רשת האופנה הבינלאומית RESERVED "זארה הפולנית" בישראל

הקולקציה הראשונה לסתיו 2018 בהשראת שנות ה- 70 האלגנטיות וסגנון הרטרו . הרשת תשיק מידי שבוע קולקציות קפסולה בהשראת מעצבים ומשפיענים מרחבי העולם

ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול

בשורה משמחת לפשניסטיות!!!!
רשת האופנה הבינלאומית RESERVED (ריזרבד) תפתח את הסניף הראשון שלה בקניון איילון בשבוע הבא, ותציג קולקציית נשים המתחדשת מידי שבוע וכוללת קולקציות קפסולה ייחודיות.
המותג מציג קולקציות עם טרנדים עכשוויים ועדכניים ששואבים השראה ממסלולי האופנה בעולם, ובקצה השני של הספקטרום המותג סופג השפעות נועזות ואלטרנטיביות של פאשניסטיות מרחבי העולם.

סניף ריזרבד . צילום- יחצ חול

סניף ריזרבד . צילום- יחצ חול

הרשת, שזכתה לכינוי "זארה הפולנית", פועלת בפריסה רחבה במזרח אירופה וידועה בשל מחיריה המוזלים, והיא צפויה לפתוח בישראל 30 סניפים בהשקעה של 270 מיליון שקל בתוך כ-4 שנים.
הסניף הראשון של ריזרבד ייפתח ביום רביעי הבא בקניון איילון ברמת-גן, ישתרע על 800 מ"ר ויחליף את החנות של H&O במתחם. הסניף השני יפתח במהלך 2018 בקניון גבעתיים, גם הוא בשטח זהה, וגם הוא ייכנס במקום חנות של H&O. בשנה הקרובה ייפתחו סניפים גדולים יותר בירושלים, בתל-אביב ובחיפה בגודל ממוצע של 1,500 מ"ר, שיכללו אופנת גברים, נשים וילדים.
הרשת תשיק את ארבעת הקולקציות העיקריות של המותג:Fashion Line, Modern Line, Young Fashion Label ו-ReDesign.   בנוסף, ישיק המותג מידי שבוע קולקציות קפסולה ייחודיות שעוצבו בהשראת משפיענים מובילים ברחבי העולם. ל RESERVED קולקציות ידידותיות לסביבה העשויות מכותנה אורגנית.
למותג RESERVED מסלול מהיר של עיצוב קולקציות ופרטי אופנה. דגמים היוצאים משולחן העיצוב מגיעים לחנות עד 30 יום. למותג מעל 250 מעצבים עם למעלה מ-40 אלף דגמים חדשים מידי שנה!
סניף ריזרבד . צילום- יחצ חול

הקולקציה הראשונה לנשים, שהגיעה לישראל לסתיו 2018, עוצבה בהשראת שנות ה- 70 האלגנטיות וסגנון הרטרו.קולקציה זו בנויה מ-3 השפעות מרכזיות: האחת מכוונת לאישה הנשית, הקלאסית, החזקה, הסקסית והבטוחה בעצמה.השנייה, מכוונת לאישה הטרנדית, העדכנית והמובילה אופנתית. השלישית, מושפעת ממעצבים צעירים ומשפיעני אופנה בכל רחבי העולם.
חלק גדול מההשראה לקולקציה הוא מסרט הפולחן "Klute" בכיכובה של ג'יין פונדה. המוטיבים השולטים בקולקציה הם צווארוני גולף, שמלות מעיל,רקמות דקורטיביות, בדי משבצות ומכנסיים רחבים באווירת שנות ה 70 '.
בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות, אוברולים ומכנסיים ב 99 ₪, חולצות אריג 89 ₪, חצאיות ב- 79 ₪, טישרטים ב- 39 ₪, ג'קטים ב- 199 ₪.
ז'קטים ומעילים מהווים תפקיד חשוב בקולקציה, החל ממעילי טרנץ' הניתנים ללבישה גם כשמלה, מעילי פרווה מלאכותית מסוגננים, מעילים בהדפסי חיות ומשבצות ועוד.
ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול

ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול (9)

את הקולקציה משלימים האביזרים, שלעיתים משחקים את התפקיד הראשי בטוטל- לוק. לדוגמא מגפי זמש בשילוב חצאיות ג'ינס. בקולקציית התיקים מתבלטים תיקים הקלאסיים בצורת טרפז, או תיקי צד קטנים.
המכנה המשותף של דגמי הקולקציה הם לא רק דגמי הרטרו, אלא גם פלטת הצבעים המתייחסים לאווירה של התקופה, כגון גווני חרדל, ירוק בקבוק, כחול עמוק, סגול כהה, צהוב דהוי, קינמון, חום כהה ועוד.
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המכירה בפולין ובאירופה.
מחירים לדוגמא:
שמלות החל מ– 89.9 ₪
מכנסיים החל מ 99 ₪.
אוברולים החל מ – 139.9 ₪
חולצות אריג החל מ- 59.9 ₪.
חצאיות החל מ- 79.9 ₪.
טישרטיםהחל מ- 29.9 ₪.
ג'קטיםהחל מ- 99 ₪.
מעילים החל מ – 159.9 ₪
מכנסי ג'ינס החל מ –69.9 ₪
תיקים החל מ – 59.9 ₪
חגורות החל מ – 19.9 ₪
כובעים החל מ – 39.9 ₪
משקפי שמש החל מ- 39.9 ₪
נעליים החל מ –99.9 ₪
צעיפים החל מ– 29.9 ₪
טווח מידות: S-XL
ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול

ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול

לדברי עמיר משה, מנכ"ל קבוצת H&O:   "קבוצת LPP היא קבוצת אופנה גדולה וצומחת בשוק תחרותי, המגלה חדשנות באופנה, בעיצוב ובשיווק. אנו מאמינים ש- LPP ו-RESERVEDכמותג המוביל של הקבוצה יחוללו שינוי דרמטי בשוק האופנה הישראלי".
לדבריו: "כהחלטה אסטרטגית מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה ויהיו זולים ממחירי המותגים המתחרים. בשלב הראשון נציע מגוון רחב של קולקציות אופנה ואקססוריז לנשים ובהמשך יפתחו חנויות משולבות הכוללות אופנה לגברים, נשים וילדים".
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ