מאמנת אישית בעולם דיגיטלי – מסע להגשמת חלום

כשמאמנת אישית עם חלום פוגשת את סלונה ובנק לאומי, כל הנשים בארץ ובעולם מתעצמות.

שנתיים שהסתובבתי עם חלום בבטן, חלום שגדל מיום ליום כמו עובר ברחם אימו וממתין בסבלנות לזמן המתאים ביותר ללידתו, עד אז הוא מתפתח ומקבל ישות בפני עצמו.  ככה בדיוק התפתח לו החלום שלי – להנגיש את הידע שלי לכל אישה שמבקשת לצור שינוי בחיים שלה ולהוסיף עוד דרך לשליחות שלי בהעצמת נשים בכל העולם, לכן הידע צריך להיות בר השגה, ללא תלות במקום, בשעות או במרחק ולכן הוא חייב להיות דיגיטלי.

החלום גדל וצמח לו ובזמן הפנוי המועט  בעסק שלי, הייתי משרבטת על דף, איזה מידע הכי חשוב לי להנגיש, באיזה נושא הוא יעסוק, אלו כלים אני אלמד במטרה ושיעצמו את הנשים שישתמשו בהם ומפעם לפעם דייקתי וחידדתי את המידע והידע שאעביר, אבל בכל מה שקשור לפן הדיגיטלי נתקעתי, לא ידעתי אפילו איך להתחיל.

ואז ככה פתאום, ממש כמו בסיפורים, נתקלתי בפוסט שמכריז על פתיחת ההרשמה למחזור הראשון של בית הספר הדיגיטלי של סלונה ובנק לאומי, לא עברה שניה מהרגע שקראתי ועד לרגע בו לחצי על הלינק להרשמה ופחות מדקה עד שלחצתי בהתרגשות על שליחת הפרטים.

ידעתי באותו הרגע, ששם הלידה של החלום שלי תתרחש, אוהו כמה שאני צדקתי, מאותו הרגע בו קיבלתי את ההודעה שהתקבלתי, לקחתי על עצמי שבתקופת הלימודים הזו, אני בוראת את החלום שלי – בניית קורס און-ליין להעצמה נשים בארץ ובעולם.

הלימודים כללו 6 מפגשים שכל מפגש הועבר ע"י מרצות ומרצים מהשורה הראשונה בעולם הדיגיטלי שהעבירו לנו את התכנים העדכניים ביותר בתחום. כל מפגש שכזה, העצים אותי וחיזק בי את הביטחון שאני יכולה להגשים את החזון שלי ולפרוץ דרך בעולם האימון האישי ולהנגיש תהליכי העצמת נשים און-ליין.

בית הספר הדיגיטלי של סלונה ולאומי, לא הסתפקו רק במפגשים הפרונטליים ועטפו אותנו, לאורך כל הלימודים בתמיכה אונליין לכל סוגיה ועניין ובזכות התמיכה הזו בקבוצת הפייסבוק "דיגיטליות בעסקים", אני פרצתי את מעגל הנוחות העסקי שלי, דבר שהוביל אותי להתמודד עם העולם הטכנולוגי ואפילו בהצלחה רבה.

cyber-glasses-1938449_1920

הקורס שלי "האומץ שמעבר לפחד" קרם עור וגידים עם כל מפגש בבית הספר, קיבלתי כלים שתמכו בי לצילום, לעריכה, לשיווק נכון ומדויק יותר של הקורס שלי, לכתיבה ולדיוק המסרים שאני רוצה להעביר דרכה ועם כל מפגש בניתי את תוכנית הפעולה שלי לקראת הפקת הקורס. נעצתי ביומן תאריכים לסיום כתיבת הקורס שלי, לימי צילום, לימי עריכה ולימי בניית האתר לקורס, אני חייבת לציין שאני עצמי לא מאמינה עדיין, שאני בניתי בעצמי את האתר של הקורס האינטרנטי שלי וכולי הודיה לסלונה ולאומי שהם הדליקו בי את הבעירה לעשייה דיגיטלית.

האומץ שמעבר לפחד

בתום הלימודים קיבלתי הפתעה נוספת ומרגשת, זכיתי במקום השני עם פרס שכל בעלת עסק צריכה לעצמה, בנק לאומי וסלונה העניקו לי את הזכות לקבל סקירה לנכסים הדיגיטליים שלי או בשמו המקצועי "אודיט" מטעם "מקאן" קבוצת הפרסום המובילה, הכוללת את משרד הפרסום ואת חברות הדיגיטל והמדיה הגדולות בישראל. את הסקירה לעסק שלי עשה במקצועיות מהרמה הראשונה, אופיר טלמור, שהיה עדין כשהצביע על כל הנקודות שכדאי לי לתקן בנכסים הדיגיטליים שלי ואת כל הדרכים לתקן אותם במיידי, בשביל שכל אישה שתיכנס אליהם תקבל את הטוב ביותר ממני ומהחוויה שלה בעת ביקורה בנכס.

היום חודשים ספורים אחרי סיום הלימודים, הקורס שלי "האומץ שמעבר לפחד", קורס שמוביל נשים לפרוץ את הפחד שלהן ולהתחבר לאומץ ולפעול מתוכו, כבר עלה לאוויר העולם הדיגיטלי וקבוצת הפיילוט של הקורס סיימה אותו. תהליכי העצמה שהנשים עברו במהלך הקורס מופלאים ומעוררי השראה, הן עברו תהליכי התפתחות וצמיחה אישית, בדיוק כמו המתאמנות שלי שמגיעות לאימונים אישיים בפגישות אישיות.

אין לתאר את התודה הענקית שלי לבית הספר הדיגיטלי של סלונה ובנק לאומי, שהיה מקור הנעה מעצים ומפרה והרוח מתחת לכנפיים שלי, בסלילת ערוץ נוסף למימוש והפצת השליחות שלי, עבור נשות העולם כולו, המסלול הדיגיטלי שלי.

שלך תמיד,

ליאור

להצטרפות למחזור הקרוב בקורס "האומץ שמעבר לפחד" – לחצי כאן 

לאתר – לחצי כאן

לדף העסקי – לחצי כאן 

לפרופיל שלי בפייסבוק – לחצי כאן

ליאור אפרים
אני מכירה את הספקות שמלווים אותך ביום והולכים אִתך לישון בלילה, אני מכירה את חוסר הביטחון שמכרסם, את המקום בו את עומדת במקום, גם את החלום שחלמת עליו תמיד ולא העזת להגשים. אני מכירה גם את הצד השני – ראיתי אותו קורם עור וגידים באלפי שעות אימון אישי של המאומנות שעברו איתי תהליך. אני יודעת שיש בך יותר מן הנראה לעין, הרבה יותר מן הנגלה. אני יודעת שהשינוי הוא בר השגה, וההגשמה קרובה הרבה יותר ממה שאת חושבת, וכמה שאת יפה כשאת מגשימה! אני מזמינה אותך למסע אל תוך עצמך. אשמח לתת לך כלים וללוות גם אותך במסע האישי שלך לעבר המציאות החדשה שמגיעה לך.www.lior-e.co.il