רשימת קניות לתינוק החדש: מה את צריכה להכין קודם כל לקראת בואו של התינוק החדש

"היום הגדול" מגיע – תינוק עומד להיכנס לעולם הזה. האם הברווזוני גומי כבר מסודרים בשורה ומחקים להגעתו של התינוק? לפני שאתם הולכים לקניות, קחי כמה דקות לחשוב על מה באמת צריך להיות ברשימה הקניות שלך לפני בואו של התינוק לעולם.

בחורה עם מחשב נייד

"היום הגדול" מגיע – תינוק עומד להיכנס לעולם הזה. האם הברווזוני גומי כבר מסודרים בשורה ומחקים להגעתו של התינוק? לפני שאתם הולכים לקניות, קחי כמה דקות לחשוב על מה באמת צריך להיות ברשימה הקניות שלך לפני בואו של התינוק לעולם.
רוב האמהות בהריון פשוט אוהבות לעשות קניות של פריטי תינוק. אחרי הכל, את מנסה להתכונן לאדם הכי המדהים שהולך להיכנס לחיים שלך. לפני שאת חושבת שוב על קניית דברים לקישוט חדרו של התינוק, תתמקדי במה שתינוקך זקוק קודם כל.

רשימת "חובה" בסיסית לכל תינוק

1. מושב תינוק לרכב – אם אתה לוקח את התינוק הביתה מבית החולים ברכב, אתה צריך מושב תינוק לרכב. למעשה, בתי חולים או במרכזי לידה בדרך כלל לבדוק כדי לוודא שיש לך אחד לפני שהם משחררים אותך. המושב צריך להיות נוח ובטוח בו זמנית.
2. חיתולים – תחליטי אם את רוצה להשתמש בחיתולי בד או חיתולים חד פעמים. אם תבחרי בד, תוכלי לקנות אותם בעצמך ולכבס אותם כל פעם. יש סגנונות רבים לבחירה, כגון סגנון לרך שזה עתה נולד, מקופל מראש, וחיתולי all-in-one. אם תבחרי בחיתולים חד פעמיים – תוכלי לחבחור ממגוון רחב של מותגי חיתולים ומחירים שונים, אשר נמכרים בכל הסופרים והחנויות פארמה.
3. עריסה או מיטת תינוק – נסי עריסה אם התינוק ישן איתך באותו החדר בחודשים הראשונים. חשוב שהפנים של העריסה יהיה נעים לתינוק ואת לבטח תעדיפי עריסה עם ניידות קלה. כאשר התינוק שלך יגדל, תוכלי להעביר אותו למיטת תינוק.
4. בגדי תינוקות – כדאי לקנות ערכה של ביגוד לרך הנולד, אשר מורכבת מכמה מוצרים עיקריית, חליפת גוף (מקשה אחת), שמלה, שמיכה, פיג'מה, נעליים, כפפות וכובע קטנטן. זה בדרך כלל נמכר כערכה ארוזה מראש וניתן למצוא אותה בחנויות למוצרי או בגדי תינוקות.
סביר להניח שתקבלי גם הרבה בגדי תינוקות מהורים וחברים, כך שאין צורך להוציא יותר מדי כסף על כמה סטים של בגדי תינוקות.
5. עגלת תינוק באיכות גבוהה – בין הדברים החשובים ביותר שצריך לדאוג להם לקראת לידה – זו רכישה של עגלת תינוק ברמה גבוהה, איכותית ונוחה לתינוק וקלה ונוחה לשימוש עבורך. יש לשים לב (במיוחד עכשיו, לקראת החורף) לכך שהעגלה תהיה מאובזרת במגן בפני הגשם, וכמובן גם בפני השמש. שתהיה אפשרות לשנות את זוויות המושב, שתתקפל בקלות ויהיה קל להכניסה לתא מטען של הרחב. תבדקי האם נוח ללכת איתה, כי במיוחד בחודשים הראשונים של תינוקך בעולם בין הדברים החשובים מאוד הוא: לתת לו ליהנות מאור היום והשמש, כי אור השמש עוזרת לגדילתו הנכונה של התינוק ואת (כך מומלץ) תצאי איתו הרבה לטיולים.
חשוב שתדעי, שאת לא רק יכולה לרכוש ממגוון רחב וצבעוני של עגלות תינוק בעגליס. באותה החנות גם תוכלי לרכוש עגלת תינוק יד שניה, להשכיר או אפילו לעשות ליסינג לעגלה!
כמובן זו הרשימה של מוצרי בסיס ואינה מלאה! בקרוב אפרסם מאמר גם על אביזרים השונים שכל אמא שביננו צריכה להכין לבואו של התינוק!
מזל טוב בקרוב!!!

 

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.