רשתH&O משיקה קולקציית בגדי הים של המותג לנשים: TAGWOMAN קיץ 2018

השראות מעולם הספורט, הערב, והיאכטות משלבות גזרות קלאסיות ואהובות עם בשורות חדשות ועדכניות כגון: סרטי ספורט, דפוסי ג'ונגל, מחשופים סגורים, רצועות קשירה, פאנלים מרשת שקופה ועוד.

רשתH&O קולקציית בגדי הים של TAGWOMAN קולקציית קיץ 2018 מימין: מחיר 99.90 שח. צילום-עידו לביא משמאל: מחיר 99.90שח. צילום-עידו לביא

חגיגת הקיץ נפתחת רשמית השבוע ברשת H&O עם השקת קולקציית בגדי ים מגוונת ואופנתית לנשים של המותג TAGWOMAN, המעניקה מענה מושלם  – במגוון גילאים ומבני גוף.
השראות מעולם הספורט, הערב, והיאכטות משלבות גזרות קלאסיות ואהובות עם בשורות חדשות ועדכניות כגון: סרטי ספורט, דפוסי ג'ונגל, מחשופים סגורים, רצועות קשירה, פאנלים מרשת שקופה ועוד.

רשתH&O קולקציית בגדי הים של TAGWOMAN קולקציית קיץ 2018
מימין: מחיר 99.90 שח. צילום-עידו לביא
משמאל: מחיר 99.90שח. צילום-עידו לביא

לקולקציה הרחבה בשחור קלאסי המעניקה מענה מושלם לבריכה ולים בשחור העל-זמני, מצטרפים העונה הדפסי הסוואה, פרחים, פייזלי, מטאלי, מנומר ואפילו תחרות וקרושה, ומבטיחים קפיצה קלילה ומרעננת במיוחד למים.
בכדי להבטיח ללקוחה לא רק אופנה, אלא גם איכות ונוחות מושלמת, כל בגדי הים עוברים בדיקות קפדניות של עמידות בפני כלור, מלח, והשמש הישראלית.
המגמות העיקריות בקולקציית בגדי הים:
Sports Luxe (ספורט) – השראות מעולם הספורט באופנה מגיעות העונה גם אל קו המים: פסי הספורט הקלאסיים בשחור ולבן הקלאסיים לצד גזרות כגון חזיית הקרופ הספורטיבית משתלבים עם מגוון הדפסי הקולקציה – מפרחים טרופיים ועד הדפס ההסוואה.
The Black Collection (שחור) – כמו השמלה הקטנה השחורה והנצחית, כל בגדי הים המובילים בקו זוכים תמיד לגרסא השחורה והאהובה. העונה בולטים במיוחד בגדי ים בהשראת בגדי ערב: שילוב רשתות, חתכים, רצועות, וולאנים, קשירות, ותליונים מוזהבים המתכשטים את בגד הים במגוון גזרות של משולשים , פוש אפ , בגדי ים שלמים עם רצועות או במראה צוללנים.
Army of Lovers – (צבאי) – הדפס ההסוואה משתלב העונה עם נגיעות מטאליות בגזרות טנקיני קצר ובגד ים שלם, ושילוב פאנלים שקופים וסקסיים, ואת הקבוצה משלימים גם בגדי ים בהדפסים מנומרים באפור.
רשתH&O קולקציית בגדי הים של TAGWOMAN קולקציית קיץ 2018
מימין: מחיר תחתון 29.90 שח ועליון 39.90 שח צילום-עידו לביא
משמאל: מחיר תחתון 29.90 שח ועליון 39.90 שח צילום-עידו לביא

Summer Romance – (רומנטי) – קולקציה רומנטית שבמרכזה גוונים פסטליים כגון תכלת ו-ורוד בייבי, שילוב וולאנים, ומגוון תחרות וסריגות קרושה, שהופכים את בגדי הים לעליוניות שניתנות ללבישה בקלילות גם למסיבת ערב קיצית.
Youth club – (יאכטה) – בהשראת היאכטות והספורט הימי, שילובי אדום-כחול-לבן ופסי המרינייר הנכונים והקלאסיים בכל עונה מקבלים ביטוי גם העונה בבגד ים שלם עם מחשוף וי עמוק , ביקיני פוש אפ בכחול נייבי , בשילוב של קרושה ועוד .
Botanical Garden – (טרופי) – הדפסים אקזוטיים וצבעוניים של פירות טרופיים, עלי דקלים וקוקוס, ופרחי היביסקוס משתלבים עם רקעים כהים ודרמטיים, ומופיעים במגוון דגמים קלאסייים לצד גזרות ספורט וגימורי ריב סרוג בפסי שחור לבן.
רשתH&O קולקציית בגדי הים של TAGWOMAN קולקציית קיץ 2018
מימין: מחיר 99.90 שח צילום טל טרי
משמאל: מחיר 99.90 שח צילום טל טרי

Culture collection – (אתני) – הדפסים בהשראת טקסטיל אתני כגון האיקאט והפייזלי מקבלים טוויסט חדש, גרפי ועדכני, בשילוב קשירות רצועות ושרוכים.
את הקולקציה משלימים תיקי ים בצבעי הקולקציה, מפוספסים, עם אפליקציות גדולות של אננסים או פרחים משולבים עם רצועות חבלים וקשירות דייגים.
טווח מידות קולקציית בגדי הים: החל ממידה 36 ועד למידה 46.
רשתH&O קולקציית בגדי הים של TAGWOMAN קולקציית קיץ 2018
מימין: מחיר תחתון 29.90 שח ועליון 39.90 שח צילום טל טרי
משמאל: מחיר תחתון 29.90 שח ועליון 39.90 שח צילום טל טרי

טווח מחירים:
חזיית ביקיני- החל מ 29.90 ₪
תחתון ביקיני- החל מ 29.90 ₪
בגדי ים שלמים- החל מ 99.90 ₪
תיקי ים החל מ – 39.90 ₪.
להשיג ברשת H&O
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ