מי אני?
גולן טאוב, בן 31, בזוגיות. המעצב והבעלים של מותג האופנה החדש Mother of all.
Mother of all
ההשראה המרכזית של המותג היא ״חווה״ – ״אם כל חי״ – Mother of all – נשית, חזקה, סקסית ומעל הכל נועזת מספיק בשביל לאכול מהפרי האסור. אלמנט של עלה שחוזר על עצמו, מזכיר את העלה הסימבולי של חווה.
רקע
אני בוגר עיצוב אופנה משנקר. במהלך הלימודים עבדתי בסטודיו של המעצבת הישראלית נעמי מערבי כמעצב ראשי ומנהל סטודיו. בקיץ 2013 נסעתי להתמחות אצל JONATHAN SAUNDERS בלונדון, בחסות שנקר, לאחר שנבחרתי על ידי ועדה מיוחדת כאחד הסטודנטים המובילים בכיתתי. במסגרת ההתמחות השתתפתי בהכנות לתצוגה של המותג בשבוע האופנה של לונדון.
בשנת 2014 נבחרתי במסגרת תחרות בשנקר, על ידי טומי הילפיגר בביקור שלו בארץ, להתמחות במחלקת בגדי הקז'ואל לנשים של המותג. ההתמחות שארכה שלושה חודשים הורחבה לחוזה כמעצב בסטודיו באמסטרדם, שם עבדתי עד שנת 2016. לאחר מכן חזרתי לישראל ועבדתי כמעצב אופנה פרילנסר ויועץ לסטארט אפ טכנולוגי בתחום האופנה ובמקביל כיועץ ומנטור למעצבים צעירים. במקביל, בשנת 2017, הקמתי את מותג התיקים TAUB – מותק תיקי עור גבוה, המיוצר באיטליה, משתתף בשבועות האופנה של פריז ושנגחאי ונמכר ברחבי העולם.
במהלך הקריירה שלי זכיתי לכתבות ואיזכורים במגזינים מובילים, ביניהם ווג, מארי קלייר, וי מגזין והניו יורק טיימס, ונכללתי ברשימות בינלאומיות של מעצבים מבטיחים.
לפני כחצי שנה, הקמתי בשיתוף פעולה עם נועה פסטרנק את המותג Mother of all – מותג שמלות ערב תל אביבי. בין הלקוחות שלבשו את פריטי המותג עד היום ניתן למנות את נסרין קדרי, יעל אבקסיס, נטלי דדון, לירז צ׳רכי, האחיות A-WA, דנה גרוצקי, נועם פרוסט, ריי שגב, מגי אזרזר, אביה מלכה, נעמי לבוב, דניאל גל, דפנה לוסטינג, אגם רודברג, קרן פלס, נופר סלאמן ועוד.
מתי ולמה הבנת שאתה רוצה להיות מעצב?
מאז שאני זוכר את עצמי עסקתי באסתטיקה, יצירה, ציור, פיסול, אמנות, ומשם זה כבר היה ברור שאלך לשנקר.
מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?
הפיתוח והייצור – אנחנו שואפים לגזרות שיושבות הכי טוב שאפשר ולרמת גימור גבוהה במחירים שפויים מה שהופך את החלק הזה בעסק לאתגר משמעותי שאנחנו מתמודדים איתו יום יום.
איך אתה מתאר את סגנון העיצוב שלך?
ערב, על זמני, סקסי, נוצץ (גלאם) ונינוח על הגוף.
לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתה מתחבר?
ליעל אבקסיס יש סטייל משגע שתואם את המותג.
מי עובד איתך במותג?
הקמתי את העסק עם נועה פסטרנק. אני אחראי על הקריאייטיב, הפיתוח והנראות, ונועה אחראית על הפן העסקי, לוגיסטי ניהולי.
מה מאפיין את הקולקציה החדשה?
בקולקציית סתיו חורף 19 שיוצאת עכשיו, התקדמנו בצבעוניות חמה יותר של אדום, ברונזה, ירוק זית וורוד עתיק. שמרנו על הצבעוניות העזה שמלווה אותנו אך עם אווירה יותר חורפית וטוויסט של גלאם המלווה בסאטן פאייטים וקצת הדפסים.
טווח מחירים: ממוצע של 520 – 1190 שקל לרוב הדגמים, דגמים בודדים ממשי עד 1,590 שקל.
טווח מידות: חלק מהמידות הן ״one size" חלקן s/m – m/l , מכנסיים זה לפי מידות של s,m,l.
איפה קונים? מחודש ספטמבר בסטודיו שלנו בימי חמישי – ״קרמינסקי 2״ תל אביב. (לתיאום מראש 0523268880) ובנוסף בחנויות: רזילי, סטורי, בוטיק 5, סטייל פור רנט, קום איל פו ועוד בוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.
אינסטגרם: www.instagram.com/motherofall_official
אתר: mother-ofall.com
פייסבוק: www.facebook.com/Motherofallofficialpage
צילומים: דן סימן טוב, איפור שיער : אדם משאלי, דוגמניות: עדן פרקש ורומי רות. צולם בלייטהאוס מקולקציית מלונות בראון.