אקנה

בחורה עם מחשב נייד

אקנה

טיפול נכון באקנה שומר על מראה עור בהיר, חלק וזוהר. הוא מונע צלקות ושומר על גוף בריא מהיבטים שונים.

פצעי אקנה הינם האיום של גיל הנעורים, הפצעים שמתחילים להופיע מהשלבים הראשונים של ההתבגרות ויכולים ללוות שנים רבות בכל פעם הגוף נפגש עם שינויים הורמונליים, פצעי האקנה מופיעים וגורמים לעור להיראות מכוער ובלתי מרשים.

 קיימות סיבות נוספות בגינם מופיעים פצעי אקנה. פצעי אקנה מופיעים לא אחת בשל תזונה לקויה, בעיות במערכת העיכול, שימוש בסטרואידים ובתרופות כימיות אחרות, שגורמת למערכות הגוף הבסיסיות לשיבוש שמביא לתוצאה של עור פצעו עם נקודות שחרות.

טיפול פנים – מה שהכי עצוב בפצעי האקנה זה העובדה שהם משארים צלקות, גם אחרי העור כבר נרפא ותהליך הריפוי עבר כבר על העור עשויים נראות צלקות על העור, אילו מכערות את המראה וגורמות לאדם להישאר עם עור פגוע.

 טיפולים תרופתיים שונים הוצעו לטיפול באקנה, נראה כי גם במקרים בהם הוכחה יעילותם התוצאה הייתה תופעות לוואי נלוות. עור פנים ייבש וצלקות שלא עזוב את העור, המראה המכוער הפך לחלק לבתי נפרד מהפנים. עובדה נוספת שהייתה חלק מהעור הפגוע הייתה הגוף שנפגע, מעקב תכוף אחרי תפקודי כליות וכבד לא אחת עצר את התהליך התרופתי.

 היום ניתן לראות כי אנשים נטשו את הטיפול התרופתי לטובת הטיפול הקוסמטי המעמיק, הטיפול הקוסמטי העדכני מונע מהתהליכים תת עוריים המשלבים טכנולוגיות מתקדמות כמו לייזר ואימפקט החודרות לעומק שכבות העור ומחדשות את התאים המתים ומביאות לתוצאה המתבקשת, עור יפה וחלק.

 טיפול פנים קוסמטי עמוק מביא את הטבעי ביותר, כיסוי אמתי ושורשי לעור, פצעי האקנה נעלמים, העור נראה מבריק והסוף הטוב הוא שגם הצלקות נעלמות עם הזמן, הצלקות האופייניות כל כך לעור עם היסטוריה של אקנה אינן בנמצא, הן נעלמות יחד עם הפצעים.

פיגמנטציה –  שימור של התהליך על ידי ביקורים תקופתיים במכון קוסמטיקה שומרים על המראה הרענן והטרי, המראה המושלם של יופי זוהר ורענן.

 חשוב לזכור כי מראה יפה וחלק נותן הרגשה טובה גם מבחינה מורלית, עור זוהר, מבריק ומושך עושה פעולה כפולה, חיצונית ופנימית.

נכון להשקיע נכון!