הגרוטאה

שכן מעצבן פרק ה'. בו יסופר על הדבר הכי נצחי ביקום וחתולה מתחת גג פח לוהט

בחורה עם מחשב נייד

פרקים קודמים:

פרק 1 שכנות רעה

פרק 2 הקמפיין

פרק 3 פגישה עם אריה

פרק 4 אבק של כוכבים

הגרוטאה של השכן

מי שעשה שעורי בית וקרא את הבלוג הראשון "שכנות רעה", יודע, שהשכן שלי מירר את חיינו בחזיתות רבות. בנוסף לשורת הפרובוקציות שכבר תיארתי ולסתימת החניות ברחוב שלנו עם המכוניות שלו, הוא הוסיף לנו דובדבן לקצפת:  – גרוטאה של סובארו ישנה העומדת בדיוק מול הכניסה אלי הביתה מזה עידן ועידנים. הסובארו לא זזה ממקומה כבר שנה וחצי.  מסיבה זו, סביר שהיא גם לא עברה טסט. היא מכוסה שכבה עבה של אבק, בתחתית שלה צימחו קורי עכביש, ועליהם דבקו עלים וזרדים.

החתולה שלנו, משי, אוהבת להתקרר שם בימי הקיץ הלוהטים ולהסתתר מהגשם בימי החורף. מבחינתה, זה הדבר הכי יציב שיש ברחוב ואולי גם ביקום כולו. אי של יציבות.

המקום הכי יציב ביקום

לי לא כייף עם הגרוטאה הזו. היא מפריעה בכניסה לבית.

גם מהקטע הזה שארגן לי השכן המעצבן – נשבר לי. גם לגביו יצאתי במאבק במסגרת הפעולות הטקטיות הכלולות בקמפיין "מאבק בטרור וזכות השיבה"

הקמפיין בעיצומו

חייגתי 107

"מוקד רעננה שלום"

"שלום וברכה. שמי אורית אגמי. השכן העמיד לי בכניסה לבית גרוטאה שלא נוסעת כבר שנה וחצי"

"תודה גברתי. הפיקוח יבוא ויבדוק"

הפיקוח אמנם הגיע, ועשה מעשה: הם סימנו את הגלגל האחורי של הסובארו בצבע כחול שהמשיך ישירות לכביש. משהו שהיה עושה בלש מתוחכם במיוחד. הסימון הכחול עבר בפס ישר מהגלגל ועד הכביש. זה, על מנת לבדוק האם אמנם הגרוטאה ניצבת שם מבלי לזוז.

אלמנטארי ווטסון..

אירוע זה, שבחסות עיריית רעננה – התרחש לפני מספר שבועות.

מידי פעם אני מתקשרת ומתעניינת מתי כבר יפנו את המפגע הזה. מהמוקד מרגיעים אותי שאו-טו טו-טו גוררים את הגרוטאה. אבל, נראה שמשי החתולה יכולה להיות רגועה: הגרוטאה ממשיכה להיות הדבר הכי יציב ביקום.

בשבוע הבא: מפגש עם מהנדס העיר

אורית בראון אגמי
בלוגרית פעילה ובועטת. היתה עיתונאית שלושה עשורים. היום מלמדת ילדים ביפו ובשכונת התקווה תקשורת ואקטואליה.