הנסיכה הגנובה

במקום שהטוב תמיד מביס את הרשע, ובעידן של אבירים אמיצים, נפרשת בפנינו פנטזיית הרפתקאות, השוזרת סיפור בתוך סיפור בתוך סיפור.  בסיפור המוכר והידוע של נסיכות יפות ומאבקי כוחות עם הבחירות של המשפחה, עם מאבקי כישוף וקסם.

מיה הנסיכה היפה,  בורחת מהארמון בניסיון למצוא את הקול הייחודי שלה. היא מסרבת לדרישתו של אביה להינשא לנסיך, ונחושה למצוא את אהבת חייה – בעצמה. לא רק מיה מחפשת את הייעוד האמיתי שלה, גם רוסלאן, אמן מוכשר חולם להיות אביר כנגד כל הסיכויים (שהרי אביו שחקן ואינו אביר), אם כך לא מפתיע שהשניים מתחברים. אולם לא לזמן רב, מכשף מרושע חוטף אותה ממש לנגד עיניו, כדי להפוך את כוח האהבה שלה לכוח הקסמים שלו.

[youtube 77wwVPwlqII]

באומץ רב, תושיה, ונחישות חסרת גבולות יוצא רוסלאן עם חבריו מעולם החיות למסע מאתגר רצוף סכנות ודרקונים יורקי אש, כדי להוכיח לעצמו ולעולם, שאהבה אמיתית חזקה מכל קסם.

יש בסרט קריצה להורים מסרטים למבוגרים מספרות זולה, ועוד כאלו שלא הצלחתי לשים את האצבע על איזה סרט.

מבלי לדעת זיהיתי שאת שיר הנושא של הסרט, "תצעק חזק", מבצעת אגם בוחבוט שמדבבת גם את הדמות הראשית.

סרט הרפתקאות שהצליח לרתק בן 5, ושתי בנות  10-11.

מומלץ בחום.

ד״ר ליאת אדרי
אני מדענית מומחית בבילוגיה רפואית. בעלת תואר שלישי בנוירוביוכימיה, פוסטדקטורט בביולוגיה תאית והתפתחותית בבית ספר לרפואה, אוניברסיטת תל אביב. פוסטדוקטורט נוסף ממדעי המוח במכון וייצמן ובקיצור דוקטור לביולוגיה רפואית. אני מרצה על בריאות ממגוון היבטים מדעיים, לשם פיתוח מודעות להתנהלות בריאה המשלבת תזונה, מדעי המוח, מדעי הרפואה, מדעי ההתנהגות ובודהיזם. מנהלת מחקרים קלינים ברפואה משלימה ועושה דיקור סיני כשצריך. לצד הידע הרב והמגוון, יש לי יכולת ונסיון רב בהנגשת שפה מדעית גבוהה בקיצור מדעי החיים הבריאים.