פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני- Revanesse

הסדרה החדשה הוכחה כבטוחה על ידי רשויות הבריאות המחמירות ביותר בעולם – הFDA האמריקאי הCE האירופאי והאמ"ר הישראלי

פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני- Revanesse צילום: יח"צ

עם תהליך ההזדקנות, פוחתת יכולתו של העור להפיק חומצה היאלורונית. עובדה זו, בשילוב אלמנטים חיצוניים דוגמת חשיפה לשמש, עישון, תזונה, מתח נפשי וגורמים תורשתיים, גורמים לעור לאבד את נפחו ורקמת השומן שבו, להפוך מדולדל ולפתח קמטים וחריצים. גם תנועות פנים חוזרות, איבוד סיבים התומכים במבנה העור כמו קולגן ואלסטין ואף כח המשיכה, תורמים לקמטים ולמראה עור מתבגר.
חברת פרומדיקס משיקה לראשונה, סדרת חומרי מילוי קמטים חדשנית:  Revanesse (רבנס), המבוססת על חומצה היאלורונית טבעית וחדישה, מחיה את העור, ממלאה קמטים ומחזירה את הנפח שאבד לעור עם הזמן. סדרה זו מגיעה עם חומר האלחוש לידוקאין התורמים להפחתת תחושת האי נוחות בעת הטיפול.

פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני- Revanesse
צילום: יח"צ פרומדיקס

מוצרי Revanesse , הם משפחת חומרי מילוי קמטים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומשמשים לטיפול בסימני הזדקנות. המוצרים הוכחו כבטוחים ויעילים על ידי רשויות הבריאות המחמירות ביותר בעולם – הFDA האמריקאי, הCE האירופאי והאמ"ר הישראלי.
קו המוצרים של Revanesse יכול לשמש בין היתר: למילוי קמטים וקמטוטים, הענקת נפח, עיצוב קווי המתאר של הפנים, הענקת לחות, יצירת איזון וסימטריה.
אזורי טיפול הניתנים באמצעות Revanesse הם:
החלקת קווי המצח, מילוי 'קמטי דאגה', תיקון קו המתאר של גשר האף, טשטוש שקעים ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, הענקת נפח, עיצוב, החלקת קמטי אף-שפה, החלקת קמטים מעל השפה, הענקת נפח ותיחום לשפתיים, החלקת קמטי מריונטה, הדגשת הסנטר והלסת.
קו המוצרים של Revanesse מיוצר בטכנולוגיית Thixofix המספקת חומרי מילוי איכותיים ובטוחים עם מרקם חלק ואחיד במיוחד, המחזיקים לאורך זמן. המוצרים מתפרקים לאורך זמן באופן טבעי בעור ואינם מכילים רכיבים מן החי.הם מיוצרים תוך שימוש בריכוז הגבוה ביותר של חומצה היאלורונית (HA) לתוצאות מקסימליות.HA היא מולקולת סוכר הנמצאת באופן טבעי בגופנו ומאפשרת לעור להישאר מוזן בלחות בזכות יכולתה המופלאה לספוח מים בכמות של עד פי אלף ממשקלה. ספיחת המים מייצרת נפח וגמישות בעור.
פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני
למעלה: חומצה הילארונית רוונס לכהויות מתחת לעיינים
למטע: חומצה הילארונית – רוונס לאיזור השפתיים –
צילום: יח"צ פרומדיקס

משפחת מוצרי Revanesse  מיוצרת על ידי  Prollenium Medical Technologies,   חברה זוכת פרסים הממוקמת בקנדה. Revanesse  מיוצרת במפעל מתקדם ומופצת ביותר מ-80 מדינות רחבי העולם. מחקרים ממושכים ובקרה קפדנית מתבצעים על כל חומרי הגלם לאורך כל תהליך הייצור. בסוף התהליך כל מזרק נבדק ונבחן ויזואלית.
הטיפול ב-Revanesse מהיר, פשוט ואינו פולשני.הטיפול לוקח כרבע שעה ואינו דורש זמן החלמה.מיד לאחר הטיפול תרגישי בהבדל והתוצאות רק ישתפרו בשבועות שאחרי ההזרקה.זמן החלמה מינימלי,לאחר הטיפול ניתן לחזור לחיים הרגילים מבלי להזדקק לזמן החלמה כלשהוא.
אחד היתרונות הגדולים של חומצה היאלורונית היא שהרופא יכול לפרק אותה בקלות במידה והתוצאה אינה מוצאת חן בעינייך.
סדרת המוצרים כוללת:
Revanesse Contour לאיזור הלחיים, סנטר, רקות וקמטי אף-שפה, Revanesse Ultra לאיזור קמטי אף-שפה וקווי מריונטה Revanesse ,
Revanesse Kiss נחשב לאחד החומרים המובילים בעולם לעיצוב שפתיים, זוכה פרס ועדת האסתטיקה בפריז, Revanesse Green לטשטוש קמטוטים ושקעים מתחת לעיניים.
פרודמדיקס משיקה לראשונה בארץ חומר מילוי קמטים חדשני- Revanesse
צילום: יח"צ פרומדיקס

המוצרים מיוצרים על ידי "Prollenium Medical Technologies Inc", חברה הממוקמת באונטריו, קנדה. החברה ממקדת את מאמציה במחקר, ייצור, הפצה ומכירה בתחום האסתטיקה הרפואית. החברה מחויבת באופן מיוחד לפיתוח מוצרים אפקטיביים ובטוחים לשימוש. מוצרי החברה מופצים ביותר מ-80 מדינות.
היצרנית Prollenium היא אחת היצרניות היחידות בעולם אשר הצליחו לאשר את מוצריהן בארצות הברית והיצרנית היחידה של חומרי מילוי בקנדה. מוצרי החברה מיוצרים בתהליך אוטומטי לחלוטין בסביבה סטרילית ומבוקרת. מפעל החברה מאושר בתקני האיכות המחמירים בעולם.
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היח"צ