"חגיגה בחצר עם אסתר" ברכת הרבנית

במהלך יום צילומים פסעה לתוך אולפן הרבנית הידועה חסיה בוקעי, אשר מלווה את אסתר בשנים האחרונות בתהליך ההתחזקות שהיא עוברת.

"חגיגה בחצר עם אסתר" - אסתר קסטרו. צילום סאלי פרג

הפתעה גדולה הייתה על סט צילומי סדרת הטלוויזיה החדשה לילדים "חגיגה בחצר עם אסתר" בכיכובה של אסתר (אתי) קסטרו, ביום חמישי האחרון, כשבמהלך הצילומים פסעה לתוך אולפן הצילומים הרבנית הידועה חסיה בוקעי, אשר מלווה את אסתר בשנים האחרונות בתהליך ההתחזקות שהיא עוברת.

"חגיגה בחצר עם אסתר" – אסתר קסטרו.
צילום סאלי פרג

הצוות בראשותו של הבמאי קובי מחט וביוזמת קסטרו אשר גם הפיקה ומככבת בסדרה, יחד עם השחקנים עירית ענבי ואסף משה הופתעו מאוד מהגעתה של הרבנית, אשר סיפרה להם כי משנודע לה על צילומי הסדרה, החליטה שהיא חייבת להגיע לסט ולברך את כל הנמצאים ולאחל הצלחה גדולה וברכה לכולם.
אסתר שהתרגשה יותר מכולם לראות את הרבנית סיפרה כי היא מלווה אותה בשנים האחרונות בתהליך ההתחזקות אותו היא עוברת והיא מתייעצת ומקבלת את ברכתה של הרבנית בכל דבר שהיא עושה.
"חגיגה בחצר עם אסתר" – אסתר קסטרו.
צילום סאלי פרג

אך מי שהתגלתה ככוכבת אמיתית בצילומי הסדרה היא נועה זרעיה בת ה-9 בתה של אסתר קסטרו ובעלה לשעבר הסטנדאפיסט ואיש הטלוויזיה שבי זרעיה, אשר זהו תפקידה הראשון בטלוויזיה והיא תככב כילדה בסדרה "חגיגה בחצר עם אסתר".
בהפסקת הצהריים סיפרה אסתר כי היא תחגוג את ליל הסדר עם בן זוגה איש העסקים, יעקב וארבעת ילדיו – השלישיה ובתו הגדולה.
"חגיגה בחצר עם אסתר" – נועה זרעיה ואסתר קסטרו
צילום סאלי פרג

"חגיגה בחצר עם אסתר" – עירית ענבי, אסתר קסטרו, אסף משה
צילום סאלי פרג

עירית ענבי סיפרה שהיא מארחת אצלה בבית 24 אנשים והיא מבשלת את כל הארוחה בסגנון בלקני, כפי שהורגלה כל השנים עוד מבית הוריה. עירית ספרה כי בעבר אמה היתה מבשלת, אך בשנים האחרונות, עקב הזדקנות האם, שרביט הבישולים עבר לעירית והיא אחראית למטעמים ביניהם ממולאים, קציצות פראסה, מוסקה, שוק טלה ועוד מעדנים ממעדני המטבח הבלקני.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ