מהי הדרך הטובה ביותר להסיר את איפור הפורים מהפנים?

אל תחששו להתפרע עם האיפור, ושמרו את הטיפים לניקוי הפנים שבכתבה לדקות שלאחר המסיבה.

מימין: גרנייה מסיר איפור כחול 25.90 שח יחצ חול משמאל: גרנייה מסיר איפור מים מיסלרים דו פאזים מחיר 35.90 שח צילום יחצ חול

התחפשתם? התאפרתם?
שואלים את עצמכם איך להתחיל להסיר הכל, ומה לעשות אחר כך?
באדיבות עדי פרג'י, מדריכה ראשית גרנייה

מימין: גרנייה מסיר איפור כחול 25.90 שח יחצ חול
משמאל: גרנייה מסיר איפור מים מיסלרים דו פאזים מחיר 35.90 שח צילום יחצ חול

שאלה מרכזית שחוזרת ועולה סביב חג הפורים, היא: מהי הדרך הטובה ביותר להסיר את איפור הפורים מהפנים? והאם האיפור (הכבד יותר, בדרך כלל) יכול להזיק? איך ניתן להבטיח הסרה יסודית וטיפוח של הפנים לאחריו?
איפור כשלעצמו, עמוס ככל שיהיה, לא מזיק לעור. חוסר ניקיון, לעומת זאת, מזיק גם מזיק. נקבוביות העור שלנו נושמות, ממש כמונו. השארתן "חסומות" לשעות ארוכות, על ידי איפור או כל דבר אחר, מונעות את נשימתן. הדבר נכון במיוחד בשעות הלילה, או אז העור מפנה את מרבית משאביו להתחדשות.
מימין: גרנייה פיור פחם ג'ל 29.90 שח גרגרים יחצ חול
משמאל: גרנייה פיור פחם ג'ל 30 שח גרגרים יחצ חול

אם העור אינו נקי טרם השינה, תהליך ההתחדשות, ההכרחי כל כך למראה הרענן והצעיר של העור, ייפגע.
אז אל תחששו להתפרע עם האיפור, ושמרו את הטיפים הבאים לדקות שלאחר המסיבה:

  • דאגו למסיר איפור דו פאזי בהישג יד!    מסיר האיפור הכחלחל של גרנייה יסיר ביעילות כל איפור, עבה, אינטנסיבי או עמיד, בכמה נגיעות קלות של צמר גפן.
  • עורכם רגיש או מגורה?    בחרו בניקוי העדין והאמין ביותר על המדף- מי המיסלר! לגרנייה מי מיסלר דו פאזיים (בגוון הצהוב), שמסירים כל איפור ביעילות (אפילו עמיד!), מנקים היטב את העור, לא מגרים ולא שורפים, ואפילו תוכלו לוותר על השטיפה.
  •  ניקוי גרגירים:     אם סוג עורכם רגיל, מעורב או שמן, כדאי לעסות קלות את העור עם ניקוי גרגירים, על מנת להבטיח ניקוי עמוק של הנקבוביות.
  •  סיימתם לנקות!    אך לא סיימתם את התהליך:       אל תשכחו להזין את עורכם בלחות. ניקוי איפור פורימי מהפנים כנראה אינטנסיבי יותר מהסרת איפור רגיל. הוא אורך יותר זמן, וגובה יותר שפשופים. ודאו שלאחר תהליך הניקוי אתם משיבים לעור את "כוס המים" שהוא צריך, ובוחרים עבורו לחות שמתאימה לסוג העור שלכם.

ושיהיה לכולנו חג פורים שמח ומבדח!!!
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ