חברת בייבי ביורן למנשאי תינוקות משיקה את קולקציית קיץ 2017

מנשאי בייבי ביורן מעניקים להורה חופש ונוחות לערוך פעולות יומיומיות בידיים פנויות ותורמים להתפתחות התינוק באמצעות הענקת ביטחון, קירבה ותמיכה להתפתחות פיזיולוגית וקוגנטיבית.

בייביביורן - מנשאי תינוקות קולקציית קיץ 2017. צילום: יח"צ קולקציה זו מכוונת לאבות מודרניים, אופנתיים ומעורבים

חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות משיקה את קולקציית קיץ 2017 DADSTORIES SPRING COLLECTION הקולקציה במהדורה מיוחדת ומוגבלת, עוצבה בהשראת צבעים מרהיבים לקיץ ורוד, חום מוקה, גווני ג'ינס חדשנים ואלמנטים גרפיים של עלים מעוצבים.
ומשהוא בנימה אישית: כשאני הייתי אמא צעירה (לפני 30 שנה בערך) לא השתמשתי במנשא, לא זוכרת אם את המנשא היה ניתן לרכוש בחנויות או שהוא לא היה בהישג יד. כיום כסבתא טרייה לתינוק בן מספר ימים, אני חושבת שהמנשא הוא מוצר לא רק מועיל אלה גם עוזר ומקל על ההתנהלות היומיומית של הורים  המטופלים בתינוק. והכי חשוב שהתינוק נמצא קרוב במרחק נשיקה וליטוף, ותחת השגחה מתמדת.

בייביביורן – מנשאי תינוקות קולקציית קיץ 2017. צילום: יח"צ
קולקציה זו מכוונת לאבות מודרניים, אופנתיים ומעורבים

ונחזור להשקת המנשא ONE…
קולקציית קיץ 2017 עוצבה הפעם במיוחד לאבות מודרניים, אופנתיים ומעורבים.  קמפיין הקולקצייה הזאת מלווה באבות אמיתיים שהצטלמו עם המנשאים.
מנשאי בייבי ביורן מעניקים להורה חופש ונוחות לערוך פעולות יומיומיות בידיים פנויות ותורמים להתפתחות התינוק באמצעות הענקת ביטחון, קירבה ותמיכה להתפתחות  פיזיולוגית  וקוגנטיבית.
מנשא ה ONE  בייבי ביורן פותח בשיתוף עם רופאי ילדים ואורטופדיים מובילים בעולם, מתאים לשימוש מגיל לידה (3.5 ק"ג) ועד גיל3 (15 ק"ג) ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד,לגב ולירכיים שלו.  מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.
בייביביורן – מנשאי תינוקות קולקציית קיץ 2017. צילום: יח"צ
המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:

  • פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
  • התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
  • התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
  • נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

 
למנשא ה ONE עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.
חברת בייבי ביורן הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

בייביביורן – מנשאי תינוקות קולקציית קיץ 2017. צילום: נדיה היבא
קולקציה זו מכוונת לאבות מודרניים, אופנתיים ומעורבים.

 
חברת חברת בייבי ביורן השוודית מספקת מזה 50 שנה מוצרים מעולים בדגש על בטיחות, איכות וסגנון. המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של הורים וילדים ולהפוך את השנים החשובות ביותר בחיי הילד למהנות אף יותר.
בייביביורן – מנשאי תינוקות קולקציית קיץ 2017 . צילום: נדיה היבא
במגוון צבעים ודוגמאות, בבד כותנה ובבד אייר נושם

קיים במגוון צבעים ודוגמאות, בבד כותנה ובבד אייר נושם.
מחיר למנשא: 890 ש"ח
בייבי ביורן – קולקציית טרמפולינות Bliss. צילום: יח"צ

בייבי ביורן משיקה  גם קולקציית טרמפולינות Bliss.
טרמפולינה ארגונומית עם עיצוב חדשני בצבעי ורוד, כחול, בז' ואפור בהירים.
הטרמפולינה פותחה בשיתוף רופאי ילדים ואורתופדים מומחים. מתאימה לשימוש מגיל לידה ואין בה כל הגבלת זמן, התינוק יכול לשחק, להירגע ולהירדם בה בהנאה, בעוד ידי הוריו פנויות.
בעלת נדנוד מהנה וטבעי   –הילד יכול להתנדנד וליהנות בזמן שהוא מפתח את הכישורים המוטוריים ושיווי המשקל שלו בדרך טבעית. תינוקות קטנים יותר יכולים להירגע בנועם בטרמפולינה בזמן שאתם מנדנדים אותם בבטחה.
בייבי ביורן – קולקציית טרמפולינות Bliss. צילום: יח"צ

 
עיצוב ארגונומי המעניק תמיכה נכונה לראש ולצוואר של התינוק.  המושב המרופד מתאים עצמו אל גוף התינוק ומחלק באופן שווה את משקלו. כך התינוק זוכה לתמיכה נכונה, החשובה במיוחד לתינוקות קטנים ששריריהם עדיין לא התפתחו לגמרי.
טרמפולינה וכיסא במוצר אחד  – משמש הן כטרמפולינה והן ככיסא עד גיל שנתיים. מרגע הלידה ועד שהילד לומד לשבת זקוף ניתן להשתמש כטרמפולינה ולאחר שהילד לומד ללכת ניתן להפוך את הבד ולהשתמש במוצר בתור כסא נוח.
מתאים למנוחה ולמשחק  –  תינוקות עוברים במהירות מפעילות משחק אנרגטית לישנוניות. הטרמפולינה בעלת שלושה מצבים שונים. כך ניתן להתאים בקלות ובשקט את הטרמפולינה לתינוק ממצב זקוף למשחק ועד למצב שכיבה לשינה.
בייבי ביורן – קולקציית טרמפולינות Bliss. צילום: יח"צ

בדים בטוחים שנבדקו בקפידה – כל בדי המוצר נעימים למגע לעור התינוק ובטוחים ללעיסה או מציצה. הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן tex 100Oeko- שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם, אינם מכילים חומרים המסוכנים לבריאות ואלרגנים. הבדים ניתנים להסרה בקלות ולכביסה במכונת כביסה.
מושלמת לשימוש בחוץ, ניתנת לקיפול למצב שטוח ואידאלית לאחסון ולנשיאה.
מחיר: 780 ש"ח כותנה/ 850 ש"ח אייר מש
בייבי ביורן – קולקציית טרמפולינות Bliss. צילום: יח"צ

 
מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי IBB GROUP, יבואנית בוגבו,  בייבי ביורן ובייביזן
ניתן להשיג באולם התצוגה, הנביאים 55 רמה"ש 03-5407999
ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ
https://www.babybjorn-israel.co.il