מותג הטיפוח BRAUN משיק: מכונת גילוח נטענת ומעצב זקן 3 ב-1

מכונת גילוח המסייעת בעיצוב וגילוח הזקן בצורה קלה, מהירה, זמינה ונוחה והופכת את נטל הגילוח ועיצוב הזקן לחוויה יומיומית קלה ונעימה.

מכונת גילוח בראון 3010 מכונת גילוח נטענת ומעצב זקן 3 ב-1 מחיר 499 שח. צילום: יחצ

זה בדיוק מה שהגבר שלך צריך!!!
חברת ברימאג יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל ביתיים, משיקה בימים אלו את BRAUN BT3010 – מכונת גילוח נטענת ומעצב זקן 3 ב-1 – מכונת גילוח נטענת העושה 3 פעולות במכשיר אחד.
גילוח ועיצוב הזקן נהפכו לטרנד ידוע בקרב גברים בארץ,   וההתעסקות בהם איננה פוסקת וצועדת אל עבר כיוונים חדשים.על מנת להקל על תהליך הגילוח ועיצוב הזקן, ולהפוך אותו למהיר ונוח יותר –משיקה חברת BRAUN מכונת גילוח המסייעת בעיצוב וגילוח הזקן בצורה קלה, מהירה, זמינה ונוחה והופכת את נטל הגילוח ועיצוב הזקן לחוויה יומיומית קלה ונעימה.

מכונת גילוח בראון 3010 מכונת גילוח נטענת ומעצב זקן 3 ב-1 מחיר 499 שח.
צילום: יחצ

BRAUN BT3010 מצוידת בערכת רשת וסכינים הכוללת 2 סכינים נפרדים עם רשתות המותאמות לעור עדין וראשי גילוח גמישים להתאמת הסכין לתווי הפנים.
בנוסף מצוידת המכונה בקוצץ שיער ארוך המתאים לסידור פאות, שפם או זקן וראש להחלפה עבור עיצוב מדויק. במכונה יש 5 מסרקים שאורכם 1-7 מ"מ לעיצוב אורך הזקן – שפם וניתן להשתמש בה עם מים, קצף גילוח או ג'ל.
המכונה נטענת ב-5 דק' ומספיקה לגילוח בודד.    לאחר הטענה מלאה המכונה יכולה לפעול רצוף עד כ-45 דקות. במכונה נורות הטענה המסמנות מתי היא מתרוקנת ומתי נטענה לגמרי. בנוסף לנורות הטעינה, יש במכונה נורה להחלפת חלקי גילוח ומתג הפעלה וכיבוי.
המכשיר בעל מתג הפעלה וכיבוי, עם ליווי של נורות טעינה וגם נורה להחלפת חלקי גילוח.
המכשיר מגיע עם נרתיק נסיעות בו ניתן לשים את כל חלקי המכונה כולל המטען והסכינים ולשמור אותם ביחד בצורה מסודרת, מוגנת ונקייה.
מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪.
המכשיר נמכר עם שנתיים אחריות ע"י היבואן הרשמי.
את המכשירים ניתן להשיג בטרקלין חשמל, בחנויות המורשות וברשתות המובחרות.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ