הכנות לקראת 2019

הלכתי למקס וקניתי מלא קלסרים, חוצצים, מדבקות וערמה של שקיות זבל. אני עושה סדר בכל הניירת שלי. זה לא פשוט להיות גם שכירה וגם עצמאית. בשוטף אין לי זמן לטפל בכל המכתבים, העדכונים והשיט שנלווה לעצמאות אבל ב-2019 אני הולכת לעשות סדר. אז נראה לי שכבר זרקתי 4 שקיות ולךאט לאט מתחילה לעשות סדר בכל החשבוניות, קבלות, הוצאות לעסק, הכנסות..

סוכן ביטוח לא לשכוח
עושה סדר ב-2019, עם סוכן ביטוח וסדר בניירת

את השנה האזרחית החדשה אני פותחת כמו שצריך:

הלכתי למקס וקניתי מלא קלסרים, חוצצים, מדבקות וערמה של שקיות זבל. אני עושה סדר בכל הניירת שלי. זה לא פשוט להיות גם שכירה וגם עצמאית. בשוטף אין לי זמן לטפל בכל המכתבים, העדכונים והשיט שנלווה לעצמאות אבל ב-2019 אני הולכת לעשות סדר. אז נראה לי שכבר זרקתי 4 שקיות ולךאט לאט מתחילה לעשות סדר בכל החשבוניות, קבלות, הוצאות לעסק, הכנסות.. אפילו פתחתי קלסר של סוכן ביטוח וגם את הנישה הזאת אני הולכת לשפץ השנה. אמרו לי שכדאי לי לפתוח פרמיה דווקא עכישו, כי אני צעירה ובריאה ואם יעלו בעיות בהמשך זה לא יכסה כלום. אז אם יש המלצות ממש בשמחה. חוצמזה אני גם רוצה לעשות כמה שינויים בחיים שלי בשנה הבאה: לעבוד פחות ולהקדיש יותר זמן ללימוד עצמאי של תכנות, ללכת לחדר כושר ולפחות פעם בשבוע להיות בים. לא משנה אם זה בוקר או אמצע הלילה, לצאת קצת מתוך הקופסה שלי.

מרוב שאני מנסה להספיק את הכל אני תמיד שוכחת את עצמי. כל שנה אני מבטיחה לעצמי הבטחות אבלה שנה אני גם הולכת לקיים – זה פשוט הולך להיכנס לי ללוז. אני חושבת שיש משהו בים שגורם למוח להיות יותר רגוע ויצירתי. תמיד עולות לי מחשבות טובות ודווקא בחורף, לעשות טיולים ארוכים על החוף או להתפנק עם כוס של שוקו זה הכי כיף בעולם. מדהים כמה שאנחנו תמיד חושבים שצריך כסף או לנסוע לחול כדי ליהנות מהחיים. לפעמים אלו דווקא הדברים הקטנים שעושים את הטעם האמתי. אז השנה ים, כושר וסדר. ומי יודע, ואלי דווקא 2019 תהיה שנת המזל שלי?

דנה

סוכן ביטוח לא לשכוח
עושה סדר ב-2019, עם סוכן ביטוח וסדר בניירת
דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.