ספרנית בדימוס: ספר עם פרצוף

ב11.11 קניתי בסייל רק דבר אחד – ספרים לילדים. אבל אלו לא סתם ספרים!

בחורה עם מחשב נייד

20151215_183307

 

לחברת בוקפייס יש, מלבד שם משעשע, רעיון מדליק – אתה מעלה לאתר שלהם תמונת ראש של הילד שלך (אפשר עד 3 תמונות לכל ספר, וכן – יש תוכנה שעוזרת לך לסמן מהו הראש בתמונה), בוחר סיפור ומשלם, והם ישלחו לך הביתה ספר (בכריכה רכה או קשה) כשפני הילד מופיעים בכל דף ודף.

הרעיון מקסים ושובה את לב הילדים בגיל הרך. ספר שלהם ממש! ספר שהם הגיבורים בו! האושר של הילדים לא נרגע, ופה בבית הם מבקשים שוב ושוב את הספר שלהם או של אחד האחים.

בגיל הזה, כשהמציאות והדמיון כל כך קרובים, הם בטוחים שהם הגיבור, הם הנסיך, או הילדה המיוחדת, עליהם נסב הסיפור.

באתר מבחר נחמד ומגוון של ספרים לשלל גילאים, החל מגיל שנה (כמו שהספר של ראם מדגים) וכלה בגיל 10. וכן חלוקה מגדרית לספרי בנים ובנות (אותם ספרים רק שהדמות אליה מודבקות הפנים היא מגדרית). אפשר לדפדף בספר ולהחליף אם העלילה לא מתאימה לילד.

העלילות משתנות. חלקן כתובות איכותי וחלקן פחות. אבל הסיפורים זורמים. חבל שהקונספט המדהים מתבזבז על סיפורים פחות מוצלחים, אבל נראה לי שגם בעלי החברה הבינו את הרעיון כי עכשיו יצא להם ספר עם שירי ביאליק. אין יותר איכותי מזה.

שירות הלקוחות שלהם מדהים. וכמעט תמיד יש להם מבצע הנחות זה או אחר. אפשר להוסיף הקדשה אישית לספר, אפשר לשמור תמונות של הילד לשימוש בפעם הבאה. מה שקשה זה לעשות הזמנה של יותר מספר אחד ברצף  – על כל אחד יש צורך בתשלום נפרד. וזה מעייף ומתיש. וגם מסבך את עניין המשלוח.

בשורה התחתונה – הילדים שלי ממליצים בחום רב!