הספירה לאחור – עוד 7 ימים אנחנו באקוודור!

aharoni 2בכל ארוחה של "החברים של דקלה" כשהאורחים עולים במעלה המדרגות אל הסטודיו של דן, מלוות אותם על הקירות, תמונות מרהיבות של פרויקט colorfood. וכמעט אין אורח שנכנס ושואל, תגידי… מה זה התמונות האלה?!
~~~~~~~
דן לב  הוא צלם אוכל ותיק ומוערך, תשאלו את כל מי שעובד בתחום המזון והקולינריה, את השפים הכי מוכרים, או את המסעדות שאתם הכי אוהבים לשבת בהם, קרוב לוודאי שבשלושים השנים שבהם הוא מצלם, הוא עבד גם איתם.
מלבד האהבה הגדולה שלו לצילום, דן אוהב לבשל ולארח והוא מארח בסטודיו שלו בכל שבוע ארוחות. הארוחות הן עם תפריט משתנה, לפי החומרי הגלם שיש בשוק באותו היום וההשראה שהוא בא איתה מהבית. וגם הארוחות של החברים של דקלה – ארוחות שף שמחברות בין אנשים, מתארחות אצלו אחת לחודש כבר מעל שנתיים וערכנו כבר יותר מעשרים ארוחות משותפות.
aviv white
~~~~~~~~
דן הוא היחיד שלא שאל, מה רוצה ממני הבלונדה המשוגעת? למה לה להביא לארוחה כל חודש אנשים שלא מכירים אחד את השני, ועוד בלי להרויח מזה כסף?! אלא התלהב מהרעיון המשוגע שלי בדיוק כמוני, מתוך אהבה לארח ולהכיר אנשים חדשים.
וכשאת יזמת מתחילה, לפעמים כל מה שצריך, זה את האדם הנכון שיאמין ברעיון שלך וביצירתיות שלך.
~~~~~~~~
ודן מאמין ביצירתיות.
הוא מאמין שבתוך כל שף, יש אמן שרוצה להביא לידי ביטוי את יצירותיו, ודרך פרויקט COLORFOOD הוא מאפשר לאנשים שכל היום מאכילים אחרים, קצת לשחק עם האוכל.
קולורפוד Colorfood הוא מיזם אמנותי קולינארי המחבר בין צלם ושף, היוצרים יחד דרך צבע והשראה, יצירה אישית חדשה, המתארת את עולמו של השף. כל שף בוחר צבע ומביא איתו תמונת השראה, ויחד עם דן, הם יוצרים יצירה מצולמת חדשה מחומרי גלם בצבע הנבחר. את היצירה החדשה מציגים לצד תמונת ההשראה בתערוכה ובקרוב גם בספר.
avivit wine
~~~~~~~
בשבע השנים האחרונות, פרויקט colorfood הציג כבר 12 תערוכות, בהשתתפות מעל 150 שפים, שצולמו בישראל, צרפת, ואיטליה. ובעוד שבעה ימים בדיוק, נהיה על מטוס של אייר אירופה, לנסיעה קולינרית מיוחדת בהזמנת שגרירות אקוודור בישראל, כדי לצלם 15 שפים מקומיים, מרחבי אקוודור: מהג'ונגלים באמזונס, הרי האנדים, עיר הבירה קיטו, איזור החוף ואיי הגלפגוס. והכל… במסגרת פרויקט colorfood.
~~~~~~~
יש לי הרגשה, שכמו שאני לא ידעתי לאן יקח אותי המיזם של החברים של דקלה, לאיזו חוויות, לאילו אנשים מדהימים, לאילו חיבורים והרפתקאות, גם דן לא חשב שיום אחד יגיע לצד השני של העולם לצלם שפים על קו המשווה.
כל מה שנשאר זה לספור את הימים והדקות, ולחכות בציפייה והתרגשות, לזכות לחוות סופסוף מקרוב את פרויקט colorfood.
efrat enzel
~~~~~~~
Embajada de Ecuador en Israel AirEuropa
#visitEcuador #ColorfoodEcuador
#aireuropa #colorfood_the_project
#dikla_friends