אהבה עצמית עם אמריקן לייזר

לקראת השנה החדשה אני מאחלת לכולנו שנצליח לאהוב את עצמנו, לאהוב את מי שנשקף אלינו מן המראה. כדי שנוכל
לצאת לכבוש את העולם בביטחון.
אם צריך לשפץ, לשדרג ולתקן – היום הכל אפשרי. טיפולים דרמו קוסמטיים אסתטיים יכולים לשפר לנו את המראה ואיכות החיים.

בחורה עם מחשב נייד

לקראת השנה החדשה, רבים מאיתנו מבקשים לעצמנו התחלה חדשה, שנה של יופי, שנה של אהבה…

אני אומרת שהאהבה מתחילה מאיתנו. מי שלא אוהב את עצמו, איך יאהבו אותו אחרים?

​חלק מהאהבה העצמית שלנו היא גם להיות מרוצים ממה שאנו רואים במראה.

לפני כחודש השתתפתי בפרויקט אינטרנטי של עמותת "שורשים" שמטרתו היתה העלאת המודעות ועזרה לקשישים וניצולי שואה. בקמפיין הזה שינו לי את תמונת הפרופיל בהדמיה, איך אראה בעוד 20-30 שנה (התמונה בסוף הפוסט). האמת היא שדי נבהלתי מהמראה, וזה הביא אותי לתובנה כמה תורם המראה החיצוני לתחושת הביטחון העצמי.

בעשורים האחרונים, עולה תוחלת החיים אך מה לגבי איכות החיים? אנחנו מאריכים שנים, ורוצים להישאר צעירים ובריאים לנצח.

לא בכדי נאמר ש 50 זה ה- 30 החדש…

לגבי שמירה על אורח חיים בריא – זה דיון ארוך ולא בזה עסקינן הפעם. הפעם אני כותבת על איך לשמור על המראה הצעיר.

כמי שחיה בעולם הטיפוח והבריאות כבר חצי יובל שנים, אני יודעת שמראה צעיר נותן אנרגיות ומשפר את הביטחון העצמי.

ידוע שלצורך שמירה על מראה עור צעיר יש לטפח ולטפל בעצמנו כבר מגיל 20. כן, כן. כבר בטיול למזרח הרחוק צריך לחשוב על העתיד הרחוק…

יש לשמור על שגרת ניקוי והזנת העור. חשוב להימנע מחשיפה לשמש ושימוש במסנני קרינה.

אולם, עם העלייה בגיל, זה כבר לא מספיק. אחרי השימוש בקרמי אנטיאייג׳ינג, ולפני ההחלטה על ניתוח פלסטי, קיים שלב הטיפולים האסתטיים.

לקראת השנה החדשה, רשת אמריקן לייזר, משיקה סל טיפולים אסתטיים הכולל טיפולי פנים וטיפולי גוף, כמו פילינג, פיגמנטציה, כתמי עור, מילוי קמטים, טיפול באקנה, העלמת נימים וטיפול בצלוליט.

גילוי נאות- לא התנסתי במה שיש לאמריקן לייזר להציע. הפרטים המובאים להלן נמסרו לי ע"י מנכ"ל הרשת והרופא הראשי שלה.

אייל גילפז, מנכ"ל אמריקן לייזר : "כרשת המובילה בישראל בחרנו להשיק את תחום הטיפולים האסתטיים בסדרה של טיפולים ומוצרים המציעים מגוון פתרונות לגוף ולפנים והכול בהתאמה אישית".

אז מה יש לאמריקן לייזר להציע?

מילוי קמטים ופיסול שפתיים

הופעת קמטים על הפנים הינה תופעה המוכרת לכולנו ומגיעה בשלבים שונים לכל אדם ואדם. לצד הטיפול הטכנולוגי אנו עושים שימוש במספר כלים לטשטוש והעלמת קמטים כשקיימים 2 סוגי קמטים עיקריים:

קמטי הבעה (קמטי צחוק, קמטי זעף)

קמטים הנובעים מפעילות שרירי ההבעה הממוקמים מתחת לעור הפנים וצמודים לעור המתוח מעליהם. תפקיד שרירי ההבעה להפיק הבעות שונות בהתאם לרגשות או לסיטואציה. אני קוראת לזה: מימיקה.

אופן הטיפול בקמטים אלו מתבצע באמצעות הזרקות בוטוקס הגורמים לחסימת ההולכה העצבית אל השריר שלתוכו הוזרק וכך נוצר שיתוק זמני של השריר.

בינתיים אני משתעשעת עם מזרק שוקולד...

בינתיים אני משתעשעת עם מזרק מלא ב… שוקולד 🙂

קמטי גיל

לקראת שנות הארבעים, בעיקר עקב אובדן אלסטיות העור ורפיונו, מופיעים גם קמטי גיל אשר יחד עם חריצי ההבעה יוצרים מראה פנים מבוגר יותר. קמטים אלו מופיעים מוקדם יותר בעקבות חשיפה לשמש. סוג נוסף של קמטי גיל – קמטים יציבים – מצויים בעיקר בצידי האף או באזור הסנטר עקב "נפילת" עור הפנים.

אופן הטיפול בקמטי גיל באמריקן לייזר הינו בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית. התוצאות נראות לעין תוך מספר ימים, העור נראה חלק ומתוח ובנוסף הזרקת חומצה היאלורונית משפרת גם את מרקם העור עצמו, עקב היותה חומר מלחח.

מילוי ועיבוי שפתיים

עיבוי / מילוי שפתיים מתבצע תחת הרדמה מקומית. לפני הזרקת חומר המילוי, מרדים הרופא את השפתיים באמצעות זריקה או משחה מאלחשת, לאחר מכן מוזרק חומר המילוי לשפתיים, כאשר דרך ההזרקה והעבודה אחריה משתנות מעט לפי סוג החומר.

בחלק מהמקרים, תפקיד חומר מילוי שפתיים הוא למלא ישירות את השפתיים, ואילו במקרים אחרים, הוא מגרה את הגוף ליצור סביבו רקמה שתביא לידי עיבוי השפתיים. ישנם חומרי מילוי קבועים  (כגון סיליקון וביו-אלקמיד) וחומרי מילוי זמניים. באמריקן לייזר מבצעים עיבוי שפתיים באמצעות חומרי מילוי זמניים בלבד.

פילינג באמצעות לייזר

פילינג (קילוף עור), הינו הליך קוסמטי בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר. פילינג  יכול להתבצע במספר דרכים ביניהם מקלחת פשוטה, סיבון באמצעות לופה, שימוש בחומרים כימים או קילוף באמצעות לייזר כשישנם הבדלים כמובן בין סוגי הפילינג השונים.

הטיפול באמריקן לייזר מתבצע ע"י רופא מוסמך ובעל ניסיון בביצוע פילינג בלייזר. בטרם הטיפול יתבצע אבחון מסודר ללקוח במסגרתו יתוכנן אופן הטיפול הכולל את האזור, עומק החדירה ועוצמתו. הטיפול עצמו תלוי במצב העור ויכול לחזור על עצמו עד 3 פעמים במרווחים של כחודש בין טיפול לטיפול. במהלך הטיפול מתבצעת הרדמה מקומית לאזור המטופל.

ברשת אמריקן לייזר מבצעים פילינג באמצעות לייזר המאפשר להגיע לשכבות העמוקות של העור (בשונה מהאופציות הביתיות קוסמטיות ) תוך שליטה על עומק הקילוף והגעה לרמת דיוק גבוהה בניגוד לפילינג כימי שבו לא ניתן לשלוט היטב בעומק הקילוף ורמת הדיוק אינה גבוהה. ההחלמה מטיפול פילינג בלייזר אורכת מס' ימים והתוצאה מגיעה תוך זמן קצר.

העלמת פיגמנטציה וכתמי עור באמצעות אנרגיית אור

כל אחד מאיתנו סובל בשלב זה או אחר מכתמים בחלקים שונים בעור כתוצאה משינויים הורמונאליים או היחשפות מוגברת לשמש. אנו נוהגים לכנות כתמים אלו גם בשם "פיגמנטציה".

פיגמנטציה הינה שינוי בצבע העור בצורת כתמים או באזור מסוים הנובע משינוי מקומי / אזורי בתכולת המלנין. באמריקן לייזר מטפלים במגוון פגמי עור כגון כתמי שמש, כתמי הריון, כתמי גיל, כתמי עישון ופיגמנטציה הטיפול בכתמי העור יכול להתבצע בשתי טכנולוגיות שונות בהתאם לעומק הכתם וגודלו.

הטיפולים החדשניים באנרגיית אור (DPC ) אינם פולשניים ומיועדים להבהרת כתמים, ללא נזק לסביבת הכתם וללא כאב במהלך הטיפול באופן הבטוח לשימוש. הטיפולים מלווים במוצרים קוסמטיים במהלך הטיפול  ולאחריו לשימוש ביתי על מנת להבטיח את בטיחות הטיפול ושימור התוצאה.

מיצוק והצערת עור הפנים

בתהליך ההזדקנות הטבעי הופך עור הפנים לחסר ברק ומופיעים קמטי זקנה ו/או גיל. החשיפה לשמש הקופחת, המאפיינת את האקלים בישראל, מזיקה אף היא ומזרזת את תהליכי הזדקנות העור.

מיצוק והצערת עור הפנים באמריקן לייזר מתאפשרת באמצעות טכנולוגיות אור מתקדמות המחדירות אור לעומק העור. בעיות העור השונות נוצרות בשכבת הדרמיס של העור, ולכן תכשירים קוסמטיים, כמו משחות וקרמים שונים, אינם יעילים לפתרון בעיות אלו. לעומת זאת טיפול באנרגיית אור או אנרגיה חשמלית הנפלט מהמכשיר, חודר לשכבות העור העמוקות ומטפל בבעיה לעומק ומהבסיס, וגורם בסוף התהליך להצערת עור הפנים ולחידושו.

בכדי לבחור את הטיפול המתאים ביותר מתקיימת פגישת ייעוץ ביחד עם רופא במסגרתה מגבשים את ההמלצה לטיפול המיטבי. אנו באמריקן לייזר, אנו עושים שימוש בארבע טכנולוגיות למיצוק והצערת עור הפנים ביחד ולחוד:

  1. ​DPC – (Dynamic Pulse Control) – טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שליטה בצורת הפולס, עוצמתו ומשכו, דבר המאפשר התאמה אישית טובה יותר לצורך טיפול בחידוש העור והצערתו.
  2. IR – (Infra Red) – אפשר ייצור של גלי אינפרא אדומים בטוחים לצורך מיצוק העור והחלקת קמטים.
  3. ​RF – (Multi Polar Radio Frequency) – טיפול באמצעות זרמים חשמליים המועברים בתדרים של גלי רדיו, המאפשר טיפול בטוח, נטול כאבים ולא פולשני לצורך וחידוש מראה עור הפנים. לידית כ- 6 ראשים שונים המאפשרים אופטימיזציה סוג הטיפול הנדרש, עומק החדירה וגודל השטח המטופל.
  4. פילינג בלייזר – להצערת העור ניתן לבצע גם טיפול בעזרת מיקרו פילינג המבוצע באמצעות טכנולוגיית הלייזר על שכבת העור העליונה בלבד ולכן אינו כואב או מסוכן כמו קילוף רקמות עמוק יותר הנעשה בצורה כימית או מכאנית (שיוף). טיפולי הלייזר לחידוש עור הפנים מסייעים בהסרת אזורים של עור פגום ו/או מקומט שבה אחר שכבה ונפוץ במיוחד במזעור קמטים עדינים סביב הפה והעיניים. הפילינג נע בין טיפול 1 ל- 3 טיפולים במרווח של חודש בין טיפול לטיפול

בשל מגוון הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים ניתן לבצע התאמה אישית של הטיפול והטכנולוגיה בהתאם למצב העור ולמצוא לכל לקוח את הטיפול המיטבי עבורו כשניתן לבצע טיפולים משולבים בעלי אפקטיביות מוגברת

טיפול באקנה

אקנה הינה בעיה מוכרת בקרב בני נוער וצעירים ולעיתים גם בקרב אנשים מבוגרים יותר. אקנה נגרם בעקבות הפרשה מוגזמת מבלוטות החלב בעור החוסמת את נקבוביות העור.

הטיפול באקנה באמריקן לייזר מתבצע באמצעות אנרגיית אור Laser Treatment / IPL הינו הטיפול החדשני והמודרני ביותר לאקנה בכל שלביו ובצלקות. הטיפול מפחית את התהליך הדלקתי באקנה בשיעור הצלחה של 70% – 60%

העלמת נימים בפנים – קופרוז

נימי פנים  בולטים הינה בעיה שכיחה הקיימת בקרב נשים וגברים. בדרך כלל בעיה זו נפוצה בקרב בעלי עור בהיר או בקרב אלו המבלים שעות רבות בשמש ללא קרם הגנתי ופעמים רבות מדובר בתופעה העוברת מדור לדור. בקרב בעלי עור כהה בעיה זו אינה שכיחה וקשה לראות אותה. בעיה זו ניכרת לעיתים באדמומיות בולטת ולעיתים בנימים בולטים.

הטיפול בנימי הפנים מתבצע ברשת אמריקן לייזר באמצעות טיפול בטכנולוגיית אור מסוג DPC הפועלת על השכבות העליונות של העור ומטפל בנימים בולטים שהינם למעשה כלי דם דקים. אורכה של סדרת הטיפולים הינה 6 מפגשים אחת לחודש כל טיפול, כשבין לבין חשוב להקפיד על מריחת קרם הגנה מתאים על הפנים.

טיפול בצלוליט ומיצוק העור

הצלוליט, אולי האויב האסתטי מספר אחת של הנשים, אינו מבחין בין רזות לשמנות, צעירות ומבוגרות, ומרגע שהחל לבצבץ מתחת לעור, נדמה כי הוא שם לתמיד. באמריקן לייזר מאפשרים לכן להחליק את העור באזור העכוז, הירכיים, הבטן והזרועות, לשפר את מראה הצלוליט ולעיתים אף להעלימו כליל!

בטיפול בצלוליט נעשה שימוש ב- 2 טכנולוגיות, הראשונה מבוססת על טכנולוגיית אינפרא אדומה ( IR) והשנייה מבוססת על טכנולוגיית (RF) הכוללת טיפול באמצעות זרמים חשמליים המועברים בתדרים של גלי רדיו. שתי השיטות אינן פולשניות, נטולות כאבים ותופעות לוואי, כאשר מידת הצלחת הטיפול עומדת על כ- 90% מהמטופלות והחלקת העור צפויות להחזיק מעמד למשך שנה עד שנתיים.

מהלך הטיפול אינו כואב ואינו כולל סיבוכים למעט אודם ובצקות העשויים להופיע במהלך הטיפול אך חולפים מעליהם תוך מספר שעות. מאחר וכאמור, לא ניתן להעלים צלוליט לחלוטין ולצמיתות, יש לחזור כל פרק זמן על סדרת הטיפולים על מנת לשמור על עור חלק. בנוסף, מומלץ להקפיד על תזונה תקינה ופעילות גופנית על מנת לשמור על המראה החלק של העור.

לאתר האינטרנט של אמריקן לייזר  www.americanlaser.co.il

הנה אני במציאות ובהדמית עמותת שורשים:

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.