חדש על המדף של ג'נרל מילס: FIBER ONE בטעם קרמל

טעם הקרמל מתוק מלוח שכובש כעת את עולם המזון בשילוב הסיבים התזונתיים והקלוריות הנמוכות הופכים את העוגייה לאטרקטיבית במיוחד.

ג'נרל מילס: FIBER ONE בטעם קרמל. 90 קלוריות בעוגה. צילום: נדיה היבא

שנה לאחר שהושק בהצלחה מותג העוגות האישיות ב90 קלוריות בלבד, מצטרף כעת לטעמי הבראוניז שוקולד והלימון טעם הקרמל המפנק.
הטעם קרמל המתוק מלוח שכובש כעת את עולם המזון בשילוב הסיבים התזונתיים והקלוריות הנמוכות הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד.

ג'נרל מילס: FIBER ONE בטעם קרמל. 90 קלוריות בעוגה.
צילום: נדיה היבא

 
המודעות הרבה לבריאות בישראל וברחבי העולם נמצאת במגמת התחזקות חסרת תקדים.
במחקר שנעשה נמצא כי ישראל ממוקמת במקום ה-9 מתוך 187 מדינות ברמת המודעות וההקפדה על תזונה בריאה.
בתחומי המזון, כמו בכושר ובאופנה עולים מדי יום חידושים וטרנדים אשר אנו חשופים להם מכל מעבר. גם בג'נרל מילס מודעים למגמה ומבינים שכיום לשמור על גזרה יכול להיות קל מבעבר ומלא בטעם עשיר ומתוק.
לפני כשנה השיקו את FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות רכות ב90 קלוריות בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא ממתיקים מלאכותיים.
ג'נרל מילס: FIBER ONE בטעם קרמל. 90 קלוריות בעוגה.
צילום: נדיה היבא

 
FIBER ONE מספק מענה לצורך בחטיף מתוק, מפנק טעים ומשביע מחד, ומאידך עם ערך קלוריות נמוך.
ניתן להתפנק ב FIBER ONE מדיי יום, גם בשעות הלילה, זאת מבלי לחוש רגשי אשמה ומבלי להתפשר על אורח חיים בריא.
ממחקר נילסן לשנת 2016, נמצא כי לקלוריות בחטיף/ עוגה ישנה השפעה משמעותית בהחלטת הקנייה של הצרכנים.
42% מהאוכלוסייה יעדיפו לרכוש מוצר שעומד על פחות מ-100 קלוריות.
המוצר מועשר בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים התזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין 25 ל- 30 גרם ליום.
ג'נרל מילס: FIBER ONE בטעם קרמל. 90 קלוריות בעוגה.
צילום: יח"צ

 
לאחר שעוגות הבראוניז שוקולד והלימון קצרו הצלחה, מושק כעת טעם הקרמל.
טרנד הקרמל המלוח נכנס בסערה לעולם הקולינריה בשנים האחרונות. מדובר בשילוב בין קרמל רגיל למלח ים.
גם בארץ הטרנד הגיע לאחרונה למוצרי מזון שונים, ביניהם מאפים, גלידות, עוגות ועוגיות.
פיתוח ה- "FIBER ONE"הינו חלק ממטרת העל המנחה את ג'נרל מילס לכל אורך הדרך, לייצר חדשנות ובשורה אמיתית בכל השקת מוצר חדש, ולהציע לצרכנים מוצרים איכותיים יותר, בעלי ערכים תזונתיים חיוניים, תוך שמירה על טעם מצוין.
העלייה במודעות של הצרכנים לאורח חיים בריא ובכלל זה למודעות לרכיבים לא בריאים, אלרגיות ועוד, הובילה להגברת הדרישה של הצרכנים למידע מפורט ומעודכן על מוצרי המזון שהם צורכים. הצגת מידע זה משפיעה באופן ניכר על תפיסתו של הצרכן למוצר ולהחלטת הקנייה.
ג'נרל מילס: FIBER ONE עוגיה אישית בטעם קרמל. 90 קלוריות בעוגה.
צילום: יח"צ

 
כמענה לצורך זה משיקה החברה בנוסף ל- FIBER ONE, שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה המקובלת באירופה, וידועה בשם Front of pack nutrition label (סימון בחזית האריזה).
השיטה מאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן, בכך שהיא מציגה את הערכים התזונתיים בחזית, כמו למשל: כמויות של אנרגיה (קלוריות), סך השומנים (גר'), חומצות שומן רווית (גר'), סוכרים (גר') ונתרן (מ"ג).
נמכר במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות.
יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ג'נרל מילס ישראל:
אנחנו גאים להיות המדינה השנייה אחרי אנגליה שמשיקה את טעם הקרמל באזור. הקרמל הוא אחד הטעמים המתוקים הכי טרנדים בשוק הקולינריה בארץ ובעולם. הצלחה מונעת מיצירת הזדמנויות חדשות ועד כה שוק חטיפי הדגנים נתן מענה לנשנוש בין בוקר לצהרים או בין צהרים לערב. העוגות האישיות פייבר 1 מיועדות לקפה של 16:00 או 20:00 בערב שמתחשק משהו מתוק ללא רגשות אשם. פינה מתוקה וחמה לסגור את היום בלי להתבאס על קלוריות ולעזור למערכת העיכול. בשנה הראשונה התמקדנו בטעימות מתוך ידיעה שטעם הוא הסיבה מספר 1 בקטגוריה לקניית מוצרים. ואכן עם טעימות בלבד הגענו ל2.5% נתח שוק
השנה כדי להרחיב את המודעות מעבר ל 20% אנחנו יוצאים במהלך תקשורתי רחב היקף הכולל: טלוויזיה, דיגיטל, פייסבוק, טעימות, מבצע אטרקטיבי ברשתות ונראות בולטת בנקודת המכירה.
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היח"צ