מפלצת של מלון 2

קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה: סרט ההמשך של "מפלצת של מלון", על ערפדים ומפלצות שמתחברים עם בני אנוש, על דרקולה שמנסה להוציא את המפלצת מהנכד שלו שהוא חצי אדם-חצי ערפד ועל אבא של דרקולה שמסבך את העניינים

.

מפלצת של מלון 2-2 (Medium)

.

דמיינו לעצמכם עולם שבו חיים אנשים רגילים לצד ערפדים ומפלצות. עולם שבו ערפדים ומפלצות הם יצורים חביבים ומצחיקים, שיכולים להיות החברים הכי טובים שלכם. זהו עולמם של דראקולה וחבריו, מייבל הבת של דרקולה ובעלה ג'וני, שהוא בן אדם רגיל. דראקולה מנהל בית מלון שיכולים להתארח בו גם בני אדם וגם מפלצות. מייבל וג'וני גרים במלון ומגדלים שם את בנם הקטן, דניס. דרקולה מאוד רוצה שדניס ימשיך את שושלת הערפדים ולכן הוא כל הזמן בוחן ובודק את היכולות של דניס. ה"מבחנים" האלה יוצרים מצבים מצחיקים. מייבל כועסת על אבא שלה. היא רק רוצה שדניס יהיה מאושר ויגדל להיות מי שהוא וממש לא אכפת לה אם הוא יהיה אדם רגיל או ערפד. דניס לעומת זאת מאוד נהנה מהחיים עם מפלצות וערפדים ונראה לו מאוד טבעי, שהחברה הכי טובה שלו היא זאבה.

.

מפלצת של מלון 2 - 5 (Medium)

.

הנסיונות של דרקולה מביאים את מייבל להחלטה, שאולי עדיף לדניס לגדול בעיר גדולה ורגילה והיא מחליטה לנסוע עם ג'וני להכיר את העיר שבה גדל. דרקולה נחרד מהמחשבה שיפרד מנכדו והוא משכנע את ג'וני לגרום למייבל לא לאהוב את העיר הגדולה. הנסיונות של ג'וני לא מצליחים. מייבל מתאהבת באפשרויות שהעיר מציעה ומחליטה לגדל שם את דניס.

promo_long

באותו זמן דרקולה מנסה להוציא את המפלצת שבתוך דניס. אולי ככה יגרום למייבל לוותר על הרעיון. מיד כשמייבל וג'וני נוסעים לעיר הגדולה, דרקולה אוסף את חבורת המפלצות הקרובה אליו ולוקח את דניס להכיר את כל המקומות, ששם הוא גדל ולמד את כל תעלולי הערפד. דרקולה לא ידע שבמהלך השנים, כל המקומות המפחידים הפכו לאנושיים, נחמדים ומקבלי פנים ובני האדם כבר לא מפחדים ממפלצות. מסע ההפחדות הופך למסע של תלאות, תקלות ובעיות. מייבל מגלה סרטון וידאו שעלה לאינטרנט ומציג את המסע של אביה עם דניס. היא מחליטה לשים סוף לסיפור וחוזרת מהר הביתה ומודיעה לדרקולה, שהם עוזבים את המלון אחרי חגיגת יום ההולדת של דניס.

.

מפלצת של מלון 2 (Medium)

.

מייבל מחליטה לערוך מסיבה גדולה ולהזמין אליה את כל בני המשפחה האנושיים של ג'וני וגם את אביו של דרקולה, שעד אותו יום לא הכיר את גו'ני ואת דניס. דרקולה פחד לספר לאביו, שביתו התחתנה עם בן אנוש. אביו אדם שמרני, ששונא בני אנוש. ההופעה שלו במסיבה מסבכת את העניינים. מה קרה במסיבה? מה עלה בגורל דניס ובני המשפחה, איפה דניס יגדל ? את זאת תוכלו לראות בבתי הקולנוע בדיבוב לעברית בגרסת דו-ממד ובגרסת תלת-ממד ובאנגלית בדו-ממד עם כתוביות בעברית.

קומדיית ההרפתקאות “מפלצת של מלון 2” מבטיחה הנאה לכל המשפחה. יש בה קריצה ותקווה להבנה, שמה שחשוב הוא האדם שבפנים ולא המראה החיצוני שלו. הסרט משלב הומור, אקשן, מתח ואפילו קצת רגש. הסרט יכול להתאים לילדים החל מגיל 4. הבנות שלי בגילאים 9 ו-12, אבל גם אנחנו הגדולים מאוד נהנינו. סקרנים? מוזמנים להציץ בטריילר

[youtube pbE0irzPlZY nolink]