סדרה חדשה לצבעי שיער לגברים של המותג JUST FOR MEN לשימוש ביתי

מוצרי הסדרה מתמקדים בשיער האפור, אינם משנים את גוון השיער הטבעי, אינם מכילים אמוניה, אינם מזיקים לשיער ונשארים כ- 6 שבועות, עד לצמיחתו המחודשת של השיער האפור.

גסט פור מן צבעי שיער לגברים צילום יחצ

חדש על המדפים:  בשורה משמחת לגברים שביננו!!!
מהיום תוכלו לצבוע את שיערכם בבית ב-10 דקות בלבד ולקבל שיער במראה טבעי.
המותג הבינלאומי JUST FOR MEN (ג'אסט פור מן), המוביל בעולם לצביעת שיער לגבר, משיק בימים אלה בישראל סדרה חדשה של צבעי שיער לגברים. הסדרה מקנה פתרון מהיר וקל לגבר הישראלי שעדיין מתלבט לגבי צביעת שערו באמצעות שמירה על מראה טבעי וצעיר, ללא פגיעה בשיער.

גסט פור מן צבעי שיער לגברים צילום יחצ

צבעי השיער של JUST FOR MEN הינם פיתוח ייחודי בתחום צבעי השיער לגבר הודות לכך שבאמצעותם ניתן לצבוע את השיער בטווח של 5 עד 10 דקות בלבד. זאת בהשוואה למוצרים אחרים אשר מצריכים תהליך צביעה ממושך בטווח של 30 עד 40 דקות.
המוצר ארוז בקיט נוח לשימוש המכיל 2 מיכלים, צבע וחמצן וכפפות ובכך, מסייע לתהליך צביעה מהיר. התהליך מתבצע ב4 שלבים פשוטים: הכנת המוצרים (חמצן וצבע) שנמצאים בערכה הביתית, מריחת התערובת על כל השיער והקצפתו כמו שמפו, לאחר הצביעה המתנה לצבע השיער הרצוי (עד 10 דקות) ולאחר מכן, שטיפת השיער וייבושו. הערכה הביתית נוחה לשימוש גם בעת ההתארגנות בבית בין גילוח למקלחת.
פלטת צבעי השיער נעה בין 4 גוונים: חום בהיר, חום בינוני, חום כהה-שחור ושחור טבעי.
גאסט פור מן צבעי שיער לגברים צבע חום כהה-שחור מחיר 59.90 שח צילום אסף לוי

גאסט פור מן צבעי שיער לגברים צבע חום בהיר מחיר 59.90 שח צילום אסף לוי

גאסט פור מן צבעי שיער לגברים צבע שחור אמיתי מחיר 59.90 שח צילום אסף לוי

גאסט פור מן צבעי שיער לגברים צבע חום שטני מחיר 59.90 שח צילום אסף לוי

המוצר מתמקד בשיער האפור ואינו משנה את גוון השיער הטבעי, כל זאת בטווח זמן מינימלי. מוצרי הסדרה אינם מכילים אמוניה, אינם מזיקים לשיער ונשארים כ- 6 שבועות, עד לצמיחתו המחודשת של השיער האפור.
מחיר ערכה לצרכן: 59.90 ₪ בלבד
ניתן להשיג ברשת סופר פארם
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ