בשילוב חומרי גלם יוקרתיים כמו אצטט יפני, לעמידות מקסימלית. בנוסף כוללת הקולקציה ליין מסגרות טיטניום במראה עדין וטרנדי, עם דגש על נוחות ומשקל קל, כחלק מהחזון האופנתי והפרקטי של המותג.
המותג החביב על הסלבס,MOSCOT, מצליח לחדש ולהפתיע בכל עונה מאז 1915. קולקציית הקיץ המדהימה כוללת את המסגרות האייקוניות  LEMTOSH ו MILTZEN בשילוב עדשות במבחר צבעים מגוון המתאים כאקססורי מושלם לכל מראה: קזו'אל, עסקי, אלגנטי ועוד.
קולקציית קיץ 2019. צילום: יחצ

קולקציית קיץ 2019. צילום: יחצ

קולקציית קיץ 2019. צילום: יחצ

GARRETTLEIGHT שואב גם הוא השראה מעשורים מוקדמים יותר ושם דגש על מסגרות קלאסיות עם טאץ' וקריצה אל שנות ה – 50, בשילוב אלמנטים עכשוויים וסימני ההיכר של המותג.  התוצאה היא מסגרות צעירות אך יוקרתיות המתאימות למגוון רחב של צורות פנים. כמו כן משיק המותג את הליין החדש Mr. Leight, קולקציה במראה אולטרה יוקרתי שנבנתה תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר ומשלבת בתוכה יצירתיות, דיוק ואיכות.
קולקציית קיץ 2019. צילום: יחצ

קולקציית קיץ 2019. צילום: יחצ

MYKITA הטרנדי משיק קולקציה שעושה שימוש ביתרונות הטכנולוגיה המודרנית על-מנת לעצב ולייצר מסגרות במראה ייחודי ונדיר. קולקציית ה-MYLON עושה שימוש במדפסות תלת מימד ושילובי חומרים מפתיעים וחדשניים כמו אצטט וניילון. התוצאה היא ליין מסגרות קלות וקלילות, בעלות פטנט בלעדי למותג – חיבור מוטות המסגרת ללא ברגים. הקולקציה החדשנית משתלבת נהדר עם הקו המסורתי של המותג ומציגה הנדסת אנוש בסטנדרטים שמהווים תקדים בעולם המשקפיים.
 
קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

קולקציית קיץ 2019. צילום: נדיה היבא

יש למה לצפות בקיץ הקרוב!!!
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ